/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ærger mig :(
Fra : ..
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 20-12-03 14:52

det ærgrer mig at mange brugere er utålmodige og ofte stempler folk som useriøse, hvis ikke man svarer med det samme.
Jeg føler at jeg ikke er blevet behandlet retfærdigt, og at folk vil tage sig sammen derude.
Desuden annoncerer jeg at jeg skifter brugernavn til Christian00, så folk måske kan tage mig lidt mere seriøst fremover.

Lige en ting mere at bemærke: der skal være plads til både sjov og alvor, bland dem ikke sammen.

Med triste hilsener

Christian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 14:57

Ok Christian, så starter vi igen med at respektere hinaden.
Emesen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 15:22

Hej Christian
Jeg ved ikke noget om hvad der gået forud for dine ærgelser, men jeg syntes f.eks at det er useriøst hvis et problem er blevet besvaret af 3-6 stykker indenfor et par dage, ikke får respons fra spørgeren om det har afhjulpet problemet.
Der skal altid være plads plads til lidt sjov, og jo, det kan godt blandes med alvoren !

Så op med humøret igen Christian00 og mange glade julehilsner

bentjuul

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-12-03 15:46

Fint Christian, men emesen mente en kort overgang du tog pis på os, men nu starter han og os på en ny omgang, efter du har fået en undskyldning.
Men jeg vil indrømme at dit nye navn også er mere sigende.
Glædelig jul, også til din kone.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 15:55

Halløjsa, sjov og alvor skal netop blandes sammen.

Kommentar
Fra : ..

Dato : 20-12-03 15:56

Det var gode nyheder, og jo sjov kan også blandes med alvor, hvis bare det ikke sårer nogen.

God jul alle sammen!

Mvh.

chr.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 20-12-03 16:06

Yes.............................sådan bør det være.
Emesen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 16:09

Nu kommer vi fremad. Vi kan nok ikke undgå at træde nogen over
følelserne, her eller i det virkelige liv. Forståelse og evnen til at sige undskyld
følges ad i dette spil.

Kommentar
Fra : vicksblues

Dato : 20-12-03 16:33

jeg vil bare henvise dig til den andre tråden S.O.S hvor vi lige nu diskutere hvordan man skal tolke hinanden i ICL .Syndes det er for dårligt at visse skal lave grin af alting .....som ny troede jeg at det her var en alvorlig cype med indslag af humör men .................

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 16:38

Husk lige jargonen mellem de der kender hinanden, nytilkomne
kommer let i klemme der.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 16:46

->> Teil

Der er vel ikke nogen der kan komme i klemme, det er et åbent forum, og derfor kan vi uforstående måske godt ha' en mening om emnet.
Ellers kan de der kender hinanden jo tale sammen på anden vis !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 16:48

Åbenbart er der nogle der ikke kan tåle mosten.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 17:03

I et åbent forum kan og bør alle deltage med den viden/mening de har.
Da vi (de fleste af os) er ganske almindelige brugere (superbrugere er ikke noget særligt) med viden og interesse omkring forskellige emner.
Og nogen diplomater er her vist ikke, og derfor smutter der usaglige udbrud ind i mellem seriøse spørgsmål.
Det er ikke godt hvis nogen såres, men en gang i mellem er der også nogen som sætter et spørgsmål op som seriøst, hvorefter de går deres vej.
Emesen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 17:12

->> Teil

Det kan godt være at du er eller har efter en julefrokost, men det ændrer ikke meningen med dette fora, og det glædelige er jo, at Christian00 er tilfreds, ja alle er tilfredse.

->>emesen
helt enig.

til alle
bentjuul

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 17:13

? ? ? ? ?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 17:32

ææhhm ja undskyld mig - men er det ikke at skrue begrebet "såre" op på et plan, hvor det ikke hører hjemme. Findes der virkelig mennesker, der kan såres af et Kandusprog - skrevet af mennesker de ikke engang kender - eller har følelser for??
Vi er jo ikke en stor familie,-vel!!!

Måske de "sårede" bør overveje - om ikke problemet i virkeligheden er en sprød psyke.....og i fremtiden undlade at deltage i noget - som kan skubbe dem omkuld.....

Frida.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 17:37

Måske skulle man anbefale psykologsamtaler for derefter
være stærk nok til kandu.dk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 17:46

Vicksblues henviser til en tråd der omhandler løgn og bedrag, hvis man "netdater".....
Igen kan jeg kun sige: Hold jer væk fra den slags - og foretag jer noget IRL - hvis ikke man alligevel tager det skrevne ord for pålydende - er der jo ingen grund til at lade sig ophidse ved at deltage....

Frida.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-03 18:20

".."
Du er jo ikke helt ny bruger her. Nu vil du igen skifte brugernavn. Hvordan kan man blive taget alvorligt når man stiller et spørgsmål i smalltalk om en plante, der "hvæser" Dine andre spørgsmål har også været i smalltalk.
Du har været her længe nok til at vide, at hvis du ville være seriøs med dine spørgsmål så at stille dem i kategorien, som spørgsmålet ville tilhøre og ikke i en smalltalk.
"Den der kun tar' spøg for spøg og alvor kun alvorligt har fattet begge ting dårligt" Tror nok at ordsproget er sådan.
Når du nu skifter til dit nye brugernavn Christian00 så husk at stille dine spørgsmål i den rigtige kategori.
I en smalltalk må man være forberedt på det værste.

mvh ans og

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 19:15

Frida - hvad er IRL
Emesen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 19:29

Mon det betyder "irrelevant".
bentjuul

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-12-03 19:30

IRL = In Real Life!!!!!!

Ans.. det klæder dig ikke at være så fordømmende.

Tak for pointene : !

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-12-03 19:31

hov, det var ikke : men ..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 19:42

Irrelevant var min første tanke, men det passede ikke med teksten.
Igen en dag hvor jeg lærte noget nyt.
Emesen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 19:49

Det var jeg næsten klar over, men blev da en morsom sætning.

bentjuul

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 20:01

Tænk!! jeg kan da ikke se, at Skingur har fået point

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 20:04

dem fik hun af mig for oversættelsen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 20:15

Emesen.

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 20-12-03 20:16

kan du ikke lide lugten i bageriet, er det nok fordi bollerne er fordærvede...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 20:29

>emesen

Hvem der gav point er irrelevant

Frida.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-03 20:47

skingur har fået point af ".." fordi hun ved hvorfor en plante hvæser
http://www.kandu.dk/dk/spg/18247

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 20:59

Nååå - så tror da pokker man blir' forvirret. Altså takker hun for points i denne tråd - for points hun har fået i en helt anden tråddet var dog lidt besværligt syns' jeg...

Frida.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-03 21:06

Altså Frida Frida Frida Frida Frida Frida Frida Frida osv.

Hvor kan man gemme sig for Frida.

(Hvad med en lille uartig hund??)

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 21:13

Hvorfor vil du gemme dig ellebye? jeg er da ikke så slem

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-12-03 23:06

>Ellebye.

Glem det!! - Du kan ikke gemme dig for Frida , og hvad skulle du dog osse det for - Har du rent mel i posen (eller hvad du nu har i den *GG*) har du vel intet at frygte

Don Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-12-03 23:09

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
HAAAII RAMSES

ups...sorry...der har lige vadet en kat rundt på tastaturet. God ferie???

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-12-03 23:14

>Skingur.

Jeg garanterer - Varmen er ulidelig - Sprutten er gratis - Men men - det skide spanske tastatur - Hvad fan. laver de i Eu, med det tastatur¿¿¿???çççñññ

Og saaa er der savn...... uha uha - ellers gaar det fint.

Don Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-12-03 23:16

Savner dine ordudgydelser. Molo tror han er din efterfølger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-12-03 23:22

>Skingur.

Molo = Ramses d. 2

Don Ram (pt)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-12-03 23:25

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-12-03 23:27

du blir sgu da mere og mere blødsøden!

Kommentar
Fra : ..

Dato : 21-12-03 23:00

Her er en lille kommentar til frida:

Jeg skriver et indlæg om at min kone er syg. Folk tager det ikke seriøst og laver sjov. Det er ikke pænt.

Oversat = min kone er syg, andre griner ad det. (overdrivelse fremmer forståelsen).

Jeg er taknemmelig for at folk tager mig seriøst igen, synes bare frida skulle have en opsang.

God jul herfra! (og i ser ikke noget til mig før efter nytår, jeg skal til Dubai)

hilsen Christian.

Godkendelse af svar
Fra : ..

Dato : 21-12-03 23:08

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 14:29

Selv tak - vi ses Christian i det nye år.
Emesen.
God