/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
koder til selector og viasat
Fra : halloodk
Vist : 951 gange
100 point
Dato : 19-12-03 14:08

Hvor finder disse koder og hvad skal jeg bruger af udstyr

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-12-03 14:30

Du kan ingen hjælp få til FREE TV herinde.

Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-12-03 15:05

Check lige www.stop.dk

Kandu udleverer hvad de har på dig af ip mv, hvis de gutter spørger.

->Briani - der foregår nu ellers masser af fusk og anbefalinger til ulovligheder i dette forum. Kig bare på knallerter. Sensest var der et tip om at tune bil ved at pille katalysatoren af, flot ikk'?

Iøvrigt lidt bekymrende med alt det der udvekslen point der foregår i øjeblikket.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-12-03 15:11
Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 19-12-03 16:28

Hejsa 3773

Jamen jeg giver dig fulstændig ret

Men så længe kandu bare lader det foregå,så burde vi andre jo også være ligeglad.

Det der med udvekslen af point,bryder jeg mig bestemt ikke om,ikke fair over for de kandubruger,der virkelig gør et stort arbejde og bruger mange timer på at hjælpe,og som tak for det,ja så får de point.Mens andre bare får point for ingenting.

Mvh Og en forsat god dag
og en
Brian

Godkendelse af svar
Fra : halloodk

Dato : 20-03-06 23:45

Tak for svaret briani.