/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Compaq Presario 1200 XL103
Fra : masteraugust0
Vist : 326 gange
320 point
Dato : 17-12-03 20:32

Hej
Er der nogen her der ved hvor jeg kan få testet mit bundkort/strømforsyning til ovennævnte , nemt og billigt (lokalitet Nordjylland)
Evt. link til sider m/ovennævnte f.eks. så jeg kan se diagram o.l. over motherboardet og andet vil blive modtaget med kyshånd og måske point...............................?

Mvh.Masteraugust

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 320 point
Dato : 18-12-03 13:44

Jeg tror ikke rigtigt der er noget på internettet.

Der er et link her, men det beskriver som sådan ikke det elektriske på pc-eren.

http://www.ciao.co.uk/product.php/pName/Compaq_Presario_1200XL103_1200_XL103/TabId/4/Pid/1,5215759,5215761/ProduktId/17126/subTabId/1

Du kunne måske forsøge at skrive til producenten om du kunne få noget materiale.

Med hensyn til afprøvning af dit bundkort, kender jeg desværre kun een her på midtsjælland lidt langt væk fra dig, men du kunne evt. prøve i en dicideret computerforretning.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : masteraugust0

Dato : 24-02-05 13:39

Tak for svaret ellebye....jeg har desværre ikke fået noget ud af svaret , men vil gerne have spørgsmålet lukket , derfor point til dig

Mvh.jan
p.s. (Lige præcis brugbart) nej.!!