/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD virker ikke
Fra : Neckelmann
Vist : 382 gange
20 point
Dato : 11-03-02 15:12

Jeg har lige lånt en DVD film af en kammerat - men jeg ka' ikke få den til at virke. DVD afspillenen er i min computer og jeg har faktisk aldrig prøvet den.

File navnene er bup, ifo og vob og kan ikke åbnes i nogen af de media afspillere jeg har. Jeg har downloaded Micro DVD Player, men det hjalp mig ikke.

Filmen virker på min kammerats Playstation2

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-03-02 19:33

"Neckelmann" <Neckelmann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0N2j8.3500$8A5.121610@news000.worldonline.dk...

> File navnene er bup, ifo og vob og kan ikke åbnes i nogen af de media
> afspillere jeg har. Jeg har downloaded Micro DVD Player, men det hjalp
> mig ikke.

Prøv med powerDVD istedet.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-03-02 22:57

Neckelmann wrote:
> File navnene er bup, ifo og vob og kan ikke åbnes i nogen af de media
> afspillere jeg har. Jeg har downloaded Micro DVD Player, men det hjalp
> mig ikke.

Du skal bruge en software DVD afspilningsprogram, såsom PowerDVD eller
WinDVD. -Mener ikke at Micro DVD kan afspille DVD, men bruges til
DVD-DivX rips med funktionalitet som en DVD afspiller, altså med
chapters, subtitles osv., hvis en DVD-DivX release bliver udgivet med de
ekstra ting :)

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 20 point
Dato : 12-03-02 10:08

Hej Neckelmann
Du kan hente en prøveversion af PowerDVD her
http://www.gocyberlink.com/english/download/dl_file.jsp?dl_id=1
den skal nok få din DVD film til at spille
MVH Brian

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 12-03-02 12:15

Du skriver ikke hvilken regionskode filmen er i. Hvis du har fundet en DVD softwareafspiller, og filmen stadig ikke vises, kan det være dit drev, der er regionslåst. Du kan finde et lille program her: http://www.visualdomain.net/ under Downloads, der kan se om det er drevet, der er problemet. Under alle omstændigheder virker PowerDVD på alle skiver, hvis drevet er kodefrit!