/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
låne penge
Fra : legind
Vist : 460 gange
120 point
Dato : 15-12-03 09:43

er der nogen der ved hvor jeg kan låne 1500-2000 kr til julegaver
jeg er rki registret hjælp mig

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 09:46

Familie og venner. Dette synes som den eneste mulighed. Hvis du finder et firma, der udlåner til personer i RKI, vil omkostningerne typisk være større, end det beløb du nævner.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : itvivl

Dato : 15-12-03 10:17

Hejsa.. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har ofte snakket med min bank om et overtraek paa 5000, og saa laver vi en aftale om hvor mange maaneder der gaar for det kommer i 0 igen, dog betaler du lidt procent, men det er til at overkomme naar belobet ikke er storre :)

Kommentar
Fra : legind

Dato : 15-12-03 10:32

jeg er 30 men jeg er i rki så tror du at banken går med til det jeg har Nodea

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 130 point
Dato : 15-12-03 10:41

<<legind
Nej, det tror jeg ikke banken vil, men du kan jo altid prøve
MVH
JMS

Kommentar
Fra : laukjaersgaard

Dato : 15-12-03 10:51

Jeg ville også prøve banken; men så hørte jeg forleden at der i Malmø findes et "lånekontor" hvor man kan belåne noget af værdi (f.eks. et fjernsyn eller noget andet) mod et gebyr på 50,- og en meget høj månedlig rente.

Jeg vil ikke anbefale det; men for år tilbage var det ikke ualmindeligt at gå til "Onkel Sam" eller pantelåneren.
Lau

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 16-12-03 08:54

Tak for svaret jmsgruppen.
det virkede tak

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-12-03 09:11

Selv tak, det var så lidt.

MVH
JMS
nb. jeg kan nu ikke læse flere kommentarer her.