/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Køkkengreb
Fra : jesper6
Vist : 2699 gange
100 point
Dato : 11-12-03 15:54

Hej,

Hermed en forspørgelse. Jeg har idag et Unoformkøkken som ikke fejler andet end at de hvide plastikgreb skal udskiftes med nogle nye i rustfrit stål / alu mm. Mit problem er dog at hulafstanden er 112 mm. Idag er alle standardmål enten 96 mm eller 128 mm. jeg ønsker ikke at sætte en plade op før jeg montere nye dørhanke og ville høre om der er nogle på denne side som evt kender et sted hvor man kan købe dørgreb/hanke i de gamle mål ?? Unorform sælger dem ikke mere.

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 11-12-03 16:08

Prøv en genbrugsbutik - eller et nedrivningsfirma - jeg ved, at man i vores lokale genbrug både har nye og brugte greb, men det kan jo selvfølgelig ikke bestilles, man må selv ud og opsøge.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 11-12-03 16:10
Kommentar
Fra : sidseldk

Dato : 11-12-03 16:12

Prøv evt. på diverse kræmmermarkeder, de har tit opkøbt nogle greb, også udgåede greb kan man finde. Der er mange indendørs markeder, hvor der er åbent i weekender.

Kommentar
Fra : jesper6

Dato : 11-12-03 16:28

Hej.

Tak for svarende. Tak for linkene CLAN. Havde selv været de fleste steder men fandt nogle i den rigtige størrelse hos LG Beslag

Godkendelse af svar
Fra : jesper6

Dato : 15-12-03 16:23

Tak for svaret CLAN.