/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brugsanvisning og/eller manual til sharp~
Fra : KajKagearm
Vist : 619 gange
300 point
Dato : 10-12-03 00:21

Nogen der kan skaffe en pdf-kopi af betjeningsanvisning og/eller servicemanual til en Sharp xg-sv1e projektor?

Accepteret svar
Fra : Olle_hansen

Modtaget 310 point
Dato : 10-12-03 00:35

Er du sikker på, at det er den præcise model? Kan ikke finde netop den, men ellers er der mange lignende model der minder meget om den... http://www.sharpusa.com/SharpHome/1,1959,,00.html
Du søger bare efter "xg" under "manuals".

Der er også et amerikansk support center...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-12-03 00:46

Hej.

Den findes her med tekninske informationer:

http://www.sharp-eu.com/katalog/vpe/datproj/xgsv1e.htm

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-12-03 00:56

Her er noget verbalt omkring projektoren.

http://www.lexikon.burosch.de/infos/beamer/b19.htm

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 10-12-03 01:00

I det hele taget hvis du søger på google, popper der en masse søgeresultater op om dens specifikationer....

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 10-12-03 22:51

Tak for venlig deltagelse.

Jeg har selvfølgelig søgt på google forinden og fundet de samme steder. Har også prøvet med de manualer der er tilgængelige for lignende modeller. Så ja, det skal være exact denne model.

Jeg har, indtil videre, 3 problemer med den:

1. Savner koden for udlæsning af antal drifttimer for lampen
2. Defekt ZOOM-funktion.
3. Mystiske blå plamager på hvidt billede

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-12-03 23:10

Så kan jeg godt se dit problem.
Nu kender jeg ikke nogen specielle tyske "søgemaskiner" i lighed med google her ville der måske være chance, eller kontakte et salgsted og prøver at få/købe en manuel kunne være en mulighed.

Eller hvis du kender evt. reparatører i danmark hvor man kunne få nogen telefoniske oplysninger.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 11-12-03 18:00

... hmmm, jeg er faktisk "reperatør"

Har haft kontakt til importør, der fremsendte en manual for en lignende type + nogle servicekoder der ikke virker.

Vil ikke spilde flere penge på forkerte manualer, så dette er sidste chance inden den ryger på genbrug.

mvh / KK

Godkendelse af svar
Fra : KajKagearm

Dato : 16-12-03 00:03

Tak for svaret Olle_hansen.

Jeg er ikke kommet en skid videre, men må erkende at der er ingen chancer her og skal jo lukke spørgsmålet.