/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvilken musemåtte???
Fra : lyhne1
Vist : 391 gange
25 point
Dato : 08-12-03 23:50

Hejsa.

Jeg har lige investeret i en mx 700 mus(Den er forresten vildt lækker ) og kan ses her på Logitechs hjemmeside: http://www.logitech.com . Og så kunne jeg jo godt tænke mig at høre lidt om jeres erfaringer med, hvilken musemåtte der er bedst til denne optiske mus???

Hvad er jeres erfaringer??/råd??

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-12-03 00:21

En ganske almindelig musemåtte, dog ikke reflekterende. Ellers er der frit slag.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 09-12-03 00:23

du behøver slet ikke en musemåtte. Men hvis du finder det mest behageligt med en måtte, finder du bare en med en god overflade (gerne meleret) som musen glider let og ubesværet på. Altså vælg hvad du selv har det bedst med - det kan såmænd være et stykke af et gammelt gulvtæppe, dit lår, mave eller din kat.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 09-12-03 00:25

jeg benytter selv bordpladen, et blank stykke papir eller hvad der nu lige ligger.

Accepteret svar
Fra : bokke31

Modtaget 25 point
Dato : 09-12-03 01:12

Hejsa en mat glasplade er sq kanon !!! men HUSK når du bruger optisk MÅ du ikke bruge et underlag MED RØD farve !!! da det (forvirre ) musen *S*

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 09-12-03 02:34

catbody>
det med en kat var "lam", jeg har prøvet og musen gik helt grasaat

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-12-03 10:06

Jeg har til musehånd. Ikke på grund af kandu, om igen (ikke kun på grund af kandu) derfor kan jeg anbefale en måtte, med geleforhøjning til at støtte hånden på. Findes i mange prislejer, den billigste i bilka kr. 85,00

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-12-03 10:07

til= TIT

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 09-12-03 11:47

lillemig>>> jeg har også for sjov skyld prøvet med katten. Det gik, men så heller ikke mere

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 09-12-03 15:21

eller tag en roller ball mus så undgår du skader

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 10-12-03 00:43

En mat glasplade, er det ultimative for en optisk mus... Tro mig...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 17:46

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : lyhne1

Dato : 15-12-03 22:53

Tak for svaret bokke31.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 15-12-03 22:54

ja, undskyld jeg ikke har svaret..

Spørgsmålet er hermed afsluttet.. Og tak til alle jer med seriøse tips...

Glædelig jul..