/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech Cordless desktop mx??
Fra : lyhne1
Vist : 685 gange
25 point
Dato : 02-12-03 02:44

Hejsa.

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor/hvorfor ikke jeg skal købe ovenstående?? Hvad er jeres erfaringer med dette?? er det så godt som logitech påstår??

Vh
Jesper

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 02-12-03 08:34

Skal selv have det kit....kan ikke se nogle problemer med det....synes logitech tasturer er fine....deres optiske mus kender jeg ikke for godt...der kan jeg bedre lig mi$ intellieye.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544637928
Tjek andres mening her som har købt kittet:

Logitech Cordless Desktop MX
Keys: 105 + 13 Hotkeys
Interface: PS/2 & USB
Mouse: MX700 Cordless w/Charger
Software: iTouch® software
Warranty: 2 Years
Producent varekode: 967300-0107

http://www.edbpriser.dk/hardware/produktbedom.asp?ID=1544637928
Den har fået 5 stjerner så jeg kan ikke se nogle negative ting ved den,.....ser frem til at modtage mit sæt....

Håber dette kan hjælpe dig et skridt videre

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-12-03 19:09

Tak. Squanto.

Jeg tror såmænd også jeg er overbevist.. Skulle bare høre om der var nogen erfaringer med dette..

Bestiller et sæt i morgen..

Accepteret svar
Fra : Squanto

Modtaget 25 point
Dato : 03-12-03 08:17

....Det var da ingenting.....give den hjælp man kan give....

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 05-12-03 08:34

Så har jeg fået det.. Det er sgu et lækkert sæt... Jeg frygtede lidt for alle genvejstasterne, da det virkede som om der havde været lidt problemer med dem... Jeg havde ingen... Dog skulle jeg lige opdatere driveren (Der ligger et link på softwaren) for at media-knapperne virkede, men derefter spillede det bare

Kan kun anbefales...

Godkendelse af svar
Fra : lyhne1

Dato : 05-12-03 08:35

Hejsa Squanto.

Jeg glemte lige at give dig de der point

VH
Lyhne1