/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Køb af usb flash memory
Fra : mibo5
Vist : 397 gange
200 point
Dato : 30-11-03 10:38

Jeg skal ud og købe USB flash Memory 256 MB til gave
Hvilken prodocent skal jeg vælge ?? Jeg havde tænkt mig Apacer
Er der nogle at jeg skal holde mig fra ?
Er der nogle der her et godt råd

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 210 point
Dato : 30-11-03 10:45

Vi har nogle stykker her i huset.
Må indrømme, jeg har ældrig tænkt over hvilke fabrikat de er.
Husk, du har 2 års garanti mod fabrikationsfejl, så handler du i er seriøs forretning, er risikoen ikke så stor.
Dette er ikke svar på dit direkte spørgsmål, men en påpegelse af, at i dette tilfælde tror jeg ikke det er så vigtig. Lidt vigtigere når man eks. køber en bil...Og her er der jo også uenighed...

MVH
JMS

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 02-12-03 02:51

samme som ovenstående. Men hvis du køber et velrenommeret mærke, har firmaet/leverandøren ombytningsret overfor butikken, så er de som regel mere villige til at hjælpe dig

VH
Lyhne

Godkendelse af svar
Fra : mibo5

Dato : 02-12-03 09:13

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-12-03 09:25

Selv tak mibo5'
held og lykke med indkøbet

JMS