/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
usb2 pendrev for langsomt.
Fra : s_ild
Vist : 438 gange
500 point
Dato : 27-11-03 04:41

Jeg har et usb2 pendrev som plejer at køre enormt hurtigt.
Efter at jeg har haft det pillet fra, og sat det til igen i en usbhub,
køre det enormt langsomt. er det hubben der ikke kan trække det, eller driver eller ?
Ps. Jeg bruger ME
Quick Help Please S_ild.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 510 point
Dato : 27-11-03 04:43

Måske er din hub kun en usb(1)! Prøv at sætte det til i et ledigt usb-stik
på din pc. ellers, prøv at pille hubben fra og sæt drevet til som du plejer.

Hjalp det , så er din hub sikkert en usb1. hvis du mangler stik kan du sagtens
bruge hubben til andet udstyr eks. mus/tastatur/printer og et alm. webcam.
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-03 04:45

Ps der er også forskel på usb1 og usb2 ledninger.

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 27-11-03 05:22

Tak !
det var usb1?? men efter lidt ombytning på stikkene virker det super.
jeg opdagede også at der er forskæl på ledningerne (læste det)

God Jul Alle !

Godkendelse af svar
Fra : s_ild

Dato : 27-11-03 05:23

Tak for svaret natmaden.
Jeps mit cam kan osse køre på hub.