/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
CD-brænding
Fra : Ton50vej
Vist : 326 gange
20 point
Dato : 25-11-03 15:31

Når jeg har brændt en CD, er der nogle scratz- lyde, som lyder lige som ridser i gamle gramofonplader. De er på hele skiven, er der en der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 25-11-03 15:47

Når du brænder cd'er med audio, skal du ikke brænde ved høj hastighed. Du må heller ikke kopiere "on the fly", altså direkte fra cd til cd. Læg først de numre du vil brænde ind på din pc, brænd derefter ved lav skrivehastighed (4-8 X speed)
Håber det løser dit problem.

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 30 point
Dato : 25-11-03 15:51

Enig med Don_Pepe

MVH
JMS

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-03 00:38

Det er selvføleligt et godt råd Har dog aldrig haft problemer med at brænde med 52X hvis jeg først har cached musik CD'en på harddisken!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-11-03 05:49

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Med venlig hilsen
JMS

Godkendelse af svar
Fra : Ton50vej

Dato : 29-11-03 11:51

Tak for svaret jmsgruppen.