/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
teater/drama
Fra : leonard
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 25-11-03 13:26

Jeg savner et punkt i emnerne,og det er om teaterlivet,-stykker,-hændelser,-festivaler,m.v. Hvorfor har I ikke dette
punkt?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-11-03 13:38

Jamen så indføre vi da bare det.
Det er måske ikke det rigtige sted du spørger, men hvad gør det.
Send en e-mail til folkene bag kandu, det er ikke usandsynligt, at det vil komme her på siden.

MVH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-03 00:57

Jeg savner osse en emne om spagetti kastningens ædle kunst!
Nej Leonard misforstå mig ikke jeg kan osse godt lide kultur, så du kan da prøve at gøre hvad viskinge foreslår! Hvis det er en emnegruppe man kan stille spørgsmål til, så kan det jo være! Hvis det bare er for at annoncere hændelser og festivaler tror jeg ikke du skal regne med det!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-03 13:30

Når der nu på kandu er en kategori der hedder film eller musik så hvorfor ikke også teater og evt festivaler. Festivaler er jo meget sæsonpræget, men det er da muligt at kandu er positive for flere kategorier.
> leonard send en mail til kandu. Det kan du gøre ved at klikke på "kontakt kandu.dk" det står til venstre på siden. Så kan du skrive dit forslag, men der kan gå et stykke tid før du får svar.

mvh ans

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 07:33

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH