/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bærbar pc til rimelig pris
Fra : Runeldo
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 24-11-03 19:21

Hvor kan man erhverve sig en bærbar til rimelig pris. Jeg er ikke på udkig efter den nyeste model, men bare en bærebar til kontoropgaver ol.. Jeg har været inde på en side, som hed noget i retning af buy/resale, men kan ikke finde den igen. Det var et dansk firma, som solgte billige bærbare, som var gået ud af markedet. Jeg søger ikke den blå avis ol. men seriøse udbydere. Hvor kan man købe skidtet?

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-03 19:24

Bilka.... Men det har du vel tænkt over.

Vi handler hos:
http://www.computerstore.dk/
Vel nok det mest seriøse firma i DK.

Håber det kan hjælpe dig.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-11-03 20:03

Kunne godt tænke mig at vide, hvad du mener med en rimelig pris?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 24-11-03 20:10

Du kan evt. prøve www.edbpriser.dk

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 24-11-03 21:48

jeg mener en 3500 kroner og den må gerne være brugt eller ude af salg, dvs. at butikkerne ikke sælger den mere.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-11-03 21:54

Runeldo? Emanuel_Rose????
Har du to navne????
Ellers forstår jeg ikke helt dialogen...

MVH
JMS

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 25-11-03 13:43

Er det ikke ligemeget, jeg har en ven, som var på besøg, den må have logget ham på automatisk.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-11-03 05:40

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Med venlig hilsen
JMS

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 30-11-03 19:22

tjaaa, det havde jeg egentlig også tænkt mig, men hvornår er svaret godt nok....desværre ikke endnu. Hvis jeg accepterer har andre brugere jo ulejligheden med at klikke ind på indlægget og spilde deres tid.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-11-03 21:29

til 3500 kr. ville jeg kigge i den blå avis eller sætte en annonce i der!
www.dba.dk

Godkendelse af svar
Fra : Runeldo

Dato : 19-10-04 10:54

Tak for svaret jmsgruppen.