/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Få min cursor normal igen!
Fra : December
Vist : 972 gange
100 point
Dato : 24-11-03 11:44

Jeg hoppede lige lukt på en pop-up med cursor i alle udskygninger, og nu hænger jeg desværre på en meget stor og klodset cursor. Jeg kan ikke finde siden igen, hvordan får jeg den tilbage til den gamle kedelige pil? Og i må godt forklare det uden alt for mange store ord, jeg er ikke lige puterhaj

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-03 11:50

Tryk på:
start, indstillinger, kontrolpanel,
klik på mus, og i dialogboksen klil på markør,og vælg den kedelige pil..
OK

MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 24-11-03 11:51

KLIL= klik
Jeg skal have en ny staveplade...
JMS

Kommentar
Fra : bebop

Dato : 24-11-03 12:23

Hvis det er Windows 95/98/Me eller 2000 pro skal du trykke på start, indstillinger, kontrolpanel,
klik på mus, og på markør,og vælg den vælge windows standard og anvend.

Er det Windows Xp home eller Pro skal du trykke på start kontrolpanel, mus, og på markør,og vælg den vælge windows standard og anvend

Kommentar
Fra : bebop

Dato : 24-11-03 12:29

der er også en anden mulighed i Windows Xp home eller Pro så skal du trykke på start, kontrolpanel, Printere og anden hardware, mus, og på markør,og vælg den vælge windows standard og anvend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 14:24

Håber ikke det er CometCursor du er hoppet på ??? Fuld af Spyware. Tjek for en sikkerheds skyld på : http://spywarefri.dk

Brug online værktøjet : http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

Dette laver ikke om på din cursor. Det har andre svaret på. Er bare bekymret på dine vegne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : December

Dato : 28-11-03 20:42

Tusind tak for jeres svar, min curser er atter normal *PUHA*.

Godkendelse af svar
Fra : December

Dato : 28-11-03 20:43

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-11-03 20:48

Var så lidt..
Bare spørg videre, hvis du har andre små snedige....

JMS