/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
M.jackson havede hemmeligt rum
Fra : webgun
Vist : 519 gange
1 point
Dato : 23-11-03 21:14

Michael Jackson haved et hemmeligt rum ovenover sin private biograf på ranchen Neverland.Indgangen gik gennem en af hans egne garderober.Hundredevis af børn har overnattet i rummet og det var der Jackson sov med børnene.det svenske Aftonbladet afslører sågar billeder fra rummet, taget af M.Jacksons sikkerhedschef Robert Wegner(1990-1993).-Michael rørte ved børnene så snart han havede chansen,ham behøver prof. hjælp, siger Wagner.

kilde svensk Kanal 5

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 21:21

Du bliver vist ofte forarget over avisoverskrifter

Frida..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 21:22

>webgun.

Og hvad var så spørgsmålet i forb. med M. Jackson?

Kan se at du har uddybet din profil, men ikke rigtig med noget, der relaterer til dine kopitips. Portmontør & babymos - f. eks.

Så jeg må lige spørge dig igen: Hvad er det du kan, som du vil ha os til at gætte - Jeg har givet op.

Ram

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-11-03 21:28

Øhhh...og!!!?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 21:29

Ihh Ram altså!!! lad dog webgun få en chance

Frida.

Ps. Er det igen en holdning du er ude efter Webgun??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 21:34

>Webgun.

[citat]
Øhhh...og!!!?
[/code]

Webgun Det er det klogeste du endnu har sagt.

Men hvad var dit spørgsmål - Vi må jo vide det, ellers kan vi jo ikke hjælpe dig.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 21:36

Aiii Webgun - det virker altså lidt dumt, at du har rettet i din profil.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-11-03 21:43

jamen hvis det er en holdning til de ting om m.jackson så må han sgu gøre det klart at det er det han er ude efter!!!!!

en anden ting man lige skal huske man er uskyldig indtil det modsatte er bevist! selv om det er svært når det er i sager som inddrager unge og børn....
og at man altid skal ha en kritisk holdning til de informationer man får i nyhederne da de selv vælger hvilke informationer de gerne vil ha vi skal vide!!!!
men personer som forgriber sig på børn, de ja behøver vist ikke at uddybe hvad pædagogen synes om det vel!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 21:57

Nu ved vi jo stadig ikke hvad spørgsmålet er, for selv om webgun ved meaget, så ved han ikke hvad han spørger om.

Men den lille M. Jackson, negerdrengen der ikke ville være voksen og neger, tuller åbenbart stadig rundt og piller ved andre små negerdrenges tissemænd. Det er sgu da helt iorden.

Tænk på, at disse små negerdrenge efter lidt pilleri, bliver forgyldt i hoved og røv. Deres far og mor får villaer, biler og jeg skal komme efter dig - hvad mere kan man forlange.
I øvrigt har de jo ofte adskillige børn, så er det vel alm. god husholdningsøkonomi, at afsætte en af dem til at hive mere hjem til familien, end den samlede familie ellers kan hive hjem på 28 liv her på jorden.

Undskyld webgun - Hvad var det du spurgte om???

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 22:07

Ram jeg håber fa.. at du joker eller er du bare i hopla idag

Frida

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-11-03 22:13

fridaflip.
Mig bekendt har jeg skrevet 2(to) indlæg som referere til nyheder!!!
er 2 det samme som "ofte"??????så lever man da vist i en lille verden.du har vel ikke gået i skole med ram2?????

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 22:22

Det ved jeg da ikke om jeg har?? han kan jo være hvem som helstog dine to indlæg er jo nyheder som du selv skriver. Hvad vil du gerne have svar på, som du ikke allerede ved??

Frida

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-11-03 22:24

ram2
selv. kan du da ikke gætte noget som helst.....det er vel unægtelig lidt svært med et tomt hoved!!
portmontør og babymos?
tag dig dog sammen ram2...ligeheden er da det samme som i
Kloge ord-bodega bavl..men det bliver vel til "varmepude"??????????

Accepteret svar
Fra : ticka

Modtaget 11 point
Dato : 23-11-03 22:24

anes der en smule miljø herinde? Hva' er det lige, der pisker sådan en stemning i vejret? De fleste kan vel være enige om, at Mr. M. Jackson's første plastic-operation blot burde have bestået af amputering af hans ædlere dele - samme straf som alle børne-pillere skulle ha'.
>tutfis:selvfølgelig skal man være kritisk over for pressen, men når pressen gennem så mange år har peget på det samme, kan man så ikke så småt begynde at tro på det?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 22:26

Jamen hvorfor vil du ha' os til at gætte?? Og hva' filan er kloge ord-bodega bavl

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 22:28

Så småt begynde at tro på det

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 22:32

>webgun.

Og jeg spørger igen - Hvad er det du gerne vil ha' hjælp til i forb. med M.J.??
Kan du ikke evt. få en til at formulere det for dig

Kig selv en gang til, og du kan måske indse at du er inde i en tipspsykose.

[citat]
http://www.kandu.dk/dk/tip/5706
Karl Smart

http://www.kandu.dk/dk/tip/5667
Karl Smart Idiot

http://www.kandu.dk/dk/tip/5666
Karl Smart Idiot

http://www.kandu.dk/dk/tip/5528
Gaaaaaaaaabbbbb

http://www.kandu.dk/dk/tip/5448
Idiot

http://www.kandu.dk/dk/tip/5443
Tror du ikke at andre end du kan søge på nettet

http://www.kandu.dk/dk/tip/5444
Set af mio. i TV

http://www.kandu.dk/dk/tip/5445
Set af mio. i TV

http://www.kandu.dk/dk/tip/5439
Set af mio. i TV
[/code]

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 22:36

*LOL* Ram du er da vist sur idag

Frida

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-11-03 22:46

fridaflip.
kloge ord---bodega bavl.nåe ja og "varmepude".den skal vi endelig ikke glemme.det er bare nogle tips fra ram2´s profil. ram2 vil jo gerne fremstå som det perfekte menneske, men beviser gang på gang hvor klog han er???.ram2 mener åbenbart også at alt i en profil SKAL passe sammen.at man feks. kan være portmontør og samtidig vide noget om babymos kan ram2 under nogen omstændigheder forstå,som han jo selv nævner..ram2 vil gerne have ALT skåret ud i pap.OK nu fik han jo også kun 13 i IQ-testen.
men han vil gerne "gætte" ting,hvor han så end har det fra????
kun ram2 må vide noget om "kloge ord" og "varmepuder" på en gang,hvad ligheden så er mellem det kan kun ram2 vide!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 22:47

Frida.

Nææøøø - Kan ikke lige her, sætte ord på hvad jeg er

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 22:49

Tutfis skrev:
Citat
man altid skal ha en kritisk holdning til de informationer man får i nyhederne da de selv vælger hvilke informationer de gerne vil ha vi skal vide!!!!

Det kan jeg tilslutte mig - selv om nogle så vælger så småt at tro på det

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 22:54

>Ram Hvis du ikke er sur så må du jo være Anderledes kan det da ikke være*GG* (Frit spået af Frida.)
Du kan give mig point for denne oplysning - hvis du har lyst

Frida

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-11-03 22:55

ram2
Du kan da altid få en 50er.køb derefter en æske tændstikker og 4 liter benzin...og brænd dig selv!!!!
kunne evt hjælpe dig
gør det gratis!!!!!!

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 23-11-03 22:57

rolig webgun - det er jo strafbart! )

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 22:59

>Webgun.

Det var en mulighed - er det noget du selv har fundet på, eller............

Hvis jeg vælger din løsning, hvad skal jeg så gøre med resten af pengene.

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 23-11-03 23:05

nåmen hvorfor er det lige nogle udvalgte, tilsyneladende, der ikke kan poste noget i smalltalk, uden det er et spørgsmål? kiggede lige på nogle få tråde her, og sørme om ikke det var flere uden et spørgsmål i startindlægget, og sørme om ikke de er gået fri for vedvarende higen efter et spørgsmål. interessant iøvrigt at det eneste der er af afgørende betydning for nogle herinde er folks profil-tekst - eller var det bare det eneste våben man kunne finde til at hakke på endnu én herinde?

webgun:

det vil til alle tider være en god idé i denne, frie verden vi leveri, hvilket også inkluderer USA, at afvente en dom fra en domstol. noget den frie presse, som de kalder sig, ikke har lært. vi har jo i Danmark de senere år oplevet rigtig mange sager hvor personer er blevet dømt i pressen før en egentlig retssag, med lynchstemning i befolkningen til følge.

der er måske nok eneller anden der har præsenteret et til flere billeder, men det er ingen sag i dag at fake et billede uden at menig mand kan se forskel. hverken presse eller menig mand er kompetente til at dømme. presse kan ikke adskille oplagstal, og dermed kroner og øre, fra faktuel oplysning, og menig mand kan ikke adskille følelser fra hjerne.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 23-11-03 23:10

vise ord - ikke til at sige imod - men derfor bliver jeg nu også forarget, når jeg læser avisoverskrifterne om M. Jackson

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 23:12

Ja profilteksten må jo være vigtig for Webgun han har jo lavet den om.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 23:15

Og Ticka - du fortsætter da bare med at være forarget. Men husk det kan give sure opstød og alt muligt andet skidt...

Frida

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 23-11-03 23:17

mine sure opstød er væk lige så hurtigt som de dukker op. Forargelsen i øvrigt også, der kommer jo nye nyheder i morgen, som vi kan blive forargede over, og som vi kan tro på eller lade være.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 23:26

> Webgun Hmmm....
Citat
ram2
Du kan da altid få en 50er.køb derefter en æske tændstikker og 4 liter benzin...og brænd dig selv!!!!
kunne evt hjælpe dig
gør det gratis!!!!!!

Må jeg ha' lov at spørge om din alder??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 23:30

>frida.

Det ved han da heller ikke.

Og hvad er det vi snakker om????? - Selvfølgelig er den psykiske afviger skyldig - spørgsmålet er blot i hvilken udstrækning, og hvor meget der kan bevises.

Det er på tide at den pædofile tumpe blir knaldet og buret inde - Havde han tilhørt den alm. befolkning og ikke haft sine penge til at købe sig ud af anklager for disse ækle tilbøjeligheder, var han inde og sidde for længst. Og ved Gud - det bliver’ ikke noget tab.

At manden der kan en masse - så meget, at han ikke ved hvad han kan - kopierer noget som er blevet læst højt for ham ind i smalltalk, uden at spørge om noget er pisse ligegyldigt. det er jo smalltalk - så vi stiller selv spørgsmålene

Og det er rigtig flot, at KlogeÅgeNocturnebørge kan støtte ham lidt - det har han så sandelig behov for.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-11-03 23:30

ram2
nåee..ram2 sådan en lille lyserød bøsserøv af en kandu bruger at være!og med garanti også den grimmeste.tænk at det eneste man kan finde ud af er at citere andres profiler...hvor smart!!men det beviser jo bare endnu en gang hvor dygtig du er.du må da være enebor så grim som du er.
det er dog godt at du ram2 som den eneste her på kandu viser at det er muligt at have så meget lort i hovedet at det kommer ud af munden!!
skal du have den 50er eller hvad??

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 23:33

Og jeg spørger lige en gang til:
Hvor gammel er du Webgun??

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-11-03 23:35

Hayyyy webbegunner

Ikke hidse dig op, så mister du overblikket

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 23-11-03 23:40

webgun:

der findes et andet niveau end det der. tror du, at du kan finde det??

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-11-03 23:46

ram2. lige en tilføjelse!
Nu er der jo nogle herinde som har nosser nok til at skrive i deres profil.
og så er der jo dem uden nosser(ram2)
find dog en anden server svagpisser!!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-11-03 23:47

Har ikke været i dette forum ret længe, men...........
Er dette normalt herinde???
Slap dog af, er dette sted ikke bare en hobby??? Det er det for mig.
Når jeg alligevel sidder på kontoret, og grubler over hvem af kreditorerne der skal være heldige og få lidt guld, slapper jeg dejlig af, ved at svare på diverse spørgsmål....Hvis mine evner strækker... Gør de ikke altid... Men det hænder....
Se positiv på tilværelsen........... Måske sænker de indkomstskatten... Se det er en optimitisk tankegang..
MVH
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 23:51

Jamen så gætter jeg selv
Webgun er en pige med bøde hænder, som drikker minimælk og spiser babymos.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-11-03 23:54

Glemte at sige, at hun har et heftigt temperament.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-11-03 09:41

jo man har da lov til at tro på det. men prøv at se på hvor mange andre historier som pressen bare har kommet med ukritiskeog billede manipulation øhhhhhhh!!!!

nyheder skal man altid forholde sig kritisk til da de kun viser det og den side af sagen som de mener er bedst og som giver flest læsere og seerer!!!!

de viser at en skovbrand udrydder en hel skov men vender de tilbage og ser hvordan det går et par mdr senere og ser hvad der er sket. de viser billeder af børn der er syge og ingen mad får men viser de billeder af hvordan det går når nødhjælpen kommer og diveres hjælpe pgr kommer i gang NEJ. ok måske ikke det bedste eksemple.

den teknologiske udvikling har gjordt at verden er blevet mindere og at vi har denne nyhedsstrøm vi har i dag. derfor gælder det om at være kritisk overfor de informationer man modtager medmindre man er et godtroenden fjols!

men undskyld mig der er faktisk nyheder udover m.jackson.

fx: at der er et dansk par som lige er blevet løsladt indtil retsagen for at ha ydet vold over for deres lille baby/barn og volden havde dødlig udgang! og at en større pædofilring er ved at blive opsnappet her i norden....

hvis det viser sig at de beskyldninger mod ham er rigtige så fint så skal han da bare ristes.... men det er altså et retssamfund og i et retssamfund så er man altås uskyldig indtil det modsatte er bevist. desuden så har der tidligere været beskyldninger om voldtægt osv om diverse kendte mennesker og hvor det har vist sig at beskyldningerne ikke har hold vand og hvor i et par tilfælde har det været forsøg på at få penge ud af den beskyldte person.
men som jeg skrev tidligere hvis beskyldningerne viser sig at være sande så skal han da bare ristes.

forresten er i nu begyndt at finde ud af hvem der er mand nok ved at snakke om jeres nosser...osv.... øhhh hvor gammel er du webgun?????
sælges gammel kravlegård til en 50,- der kan vi smide "babyerne" ned i.

hej frida...jep endu et langt indlæg-det er jo hej ramsebasse du er vist i hopla.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-11-03 09:42

jep giv mig et nye sæt fingere og en staveplade!

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 25-11-03 02:04

Tak for svaret ticka.du får lige det her ene point..du skal nok få nogle flere næste gang