/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Almindelig skærm sammen med TFT skærm
Fra : jpaludan
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 21-11-03 11:43

Nu har jeg et spørgsmål vedr. tilslutning af 2 skærme til en computer. Vi har en gammel Amitech computer, som pt. bruger onboard grafikkort. Vi skal så have en anden skærm koblet på via et fordelerstik - et Y-kabel. Den anden skærm skal stå i et andet lokale og kobles på med et forlængerkabel. Nu vil jeg så høre, om det er muligt at koble den på, hvis det blev sådan en TFT fladskærm ? Den skærm, der står ved computeren, er en almindelig skærm.
Kører de med forskellige signaler så fladskærmen ikke kan vise noget med denne sammenkobling ?
Har en fladskærm et anderledes stik i forhold til en almindelig skærm eller er de ens ?
Fladskærmen skal kun bruges til at vise billeder - der skal ikke arbejdes foran den med tekst o.s.v.

Accepteret svar
Fra : Allbrain

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-03 11:49

Der er intet problem. De har begge to samme stik.

Det eneste der måske er et problem, er at TFT skærmen måske ik har muligheden for lige stor opløsning, men selv en gammel TFT skærm, kan komme op at køre med at lege lidt med skærm instillengerne...

God fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : jpaludan

Dato : 23-11-03 22:53

Tak for svaret Allbrain.Du får lige æren af at have besvaret mit spørgsmål tilfredsstillende