/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Billigste PS2
Fra : Nikolaus
Vist : 352 gange
70 point
Dato : 21-11-03 08:16

Hej.

- Er der nogen der har et bud på, hvor jeg finder den billigste PS2 (evt. med udstyr)?

Jeg foretrækker en ny, men ellers veludrustet, garanti og omkring 2500-3000 kr.

Har tidligere været på kelkoo.dk, dba.dk, overstock.dk, mm-vision.dk, qxl.dk, elgiganten.dk, fona(dk), betafon.dk, ps2bootchip.dk, computercity.dk.

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 21-11-03 08:43

hej
prøv www.edbpriser.dk
der er mange forslag
m.v.h. wipo

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 21-11-03 09:53

Hej Nikolaus.

Jeg ville nok sætte min finger på pulsen hos qxl.dk som det billigste sted at finde en playstation2, der er brugt med garanti, tilbehør osv.
Men det er jo en smagssag, ellers kan du jo prøve at sætte en rubrik i din lokale avis om, du søger en brugt playstation med garanti osv.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 21-11-03 11:09

Jeg har kigget på edbpriser.dk, men jeg kan ikke hitte frem til Playstation. Findes det på denne side?

qxl er ok, men jeg syntes ofte jeg har set, at varer ligger over en værdi jeg ville give for det. Folk overbyder hinanden nærmest blot for at vinde.

Men jeg har glukkerne åbne på siden.

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 21-11-03 12:02

hej igen
ang. edb-priser
gå ind under spil/Konsoller:i venstre side står som punkt 2: Playstation 2 Hardware
der står 4 forskellige forhandlernavne
tryk på dem så vises ps2
håber du kan finde det
m.v.h. wipo

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 21-11-03 12:36

http://www.realgames.dk/realgames_3/default.asp?page=showproduct&product_number=22004

Danmarks p.t. billigste onlineleverandør af Playstation2.

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 21-11-03 13:13

Realgames ser billig ud. Men det er tilsyneladende uden chip, spil, dvd eller noget andet.
I elgiganten kan den købes med 1 spil og en dvd + controller til 1799.

Kan stadig ikke se playstation på edbpriser.dk. Hverken under computer, hardware eller i ventstre margen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nikolaus

Dato : 14-11-06 13:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål