/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Sukkerfri slik på Atkins kuren?
Fra : VLA
Vist : 1027 gange
100 point
Dato : 20-11-03 17:21

Jeg har været på Atkins i knap tre uger og er stadig sliksulten, selvom jeg har læst mig til, at det bør man ikke være. Det er jeg altså alligevel, men når man nu ikke må få sukker, må man så spise lidt sukkerfri slik, hvis man bare holder øje med, hvor mange kulhydrater man får?
Jeg spurgte på Atkins.com- siden og fik en MEGET lang salgstale for Atkins produkterne fra USA, men det hjælper jo ikke mig ret meget.

VLA

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 23:36

Kulhydraterne findes jo i sukkeret, så hvis det er sukkerfri slik er det kun grundigrendienserne der måtte "fede".
Så du kan roligt tage noget sukkerfrit slik i ny og næ, selv om det med sukker i alt andet lige smager bedre.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 08-12-03 09:23

Du kan faktisk meget nemt lave dine egne sukkerfrie bolcher. Personlig køber jeg ingredienser hos www.urtegården.dk, prisen for at lave egene bolcher er meget billig og smagen er virkelig god.

mvh
HenningBorchert

Kommentar
Fra : mimsen3004

Dato : 30-01-04 22:34

Hej VLA

Jeg har været på Atkins i 24 dage. Hvis jeg bliver meget sliksulten, har jeg til den anledning købt noget mørkt chokolade. Det er dog vigtigt at der er et indhold af chokolade på mindst 70%, for at det ikke skal påvirke blodsukkeret for meget. Jeg har dog fundet ud af at man i Føtex kan købe chokolade med et chokoladeindhold på 85%. Det har jeg glæde af. Hver aften spiser jeg en lille rude af det. Det hjælper meget. Ellers er der en anden mulighed og det er at lave nogle små portioner fromage. Der er store variationsmuligheder. Man kan bruge appelsin, citron, mokka/85% chokolade m.m.

Med venlig hilsen
Marie