Medlemsnummer : 125096
Superpoint : 0

Medlemsdato : 18-11-2003
Seneste login : 09-01-2004
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er 35 år, mellemleder i en fødevarevirksomhed, mor til 2 og kæreste med jordens dejligste mand.
Midt i hverdagens daglige kedelige rutiner forsøger jeg at sætte lidt kulør på tilværelsen med masser af humør og impulsive ideer.
Det er vigtigt for mig, at mine børn er åbne for nye idder og tanker og ikke på forhånd har dannet sig en mening, der blokere for deres evne til at opleve og leve.
Det er dejligt at vise dem verden, men jeg husker også at fortælle dem om livets alvor, for der er jo ikke altid glimmer på glansbilledet, vel?