/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
optimering af MSI ms-6330
Fra : Svend.Skaaning
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 19-11-03 22:20

Hvorfor "fryser" min pc, når jeg er ved at installere ny driver på mit bundkort? MSIs hjemmeside anbefaler via 4 in 1 driver, så den prøvede jeg. Men efter 100% frøs pc?.Hvad gør jeg forkert? MVH Svend

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-11-03 22:28

Så vidt jeg husker skal man bruge quick install når man installerer dem! Og hvis du bruger winxp mener jeg ikke du behøver dem!

Kommentar
Fra : Svend.Skaaning

Dato : 19-11-03 23:01

Har prøvet Quick og normal, med samme resultat: den fryser og jeg har husket at lukke antivirus og zonealarm ned.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-11-03 23:33

Er det den sidste nye version? Og kører du med winxp? Prøv evt. at downloade filen igen!

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 19-11-03 23:53

hvis det bliver ved med at være et problem så vælg den driver der ligger i winxp du vinder meget lidt ved at opgradere.

Kommentar
Fra : Svend.Skaaning

Dato : 20-11-03 10:07

Nej, jeg har win. me, men det skal driveren også passe til!
Med venlig hilsen Svend

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 20-11-03 10:26

Har du prøvet bare at lade din comp stå i 2-3 min.? Kan være den fryser i lidt tid. Men kommer op igen.. Har min egen gjort.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-03 22:39

Prøv en anden version af 4 i 1, Da jeg kørte winME havde jeg osse problemer med visse af de via drivere, specielt deres ultra dma drivere! Jeg mener man selv kan vælge hvilke af de 4 drivere der skal installeres, så du kunne jo prøve at installere dem en af gangen for at finde ud af hvilken der giver problemer!

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 02-03-04 15:33

Start Windows i "Fejlsikret Tilstand" (gør du ved a' trykke F8 i starten!) og installér derfra...
Genstart og så virker det...

Mvh. Cooper