/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tysk er ikke lige mig!!
Fra : HanSSoN
Vist : 485 gange
200 point
Dato : 18-11-03 11:16

Er der nogen der kan oversætte det her til dansk plz!!!
Det er noget jeg skal bruge til at lave min dvd om...

-------------------------------------------------------------

Also das Funzt auf keine Art und Weise mit Rev A, habe mich nochmals damit befasst und warte nun halt auf den 588

Man kann wohl die HD auf Master stellen,formatieren und benutzen, doch muss man auf das DVD-LW (slave) verzichten, da sich dieses nicht mehr öffnen lässt. Wenn man die HD wieder Slave stellt und das DVD-LW wieder auf Master, funzt zwar das DVD-LW wieder doch die HD lässt sich nicht mehr formatieren/benutzen.

Schön wärs gewesen, für mich ist das Thema 500 -> 508 gegessen...

Mahlzeit!

Cosmonasi

----------------------------------------------------------------------------

Accepteret svar
Fra : per0702

Modtaget 210 point
Dato : 18-11-03 12:03

Det fungerer overhovedet ikke med revision A, har prøvet igen og venter på stop ved 588.
Man kan vel stille HD til master, formaterer og benytte den, dog skal DVD-LW benyttes som slave, da den ikke mere kan åbnes. Når man igen sætter HD til slave og DVD-LW til master, fungerer DVD-LW igen, dog kan man ikke mere formaterer harddisken.
Det var for mig dejligt at fordøje tema 500 til 508.
Med venlig hilsen
Per0702

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 18-11-03 12:05

1000 Tak for svaret per0702.