/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Spille mod Bots i cs 1,6steam
Fra : copycatDK
Vist : 618 gange
100 point
Dato : 16-11-03 21:51

Hej.. Spørgsmålet har været her tidligere her http://www.kandu.dk/dk/spg/26269

Jeg kan stadig ikke få det til at virke.. Nogen der har et bud på hvad jeg har gjort forkert???

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 100 point
Dato : 17-11-03 00:00

hej copycatDK. Jeg har lige skrevet dette i det andet spørgsmål... Det burde virke...

Hej igen igen. Det er sådan at steam klienten automatisk ændrer tingene tilbage til normalt cs. gør følgene:

afinstaller realbot.

installer realbot igen i biblioteket: C:\Program Files\Steam\SteamApps\(din e-mail dresse)\counter-strike\RealBot

kør filen activatecs16

åben med notepad din liblist.gam i biblioteket C:\Program Files\Steam\SteamApps\(din e-mail dresse)\counter-strike\cstrike
vær sikker på at filen ser således ud:

game "Counter-Strike"
url_info "www.counter-strike.net"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "1"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
gamedll "dlls\realbot.dll"
gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
trainmap "tr_1"

herefter gemmer du filen, da jeg gætter på at du har rettet linien "gamedll "dlls\mp.dll"" til "gamedll "dlls\realbot.dll""
luk notepad.

højreklik på filen liblist.gam
tryk egenskaber.
klik et flueben frem i skrivebeskyttet.
tryk ok.

gå til biblioteket: C:\Program Files\Steam\SteamApps\(din e-mail dresse)\counter-strike\RealBot\dll
højreklik på realbot.dll og tryk kopier

gå til biblioteket: C:\Program Files\Steam\SteamApps\(din e-mail dresse)\counter-strike\cstrike\dlls
højreklik og tryk sæt ind.

kør steam og når du endelig er inde så tryk på H. Vupti og det hele skulle virke.... Held og lykke...

hvis det heller ikke virker så skriv venligst igen.

mvh JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 17-11-03 00:11

hvis der ikke sker noget når du trykker på H så tryk consolen frem ved at trykke på knappen ½ (lige til venstre fra 1 tallet)
skriv: bind "h" "+commandmenu"
tryk esc og du er tilbage i spillet igen. prøv derefter at tryk h.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 17-11-03 08:11

Endnu et perfekt bevis på at steam er noget være lort :0(

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 18-11-03 16:08

Tak for svaret JudAs.J.LAiR.P. Det hele virker som det skal nu.....