/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
batfil til at rydde sporene efter dig
Fra : CoolBoy_1
Vist : 780 gange
220 point
Dato : 11-11-03 13:07

Hej når jeg har været på internettet så plejer jeg at slette sporene efter mig men det tager tid så kan man ikke lave en batfil der der simpelt rydder cookies og dokumenter i menuen start og tempory internet files og oversigt.

Hilsen CoolBoy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 13:17

Jeg fandt dette tip : http://www.kandu.dk/dk/tip/5586

Noget du kan bruge ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : erikjuul

Dato : 11-11-03 13:26

Det kan du godt gøre. Batch-filen skal indeholde denne linie for at slette temporære Internet-filer og coockies:
del "C:\Documents and Settings\%Username%\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\*.*" /F /S /Q

og denne linie for at slette oplysninger om besøgte sider:
del "C:\Documents and Settings\%Username%\Lokale indstillinger\Oversigt\*.*" /F /S /Q

og denne for at slette oversigten over dokumenter, der har været åbnet:
del "C:\Documents and Settings\%Username%\Recent\*.*" /F /S /Q

Accepteret svar
Fra : Dark_Magician

Modtaget 230 point
Dato : 11-11-03 13:27

Hey molekyle
Det er mig der har skrevet det tip så syntes du ikke det er rimeligt jeg for pointene?

Hilsen Dark_magician

Kommentar
Fra : erikjuul

Dato : 11-11-03 13:30

Molekyle>> Det link har vist kun historisk interesse, det hører til Windows95/98.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 13:31

Næ.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CoolBoy_1

Dato : 11-11-03 13:34

heyy erikjuul

for f***** da jeg bruger faktisk 98, og den er god nok til at surfe på, og sådan noget.

og så syntes jeg at Dark_magician skal have poinene, det er jo ham der har skrevet tipset

hilsen coolboy_1

Godkendelse af svar
Fra : CoolBoy_1

Dato : 11-11-03 13:35

Tak for svaret Dark_Magician (molekyle)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 13:36

erikjuul -> Hvor ser du CoolBoy_1 ikke bruger Win95/98 ???

Dark_Magician -> Du fik jo de point du sku' ha' da du skrev tippet. Ofte henvises der i andre spørgsmål til mine eller andres løsninger på et 'genganger' problem og det er selvfølgelig den der henviser til løsningen der skal have pointene. Iøvrigt er det suverænt CoolBoy_1 der bestemmer. Det er CoolBoy_1's spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 13:38

CoolBoy_1 selvtak

Have a nice DOS

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-11-03 13:40

Nu skal I bare ryge i totterne på hinanden over en lille omgang DOS programering
Ellers 100% enig med Molo i det her.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 13:46

Jeg ryger sgu ikke i nogen Hottentotter. Jeg prøver i al beskedenhed at lære de unge mennesker lidt om net-etikette

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-11-03 14:01

'Det bliver en drøj kamp