/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Problem med bios
Fra : SOT
Vist : 492 gange
45 point
Dato : 09-11-03 21:54

Jeg har et problem med et asus bundkort. Nogla gange starter pc med at gå ind i bios ?

Det er især når maskinen har været slukket ( ikke ved genstart )

Søren

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 09-11-03 22:04

Det kan meget muligt være fordi dit batteri i pcén er gået død. Det kan du sagtens selv skifte for omkring 40 kr.

Hilsen
Lars

Kommentar
Fra : SOT

Dato : 09-11-03 22:10

Maskinen er under 2 år holder batteriet ikke længere ?

Accepteret svar
Fra : RasesII

Modtaget 55 point
Dato : 09-11-03 22:12

Det behøver det slet ikke. Især når computeren er slukket tærer det på batteriet. Og hvis batteriet har været sat i længe før du købte den, har det nok været meget sløvt allerede da du købte maskinen.

Hilsen
Lars

Godkendelse af svar
Fra : SOT

Dato : 10-11-03 08:13

Tak for svaret RasesII.