/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Røde knupper på penis?
Fra : anonymus
Vist : 8154 gange
300 point
Dato : 07-11-03 16:28

Heysa.. Sorry jeg ikke har flere point at give har lige hurtigt oprettet mig en ny profil for at stille dette spørgsmål.. Jeg ønsker at være anonym..

Spørgsmålet lyder: Jeg har det sidste års tid haft nogle små røde knupper mit på min penis som KLØR!! Kan ikke lide at gå til lægen.. Men hvad kan det være..? Tiden nærmer sig hvor jeg er ved at få en kæreste og vil jo heller ikke smitte hvis vi når så langt!! Har være på atibiotika for noget andet.. og der havde jeg dem også.. Så det hjælper ikke men hvad gør?

Mvh. Ano..

Kommentar
Fra : anonymus

Dato : 07-11-03 16:29

Spørgsmålet går lige så meget på hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-11-03 16:46

SØG LÆGE det lyder som en kønssygdom

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 310 point
Dato : 07-11-03 16:50

>anonymus

Som rotw siger, kan det være en kønssygdom. Det kan osse være det ikke er det, men du skylder din tilkommende kæreste og dig selv at få det bragt i orden.

Din læge er bedøvende ligeglad hvad du stiller op med - Han/ hun kigger, og foreskriver en behandling, og så har du god samvittighed.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-11-03 16:53

Højest sandsynligt er det helt naturligt, en slags talgkirtler, du må vende dig til at lade din læge se den slags.
Prøv også at se om du kan finde noget her: http://www.netdoktor.dk/debat/frame.asp?forum_id=29
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 07-11-03 16:54

hej anonymus !
Du lyder til at være ret ung,og jeg gætter derfor på at du "går i meget stramme bukser"???? Det gør at du bliver for varm "dernede" og det kan godt føre til små røde knupper.! En anden grund kan være at du måske ikke har haft blottet
forhud før,og det gir´helt sikkert røde knupper i starten.!
Jeg har læst medicin i fem år og har ALDRIG hørt om nogen kønssygdom med de sympt.! Du ku´event. når du har været i bad smøre GLANS ( hovedet) i meget lidt olivenolie og så se hvad der sker om nogle dage -du vil nok blive glædelig
overrasket. Held og Lykke.!
arafat

Kommentar
Fra : brevven

Dato : 07-11-03 17:29

uanset arafat's beroligende bemærkninger - er du det mindste i tvivl... søg læge. Det er det som du og vi har "dem" til

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 18:03

Det er ikke så tit det sker for mænd, men du kan være inficeret med : http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kutancandidiasis.htm

Søg læge...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 07-11-03 18:19

anonymus..Du har været sammen med en pige, der har svamp. Du skal gå på apoteket, og købe en tube creme af mærket Canesten. Det skal du smøre på din penis morgen og aften i ca 10 dage, så er den go og fin igen.
God bedring

Kommentar
Fra : anonymus

Dato : 07-11-03 18:23

Heysa alle sammen.. Det er altid rart at i rykker så hurtigt.. Det er altid rart at folk gider at hjælpe.. hmm lille og lille he he.. Jeg er 16år gammel.. Og stadig Jom.F Det er bla. noget der har holdt mig tilbage.. ER lidt nervøs for det.. Hmm Tanken om at en læge skal side og vende og dreje min *** tiltaler mig sku ikke.. Men hvis i ikke mener der er anden udvej så..

Hvordan med hensyn til læge.. Har aldrig selv bestilt en tid hos lægen.. Hvad gør jeg..? Ringer jeg bare op..? Står hans nummer på mit sygesikringskort?? eller? Hmm den med varmen kunne det måske godt være.. Går i "pop" tøj det vil sige halv stramme cowboy bukser..
Havde en dårlig hudlæge som engang kiggede hurtigt på det.. (år siden) hun sagde jeg kunne prøve med noget der hedder Locoid 0,1% hvis i kender det.. Det hjalp ihvertfald ikke!!

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 07-11-03 21:06

Hallo anonymus.!
Hvis jeg var kvinde som du, ville jeg også være "spekulativ" MEN det er der ingen grund til at være.! I dagens Danmark er der altid en sygeplejerske,med inde ved GYN. undersøgelser(du ved vel -hvor det er ) .? Der er intet at være bange for,og jeg håber for dig og din fremtid, at du går til læge og bliver undersøgt, (der).!
Noget helt andet er -hvorfor skulle du gå til læge og blive undersøgt når du er jomfru ( hvilket ikke er noget at være
flov over -selv idag).????
Du ka´jo ikke fejle noget "kønsligt" når du ikke har haft "kønslig omgang" med andre ,og stadig er jomfru.!
Hvad angår kontakt med din læge,bestiller du da bare en tid til en Gynækologisk Undersøgelse, og som sagt er der en
sygeplejerske til stede -Jeg garanterer.!!!!
Held og Lykke til dig med debutén.!

hilsen fra
arafat

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-11-03 21:26

>anonymus

Lade vær med at gøre dig dummere end nødvendigt.

Hvis du kigger på dit sygesikringskortet, som du har hvis du er fyldt 16, så kan du vel læse i den rubrik på kortet hvor din læges navn står, og ved du hvad du..... hvis der står Tlf. efterfulgt af 8 cifre - tror du så ikke det er lægens tlf. nr.???

Og til den der arafat. Hvordan har du fået ind i dit "doktorhoved", at der pludselig er tale om en pige, der skal ha' en gynækologisk undersøgelse.

Hvis du har brugt 5 år på at tillægge dig den lægeviden du her afslører, så kan du roligt tage mindst 20 år mere, før du kan bruges til noget, der har med det fag at gøre.

Ram

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 07-11-03 22:03

ram 2 !
det er lidt svært at se hvad der er på de forsk. sider -og hvad som angår " ham / hende, er det jo kun for at hjælpe-
ikke.???`??
som mand har jeg da selv været til adsk. undersøgelser hvor min læge har haft en sygeplejerske med.!!!!
Han / hun skriver som en " HUN " pga. at X er jomfru endnu, det opfatter VOKSNE som værende en kvinde -selv læger.
Jeg beklager hvis jeg har gjort noget galt overfor GRUPPEN,jeg prøvede at gøre det bedste,men det drejer sig åbenbart
mere om -hvem ka´få FISSE på et indlæg.???? Fy -DA.!!!!!
Sku´du ikke hvis du er gammel nok -gå i byen og få Årets første Julesne fra Tuborg.???? vDet tror jeg -og så ka´vi ellers snakke MEDICIN, når du ellers har lyst -bare gå i gang.!!!!!!!
Arafat

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-11-03 22:19

Til arafat
Du skriver at du har brugt 5 år på at læse medicin
Her vil jeg bare skrive 5 spildte år-du kan jo ikke læse
anonymus skriver i sit spørgsmål at han har røde knopper på sin penis,så må man da gå ud fra at det er et hankøn der her er tale om IKK.
Mange unge mennesker både pige og drenge bruger ordet jomfru når de endnu ikke har dyrket sex.

Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-11-03 23:26

>ram2

Han har vist kun læst medicin, ikke dansk, men temperament det har han da, for slet at tale om humor, Ha aaaa , undskyld a H aaa.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-11-03 23:27

PS! Jeg kommer lige i tanke om det kunne være Dr.Mark ?????????????? a H aaaa

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-11-03 00:02

>arafat. Idiot.

>Ellebye. Selv Dr.Mark skriver bedre dansk.

Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-11-03 00:18

Hej anonymos

Det er ganske rigtigt, at lægens telefon nr. står på dit sygesikringsbevis og når du ringer op, er der sikkert en sød sekretær der svarer. Du fortæller hende som det ér og hvor gammel du er ........det er nu ikke så slemt, så se du bare at komme afsted Du behøver hverken være flov over det eller bekymret, for det er sikkert ikke noget alvorligt - ihvertfald er det ingen kønssygdom ....og jo før du får taget dig sammen til at få gjort noget ved det, jo før kan du komme igang med kæresteriet - husk nu at bruge kondom, så du IKKE ender med en kønssygdom og skal til lægen med dét

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-11-03 00:43

Hej anonymos

Jeg tror de fleste af os (hankøn) på et eller andet tidspunkt har været ude for ligende situation som dig. Så jeg kan levende sætte mig ind i din situation, og lægerne har formentlig været ude for det samme, og forstår også din situation.

Du må vide at de er professionelle, og at du helt sikkert ikke er den første ungen mand de møder, og lige meget hvad du fejler (som jeg ikke tror du gør) har de også tavshedspligt. Det er barikere du skal overvinde, og bagefter vil du føle en enorm lettelse.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : JanPalach

Dato : 08-11-03 02:19

Tiden sårer alle læger...

Nå, seriøst: jeg kan forstå, at kandu.dk er beæret med en stud.med. med fremragende kvalifikationer udi læren om den menneskelige forplantning... Desangående skal jeg på vegne af en bekendt spørge, om man kan blive gravid ved at udøve oral-sex, således at det fremkalder ejakulation i større mængde? - Min bekendte hedder Brian, og hans kæreste hedder Holger K.

Med højagtelse

JP

PS: Da Brian & Holger ikke har planlagt at stifte familie håber vi på et snarligt svar.

PPS: Når den danske stat åbenbart har spildt penge på 5 års lægestudie, så er det vel fordi han ikke har kunnet høre efter til forelæsningerne pga. det der tåbelige ternede terrorist-viskestykke....

Kommentar
Fra : anonymus

Dato : 08-11-03 02:48

Heysa.. Er sku glade for at de fleste af jeg gider at tage det alvorligt.. Må se om jeg ikke i løbet af den kommende uge kan finde hul i kalænderen.. Og så se at ringe op.. så giver jeg jer lige en update..

PÅ forhånd tak!!

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 08-11-03 02:54

ram 2.!!
det er lidt sørgeligt,at du ikke har mere hjerne,så du tror,du kan gøre dig "lækker" med dine syge råd.!!!!!
Det er da OK- hvis din hjerne ikke er større,så slesk du bare på.!
Men fakta er hvad jeg har skrevet og det står jeg ved - til hver en tid.! Der er ingen tegn på at den unge mand ikke
skulle finde/være sammen med en kvinde -uden at hun skulle blive udsat for smitte, og det ad "kønslig omgang med
både 1 og 2 af hvad man prøver at gøre , for at vise sit vær.!!!!!
Slap du bare af - min unge mand, og nyt livet.! Du er åbenbart frustreret, og jeg gætter på du er fra JÆVLEØEN,.?????
Det har jeg også en Storebror som er -desværre.!!!!! Den står på øf og bøv.! Det er vel det samme med dig.!
Hvis dine PORNO studioer er af en anden mening, så fortæl endelig om dine flotte " drømmende resultater.!
Stadig
arafat.!!!!!

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 08-11-03 02:56

JP:

Gad vide om ikke kandu har et rimeligt overskueligt hieraki baseret på emner? ;)

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 08-11-03 03:00

arafat:

Håber ikke du hermed påstår at alle mænd fra djævleøen er af en bestemt type. I så fald kan jeg meddele, at dette må være en antagelse uden bund.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-11-03 03:01

Hej Anonymos

Glæder mig til at høre om du får taget dig sammen og pøj pøj med det

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-11-03 03:37

Arafat:

Helt seriøst, hvordan kan du dog skrive at du står ved det du siger?? Jeg har lavet et lille sammendrag af dine indlæg i denne tråd og der er bare ét eller andet der bare ikke stemmer overens

Citat
Du ku´event. når du har været i bad smøre GLANS ( hovedet) i meget lidt olivenolie og så se hvad der sker om nogle dage -du vil nok blive glædelig overrasket. Hvis jeg var kvinde som du, ville jeg også være "spekulativ" MEN det er der ingen grund til at være.! ........kan være at du måske ikke har haft blottet forhud før,og det gir´helt sikkert røde knupper i starten.!

// Toupie

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 08-11-03 04:38

Hej til alle.!
Jeg har besvaret dette spørgsmål før.! Hvcis i ikke forstår,det jewg mener,så må vedkommende jo gå til en praktiserende læge,hvis han/hun gider høre på det gejl.! Der findes ikke nogle kønssygdomme,hvor sympt. er små røde knupper på
PIKHOVEDET.!
Det har alle sku´da haft, og det er "normalt for meget varme ell.for stramme bukser.!Det ka´også være at "forhuden er for tør,og der kommer olivenolien ind.!
Desuden -Når det drejer sig om en PIK, er det vekl ikke helt galt,at jeg gætter på et sztk. hankøn.???? Undskyld.!!!!
arafaty

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-11-03 05:59

Det går op for flere og flere, at den der arafat i flere henseender har knald i låget.

Mage til gang hjernedødt ævl skal man dælme lede længe efter - der er hverken hoved eller hale i det nonsens den skriver - altsammen krydret med dansk retskrivning, så man ruller rundt på gulvet af grin.

Det virker virkelig sandsynligt at fjolset skulle være medicinstuderende - Ik??. Den vill ikke være i stand til at læse forordet til lærebog i anatomi

Og til den lille knopplagede anonymus - Ærlig talt , synes du ikke du overspiller din rolle lidt - nu kan du da ikke vride mere ud af den historie. Hvis du overhovedet har et problem med din lille tissemand, så tillæg dig en bedre håndhygiejne inden du leger med den.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 08:53

Haløjsa doktormand
Citat
hvem ka´få FISSE på et indlæg.???? Fy -DA.!!!!!

INGEN din tåbe troede du virkelig det var muligt
Du havde også én yderst besynderlig kommentar i nedenstående sp. Dén gav med garanti ingen fisse til "doktormanden"
http://www.kandu.dk/dk/spg/23198

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-11-03 09:31

"hvem ka´få FISSE på et indlæg.???? Fy -DA.!!!!!"

Hejsa Frida hvad med en fræk aftale idag,jeg kan hele dagen

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-11-03 14:27

*LOL* Arafat - du er ikke helt med er du???
Citat
Desuden -Når det drejer sig om en PIK, er det vekl ikke helt galt,at jeg gætter på et sztk. hankøn.???? Undskyld.!!!!

Jamen kæreste!!! Du lavede jo ellers ham med vedhænget om til én lille dame (remember)

>Brian

Øhhh - hvad er det du kan hele dagen?

Frida

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 19-11-03 00:12

En hovedregel: Hvis det klør....så klø igen!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-11-03 00:20

>Runeldo.

Blændende udtænkt (af dig)

Et andet godt råd er "Kan du ikke sige noget klogt, så ti stille". Passer fint til din ovenstående kommentar.

Ram

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 19-11-03 11:06

Hej Anonymus
Jeg har i et andet spørgsmål set at der måske er gode råd at hente angående dine røde knopper.
http://www.kandu.dk/dk/spg/26370

Carina

Kommentar
Fra : JanPalach

Dato : 24-11-03 09:56

Hmmm...

Rent faktisk er fostre jo tvekønnede langt hen af vejen, inden der udvikler sig en penis eller en clitoris (- alt efter hvor heldig man(d) er). I voksenlivet kan man som regel se forskel, idet den ene typisk er større end den anden. Jeg ved ikke, om det gælder for arafat også?

Mht. til vores medicinske orakel, så havde han da en vis underholdningsværdi til at starte med, men nu synes jeg, at han er gået i selvsving. - Det er lidt som at betragte en 80'er-ting som Casper Christensen.

Måske det var en ide at slutte tråden, inden vi får røde knopper over det hele af arafat? *S*

Anonymous: Held og lykke med dine knopper...

Kommentar
Fra : anonymus

Dato : 27-11-03 15:26

Heysa.. Var til lægen idag.. Py ha.. Det var fandme pinligt!! Ikke sjovt..
Han valgte at give mig noget der hedder: Brentacort Crem
Mod eksem og noget andet sjovt..

Hmm om 14 dage finder vi ud af om det hjælper..

Mvh.. Mig..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 15:43

Brentacort er et blandings produkt brentan+hydrocortison. Altså en Candida albicans infektion som jeg skrev tidligere. Grunden til man yderligere har valgt at behandle dig med cortison er fordi: Svamp giver eksem, som danner grobund for svamp; der giver eksem, der danner grobund for svamp; der... osv.

Behandlingen virker som regel efter 8 dage. 14 dage er MAX behandlingstid, da hydrocortison'en er et binyrebarkhormon, der med tiden stopper din egen produktion af cortison.

Klogt at gå til lægen

Hvis du ikke synes det er så rart at gå til egen læge, kan du altid anonymt tage på den veneriske klinik på Bispebjerg Hospital (hvis du bor i Kbh.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 16:00

>anonymus

Din læge er en idiot. Han gir dig recept på et kombinationspræparat, som der ikke er tilskud til. Han kune ha givet dig Brentan / og Hydrocortison hver for sig, så havde der været tilskud.

Men det er jo heller ikke ham der skal betale - Det gør mig sgu gal, at sådanne nogle kvakvsalvere ikke bruger hovedet. Sundehedsstyrelsen - de har bare jord i hovedet.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-03 16:19

ram2 -> Dér har du sgu en pointe. Det havde jeg slet ikke tænkt på.

anonymus -> Selvfølgelig skulle din læge have gjort dig opmærksom på de forhold ram2 beskriver !!! Spørg altid til den billigste løsning både hos læge OG på apotek.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-11-03 16:25

Molo.

Hvis lægen har skrevet Brentacort, MÅ apoteket ikke udlevere de andre præparater, hvis de i øvrigt er på recept - Det kan jeg ikke huske, og jeg gider ikke slå efter.

Lægen skal bruge bolden, men det var paseende at Sundhedsstyrelsen forklarede denne underlige forskel, eller gav tilskud.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 16:53

> anonymus
Nu er de 14 dage gået - og du må efterhånden vide om du er blevet raskhvis du vil vide mere stiller du bare et nyt sp. - men husk lige at lukke dette først ik'

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-12-03 16:59

>Frida

anonymus er vel afgået ved knopdøden - Det er åbenbart ikke helt ufarligt med de knopper. Uha Uha Fred være med ham og knoppen.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-03 17:03

Faldet af...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 17:07

Guuud hej Ram du fik da lige luftet din afsky for sundhedsstyrelsen
Syns' du er blevet så stille her på Kandu - har du travlt med noget andet??

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-12-03 17:08

>Molo

Uha da - Faldet af - Så komer han da til at savne noget

- Det er ikke rart at savne Uha da

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 17:08

Hvad er faldet af?? vel ikke banditten

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-12-03 17:11

>Frida.

Hejsa Frida - Long time no see - Gang i noget andet?? - Tjaaa det har jeg vel.... på en måde.

Men du har ret - Her er RØVKEDELIGT.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 17:13

HiHI så lav dog lidt ballade Ram. Det er du så go' til

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-12-03 17:17

>Frida.

Tak for tilliden, men kan ikke samle mig - mangler noget input

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-12-03 17:18

>Frida.

Det er forresten ikke det eneste jeg er god til - At du ved det

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 17:24

Hmm!! er du go' til at lave mad?? ja det er du garanteretÆhh du tænkte da ikke på noget helt andet, -vel!!

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-12-03 17:28

>Frida.

Øhhh - er det noget du skal bruge til noget, eller er du bare sk... nysgerrig

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 17:31

NEJ NEJ - jeg ska' da ikke bruge det til noget tænkte bare, at hvis du gerne vil fortælle om det, så lytter jeg da gerne

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 17:40

Nå fik jeg dig nu skæmt væk hmm!! jeg har desværre heller ikke tid til at sludre mere med dig, men hvis du vil kan du maile mig på ¤¤¤¤@¤¤¤¤

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 17:42

Hov glemte punktum com

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-12-03 17:46

>Frida

Gør dig én ting klart - ikke engang du kan skræmme mig, men kæresten hun kan , så jeg takker nej til invitationen.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-12-03 17:48

*LOL* er hun rigtig HYS

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-12-03 17:52

>Frida.

Hys nej, men Frida - Det sir jeg til dig - Mage til skrupjaloux kvindemenneske skal man fa... lede længe efter.

Men OK - Hun har jo osse fat i noget i verdensklasse, så det er jo forståeligt at hun lige kridter banen af.

Ram

Kommentar
Fra : anonymus

Dato : 12-12-03 18:24

Heysa Alle sammen.. Sorry jeg har været så længe om at melde ud.. Sagen er den at hmm Cremen ikke har hulpet..! ALT for belastende!! Håber ikke at det først bliver ordnet til næste år.. But Any Way.. Så bliver jeg jo nød til at kontakte lægen igen..! Hmm Har ikke lukket det forum endnu da jeg så ikke har mulighed for at give en udmelding på forløbet..
Kan godt lukke hvis i vil have det.. Eller skal i vente til øh tja.. Jeg er færdig behandlet!!

Mvh Ano.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-12-03 00:55

>anonymus

Der er gået det man kalder smalltalk i dit indlæg, det sker når der ikke rigtig sker noget, så bruger de andre et spg. som dit til det.
Du kan selv se hvor mange "ej seriøse" indlæg der efterhånden er kommet, så hvis jeg var dig, ville jeg nok lukke spørgsmålet.

mvh, og pøj pøj

Ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-12-03 12:30

Øhh!!! Jeg ser altså ingen steder, at anonymus er ked af lidt smalltalk - men det er jo selvfølgelig heller ikke sikkert, at det er HAM som finder det irriterende
Iøvrigt lidt sjovt - at ellebye altid liige har en kommentar til smalltalk - men han kan måske bare ikke li' det ØV!!!

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-12-03 16:52

>ellebye.

Meget mod min vilje (Jeg hader at gi Fridaflipsen ret) må jeg sige til den passus i dit indlæg som lyder:
[citat]
så hvis jeg var dig, ville jeg nok lukke spørgsmålet.
[/code]
Ellebye... Du er ikke anonymus........ Ta lidt Natron - det kan godt hjælpe en syrlig mave og det gir ikke knopper på penis

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 00:11

Hrmff Men hvis hende Fridaflipsen nu havde været din hysteriske kæreste - så havde du garanteret givet hende ret DIN KYLLING!!!

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-12-03 00:15

>Frida

Ingen tvivl - Hvem fan... ville turde andet

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 00:19

MÆND

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 00:20

UPS - den grønne er altså forkert

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-12-03 00:33

Ihhhh altsåååå.

Nå, ingen kommentarer.

Jeg svarede jo blot på et spørgsmål. Snøft.
Går ud og lægger mig med Dina.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 00:36

Rolig nu ellebye der er ingen grund til at du lægger dig i bryggerset sammen med hunden. Hop ind til konen - og gør hende glad

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-12-03 00:46

Hun sover også, og Dina ville ikke give mig plads. Så jeg må vel sove foran com(putteren) resten af natten.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 00:49

Er konen da kedelig fordi hun er trætsjovt jeg troede godt man kunne sove sammen - i ske mener jeg...

Frida

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 10:47

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 10:56

anonymus -> Ja og når du lukker dette spørgsmål, slipper du også for at få tilsendt flere emiler (e-mails)

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : anonymus

Dato : 08-03-04 17:20

Tak for svaret ram2.

Jeg havde brug for det spark bag i.. Men det blev stadig ikke ordnet.. Kan ikke tage mig sammen til at gå derop igen..
Hver gang er en ydmyelse..

Hilsen Ano..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 17:47

>anonymus.

Tak for dine point. Jeg synes nu ikke, at jeg var den der svarede dig bedst, men et los i røven kan jeg da altid finde ud af at give.

Men alvorlig talt anonymus, så synes jeg du skal se at komme af med den følelse af skam og ydmygelse, som du angiver at føle når du går til lægen. Glem lægen som en person - Kig på ham/ hende som en mekaniker, der lige skal fikse din bil.

Du bør få kigget på "Banditten" igen - Han skal passes - I skal leve sammen i mange år, og skulle jo gerne ha' det lidt sjovt...Han skal jo ikke stå til pynt *LOL* Så op til medicinmanden igen

Ram