/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
5 i 1 multipanel "forsvinder" af og til
Fra : fruSkrap
Vist : 333 gange
500 point
Dato : 05-11-03 14:22

jeg har fået en 5 i 1 multipanel - (en indbygget kortlæser til forskellige kort + 2 usb indgange) problemet er, at windows ikke altid finder den. Operativ systemet er win2K.
Jeg har indtil flere gange fjernet og installeret det hele, men nej -- nogen forslag??
venlig hilsen
fru skrap

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-03 14:36

Det er muligt der skal installeres en usb update inde fra windows update! Har du set hvad der ligger af updates derinde?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-11-03 17:06

Har du prøvet at fjerne driveren, fjerne hardwaren, installere driveren, genstarte, tilslutte hardwaren, vente til windows har fundet den og aut. installerer.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-11-03 17:13

Du kan prøve i google at skrive gældssanering, i søgefeltet.
Prøv også et se på http://www.familieadvokaten.dk/
Og prøv også at tale med andre banker.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-11-03 17:15

Undskyld det var ikke det spørgsmål?? skingur
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-03 00:25

5 i 1 er blevet familieret?

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 06-11-03 10:31

Har du stadig garanti, hvis du har så kan du jo prøve at få en ny, eller bare hvis du kender en eller anden der har styr på sådan noget, kan du jo se om han/hun gøre det, men ellers skal du finde en driver inde på produktcentens hjemmeside (står for det meste på kassen)

MVH Dark_Magician

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-03 20:38

pallebhansen -> Hvorfor skriver du skingur ???

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 07-11-03 21:45

Molokyle det var fordi jeg kopierede det forkerte til denne:
Fordi jeg sku ikke kunne huske koden?
Men vi mangler at få fruen på banen, hvis hun er så skrap, har hun så prøvet:
at fjerne driveren, fjerne hardwaren, installere driveren, genstarte, tilslutte hardwaren, vente til windows har fundet den og aut. installerer.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 07-11-03 23:22

Tak for svaret pallebhansen.

og tak for alle jeres kommentarer - jo jeg har været så skrap at gøre alle de ovennævnte ting - endda flere gange,
- men nu har jeg vist løst problemet ved at flytte kortlæserens ledninger/stik fra usb2 portene over i usb1 portene - og printeren og scanneren fra usb1 portene til usb2 portene. Uden genstart dukkede alle drevene op på computeren.
med venlig hilsen
fru Skrap