/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
>Zanziz - Skal man stille spg. herinde.
Fra : ram2
Vist : 288 gange
1 point
Dato : 03-11-03 13:45

>Zanziz

Er du dum eller spiller du bare dum??

Dit tip, som ikke er et tip, står i skærende kontrast til teksten i din profil.

Hvis du ikke kan finde ud af, efter at have været tilmeldt i knap 8 mdr. hvad Kandu bruges til, så kan du nok lige så godt fise af igen, og opgive at være på dettte forum -Så er du simpelthen for dum, og Kandu har ellers meget brede rammer.

[citat]
Jeg kan næsten besvar alt kom AN...
[/code]

Ovenstående kunne du da ikke besvare

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 11 point
Dato : 03-11-03 14:01

>ram2
og du kunne såmen også skrive "varmepude" på.

Det er vist ikke kun i den store vide verden der er inflation, det er der vist også gået i Tips.

Det er ikke så meget at Zanziz har skrevet det er forkert sted, men næsten værre at nogen har givet point for det.

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-11-03 14:18

>Ellebye.

Tjae - du har ret - og hende varmepuden fortsætter - hun fatter ikke en skid

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-03 14:40

Godt nok det mest besynderlige tip, jeg længe har set

Jeg kunne ellers godt bruge Zanzibars store ekspertise i mit CSS spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-11-03 14:43

Molo.

Øhhh - Hvem er Zanzibar??

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-03 15:13

Lettere omskrivning af Zanziz og så rimer det på Zansibar. Derudover kunne jeg godt tænke mig at komme AN. Jeg ved bare ikke, hvad det kommer an på ??? ..eller er det An der kommer?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 03-11-03 16:53

Det er da selvfølgelig frit valg om man kun vil læse det der er her eller være behjælpelig med, at svare fornuftigt på det som, nogle spøger eller søger oplysninger om, så skal alle behandles pænt til trods for, at de nok har været på tilmelding i lang tid er det jo ikke ensbetydende med, at de også har brugt det i selvsamme åndedrag, så de nok lige vågnet af deres tornerose søvn jeg er i hvertilfælde glad for, at der findes, et så godt, et forum og tak til alle som svarer pænt på spørgsmål.
<Bevi>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-11-03 17:09

>bevi54 nu spørger jeg pænt:

hva be hvr??. Nu har jeg læst det 4 gange og stadig hva be hvr.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 03-11-03 17:19

hva be hvr??. Nu har jeg læst det 4 gange og stadig hva be hvr.

Hvis du ikke forstår et pænt sprog så må du meget undskylde, jeg syntes bare at der bliver hugget for meget på folk en gang i mellem det er jo ikke alle der er lige så kloge som dig

Hilsen Bevi54

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-11-03 17:33

>bevi54

Hold da kæft du er morsom - *GGGGGGGGGGG*
Du må ikke tage så meget knald på os

Hjælp os hellere med det du ved om PC'ere mv.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-11-03 17:57

>bevi54

Du må undskylde, men det er lige som om der er faldet nogle betydningsfulde ord ud af dit indlæg, så det er derfor jeg ikke forstår meningen med det skrevne, jeg skeler ikke til skrivefejl men om forståelsesfejl.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 03-11-03 17:58

Jeg skal da lige love for at Zanziz har fået sat gang i smilerynkerne både opad og nedad.

Hjælp os hellere med det du ved om PC'ere mv.

Det vil jeg også gøre hvis der er noget relevant at svare på

MVH Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 03-11-03 18:06

ellebye

Du må undskylde, men det er lige som om der er faldet nogle betydningsfulde ord ud af dit indlæg, så det er derfor jeg ikke forstår meningen med det skrevne, jeg skeler ikke til skrivefejl men om forståelsesfejl.

Kort sagt så har jeg læst mellem linierne at Zanziz er mere end dum når han "spøger" spurgte på denne måde og så kan folk åbentbart ikke andet end at hakke på vedkommende det er ikke pænt. Det var bare lige det.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-11-03 19:00

>bevi54
Det var i dit indlæg kl. 16.53, jeg ikke forstod meningen, det er lige som om der mangler noget i indlægget der gøt det uforståeligt.
prøv selv at læse det igennem en gang til.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-11-03 19:04

>Bevi54

At jeg mener Zanziz er snotdum er sandelig ikke pakket ind mellem nogle linier. Hvis man vælger at udstille sin stupiditet på denne måde, skal man påregne kommentarer vedr. dette.

At stille det spørgsmål vedkommende gjorde i Tips & trick under forkert emne er for en newbie tilgiveligt, men indholdet i spørgsmålet gør at vedkommende i mine øjne bør finde en legeplads, som er gearet til denne sparsomme IQ.

"Skal jeg tænde for TV'et, før der kommer billede på" - er et spørgsmål parallelt med spørgers oprindelige.

Ram

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 03-11-03 19:21

Til Ram og alle andre.

I må da undskylde at jeg har blandet mig i jeres lille hetz, men jeg syntes sproget her, godt må holdes pænt hvis man skal være her.
Det kan godt være du er godt gal i skrallen, men hold det for dig selv og så stopper vi den samtale for den er ikke flere ord værd.

Tal pænt og du får et pænt svar, der skal være plads til alle også dem der syntes det er sjovt at provekere andre, og jo længere vi andre trækker langhalm på det, jo sjovere har vedkommende det. så Jeg stopper her.

Tak for at i ville gå i dialog med mig.
Men ikke mere herfra. slut.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-11-03 19:40

>Bevi54.

Hør nu her gl. dreng. Du skal ikke undskylde du blander dig, men acceptere at det evt. blir kommenteret.

Det er fint nok, at du synes sproget skal holdes pænt - så holder du bare dit sprog pænt, men til gengæld holder andre sproget i det nivea, som de nu synes er passende.

At du synes, der skal være plads til alle er jo ligeledes en individuel holdning - og du har hermed luftet din.

Hvorvidt spørger morer sig, stiller jeg mig yderst tvivlende over for - Det kræver et minimum af intelligens, at kunne opfatte humor.

Jeg kan jo ikke tale på andres vegne, men selvfølgelig er det da i orden med en dialog med dig.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 03-11-03 19:49

Tak gamle dreng, jeg er altså¨en gammel lady og har forøvrigt ikke flere kommentar.
hav' en god aften.

Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-11-03 19:55

>bevi54

UPS - sorry - Det er en lille mangel på Kandu, at man ikke kan se hvad køn (eller hvor kønne) brugeren er indehaver af.

Og i lige måde.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-03 10:31

ram2 -> Gør som jeg : Brug profilnavnet istedet for han/hun, ham/hende, osv.. så går man ikke galt i byen. Eks :

Citat
Hør nu her Bevi54.

Profiler jeg mener at kende kønnet på, tiltaler jeg så vidt muligt stadig kønsløst.

Det er ikke for at belære dig. Smag og behag. Man skal selvfølgelig gøre som man lyster.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-11-03 10:44

Jeg kan kun give >molokyle ret. Men i øvrigt til lykke >molokyle.

Nu har vi fået et nyt "køn" i det danske sprog:

hunkøn
hankøn
intetkøn
kønsløst

(PS! en joke)

mvh
ellebye

jeg har lige set mig selv i spejlet, det blev til inte't køn.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-11-03 11:51

>molo.

Lyster - Må jeg være fri - Jeg har kun laster.

Men ellers tak for adviet

Ram

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 06-11-03 09:41

hej alle sammen.....

slap dog lidt af....
det har vel bare været for sjov.....

hilsen Dark_Magician

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-11-03 11:28

>Dark_Magician

Det er osse RIGTIG sjovt a ha - a ha - a ha Humor på højt plan oD

Hvad med om du slappede lidt af??

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 15-11-03 08:11

Tak for svaret ellebye.
Lukker og slukker - Budskabet er ude, men hjælper det?? Vi ser.

Mvh
Ram