/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Kort betaling til hjemmeside
Fra : abricon
Vist : 1147 gange
100 point
Dato : 27-10-03 12:41

Er der nogen der har erfaring med betalingssystemer til min hjemmeside? Jeg vil gerne på en nem og billig måde tilbyde, at man kan betale med kreditkort på min side.
MVH Abricon

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-10-03 12:50

Hej med dig ....

Nemt og billigt det er det IKKE - du skal mildest talt - godkendes i hoved og r.. af PBS, samtidig skal du stille en ikke så ringe økonomisk garanti ( og det er ikke småpenge)

besøg www.pbs.dk og læs mere under Produkter og Ydelser.

jeg kender een der engang ville have et lignende produkt til sin side, men måtte undlade det i første omgang simpelthen fordi det krav de stillede om sikkerhed var alt for urealistisk i forholdet til det vedkommende mente at kunne tjene på siden.

Så man skal virkelig have noget at sælge .... åbenbart.

Karina

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 30-10-03 20:10

Du skal godkendes hos PBS, men det er ikke så besværligt, du skal bare snakke med din bank først, da de tjekker din kreditværdighed. Så skal du oprette din butik igennem et af de selskaber der er godkendt hos PBS. feks. www.goldenplanet.dk eller du kan også se hvem der er godkendt på www.betaling.dk en anden god side at se på er www.net-tjek.dk Prisen for en indløsningsaftale for Dankort og Visa Dankort er 1000 kr. om året samt 250 kr. i oprettelsesafgift. Du skal desuden betale 1,95 pr. transaktion. Det er godt at der er stor sikkerhed omkring handel med kort på internettet, ellers var der ingen der turde bruge det. Du er velkommen til at kigge på min butik, hvor jeg udelukkende modtager betaling med Dankort og Visa www.loppetjansen.dk

Hilsen Karin

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 100 point
Dato : 25-11-03 16:49

Du kan også bruge PayPal, blot kan folk så ikke betale med Dankort, men alle andre typer af kreditkort..
se her: https://www.paypal.com/mrb/pal=VDQSD2BY7YKBW

Godkendelse af svar
Fra : abricon

Dato : 25-11-03 18:09

Tak for svaret JensT.