/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ang. tip fra copycatDK
Fra : nicolehh
Vist : 261 gange
5 point
Dato : 26-10-03 10:48

Du skriver at der er gratis levering hos bildele.dk...

http://www.kandu.dk/dk/tip/5498

Det er ikke sandt... De har priser stående under betingelser...
Citat
A/S Bildele.dk sender pakker med Post Danmark. Der sendes ikke pakker til udlandet eller Grønland og Færøerne. Fragten for forudbestilte vare er 45,00 kr.

uanset størrelse/vægt. Fragten for varer bestilt pr. efterkrav er 85,00 kr. + 8,00 kr. der betales til Post Danmark ved leveringen.

Men ellers er tippet da ok.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-10-03 11:03

Oven i købet oplyses det på forsiden, at det for indeværende kun er
muligt at vælge den dyre efterkravs-løsning til 85,00 + 8,00 kr.

Alm. forsendelse til 45,00 kr. bliver først mulig "om få dage".

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-10-03 12:13

Nu skal du lige huske på at når du opretter dig som kunde så får du 50kr sat over på kontoen.Det var den første porto.
Og så mener jeg at hvis du lavede et køb på ca.200kr så bliver der en hvis procentdel trukket fra på den måde de bliver sat over på din konto. Ved 200kr skulle det svare til ca.60kr på kontoen. Så derved kan det blive gratis levering.
Men jeg undskylder da de manglende oplysninger.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-10-03 12:19

Vil vende tilbage når jeg høre fra dem da der intet står om det på deres side. Jeg snakkede med dem ved bilmessen i Herning og derfra jeg har oplysningerne...

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 26-10-03 12:30

50,- dækker da ikke fragt på 85,- !!?!!

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 26-10-03 12:35

Der står heller intet om at man kan få %ér, så derfor er det en meget mangelfuld HP!!!
Kæresten blev ellers lige så glad, for det ville da være fedt, hvis de kunne gøre det lidt billigere end dem man kender!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-10-03 19:46

Jeg siger jeg har snakket med dem og at det ikke er noteret på deres side. Og i tippet står der at det er et nystartet netbutik. Og går da ud fra når de får den op at køre om et par dage som de skriver så vil det også fremstå på siden..

Og hvis man lige læser mit indlæg igennem en gang mere uden at skynde sig at skyde efter mig med kritik så står der jeg vil vende tilbage når jeg høre fra dem angående den % rabat det vil blive overført på ens konto..
Og som tidliger skrevet så talte jeg med dem og det er derfra jeg har det. Så slap lige af og lade mig få et svar fra dm først

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-10-03 19:55

Og nej 50kr dækker ikke en porto på 85 som det er nu.
Men hvis jeg mangler en pære til min bil venter jeg da ikke en dag på at få den. Jeg køre da ned og henter den selv ikke. Det jeg mener er du har allerede nu 50kr på din konto + Den %del af det du køber. Og ved køb af en billig pære eller lign kan du selvfølgelig ikke komme op på 85kr. men varen skal som jeg fik det afvide så ikke koste meget over 100kr før du har fået smidt de 35kr over på din konto. Men vent nu til de rigtige tal kommer.

Og hvorfor lave en konto hvis der ingen mening ville være med den??? Jeg håber da ikke folk tror det er så man kan indsætte 1000kr og så bare gå ind og bestille når man lige mangler noget *LOL*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 26-10-03 19:59

Jeg angriber dig da ikke, er da ked af det, hvis det er sådan du opfatter det...

Jeg slutter mit første indlæg af med at sige at det ellers er et ok tip, og det er også blevet vurderet af mig som et ok tip, så du behøver ikke at føle at jeg skyder efter dig, det er mere kretik af sitet, og det er jo ikke dit, vel?? ;-D

Men jeg lader tråden stå et par dage ind i næste uge, og så håber vi da bare på at de svare, så vi kan nå at få det med her...!!

Undskyld hvis du misforstod mit tonefald, men det er sq lidt svært at udtrykke sig uden at fylde siden med smileyer...

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 5 point
Dato : 27-10-03 16:11

Så har jeg fået svar fra dem.. Så nu er jeg blevet klogere og håber i blir det. Dog havde jeg intet fået afvide om de 2000kr...

Hej Michael,

Der vil blive en nærmere beskrivelse af det på www.bildele.dk.

Her er hvordan det foregår:

Velkomst BONUS Kr.50,-

Ex.

Du handler første gang for Kr. 2.000
Du betaler Kr. 1.950,- da de 50 Kr. bliver fratrukket da de er indestående på kortet.

Nu får du så Kr.200 på dit kort [10%] af det beløb du handlede for [kr. 2.000]

Anden handel:

Du handler nu igen for Kr.2000 nu betaler du kun Kr.1.800 da du nu har Kr. 200 indestående fra forige handel.

Nu kommer så interessante nu får du så Kr.200 på dit kort [10%] af det beløb du handlede for [kr. 2.000] og ikke 10% af kr.1.800 som du betaler.

Det er lidt kryptisk forklaret her i mailen men der vil være en mere forenklet beskrivelse af det på hjemmesiden.

Jeg håber dog at du kan bruge min forklaring her.

Mvh.
Oscar
www.bildele.dk

Godkendelse af svar
Fra : nicolehh

Dato : 27-10-03 19:54

Tak for svaret copycatDK.

Så fik vi da det på plads

Det ser godt nok rodet ud, men det er da meget rimeligt...
(Dog ikke som i tippet skrevet - fragtfrit)
Men det er da også ok, når man så får den rabat...