/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
bundkort i compaq 5716
Fra : Wccookie
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 15-02-02 13:36

Er der nogen der ved hvilket bundkort der sidder i en compaq 5716?? Chipsættet er VIA, hvis det kan hjælpe??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-02-02 23:09

"Wccookie" <Wccookie.news@kandu.dk> wrote in message
news:I77b8.10995$5L3.501934@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der ved hvilket bundkort der sidder i en compaq 5716??
> Chipsættet er VIA, hvis det kan hjælpe?? = 1 en time.

Det er sikkert noget smart integreret Compaq noget - ikke noget mærke som du
vil finde i andet end en Compaq. De laver ALT specielt.

--
Mvh.
Thomas T. tthygesen@yahoo.com
Den kloge er langsom i sin tale, og hurtig i sine handlinger. - Konfucius

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 16-02-02 01:57

Hej

Som Thomas skriver,--Compaq er meget speciel,---navnet på bundkortet får du nok svært ved at finde,--du kunne jo prøve at løfte låget på din PC -for at kikke efter et eller andet navn.

Ellers har du de Tekniske specifikationer over Compaq 5716 her : http://www.compaq.dk/derhjemme/produktkatalog/classics/5716.asp

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 16-02-02 13:33

Hej Wccookie
Først og fremmest kan du jo prøve at åbne din tower-og så tag et kik på dit bundkort for at se om navnet står der.
Du kan også prøve at ringe til Compaq på TLFNR 70120010
Du kan også prøve at downloade Sandra 2002 en meget smart program der fortælder dig alt om hvad der er i din PC
du kan hente en gratis version for private her
http://www.zdnet.com/downloads/stories/info/0,10615,35399,00.html
MVH og held og lykke Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-02-02 13:41

Tillæg
Jeg kan se at hele linket ikke blev markeret
men marker hele adressen og kopierer det op i din adresslinie så kommer du frem til downloadsiden.
ellers så prøver jeg lige igen
http://www.zdnet.com/downloads/stories/info/0,10615,35399,00.html
Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-02-02 23:35

Ring ind til Compaq supporten, 45 90 45 45, der sidder jeg da bl.a.
ellers kig her:

http://www.compaq.dk/Derhjemme/produktkatalog/classics/5716.asp

"Thomas" <tthygesen@yahoo.com> wrote in message
news:a4k0tk$1g93$1@news.cybercity.dk...
>
> "Wccookie" <Wccookie.news@kandu.dk> wrote in message
> news:I77b8.10995$5L3.501934@news010.worldonline.dk...
> > Er der nogen der ved hvilket bundkort der sidder i en compaq 5716??
> > Chipsættet er VIA, hvis det kan hjælpe?? = 1 en time.
>
> Det er sikkert noget smart integreret Compaq noget - ikke noget mærke som
du
> vil finde i andet end en Compaq. De laver ALT specielt.
>
> --
> Mvh.
> Thomas T. tthygesen@yahoo.com
> Den kloge er langsom i sin tale, og hurtig i sine handlinger. - Konfucius
>