/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jubii Chat
Fra : Hallob
Vist : 590 gange
130 point
Dato : 21-10-03 23:01

Hej jeg chatter lidt igang imellem inde på Jubii.. Men det har her på det sidste ikke rigtigt virket for mig altså jeg kan sagtens gå derind og sagtens se hvem der er der og alt det andet som man kan.. men problemet er at når jeg endelig er kommet ind i det rum som jeg vil chatte i så kan jeg ikke se hvad andre Chattere skriver derinde kan kun se hvad jeg selv skriver.. Er her nogen som har prøvet det samme eller kender noget til det som Muligvis kan hjælpe mig??

håber der er nogen som ved hvad jeg skal gøre..

Hallob..

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 21-10-03 23:13

Prøv når du er inde i rummet og trykke på F5.

Ellers kan du få en af deres styrmænd (admins) til at hjælpe dig. Du kan finde dem ved at skrive /styrmand
Du kan også gå ind på dette link og trykke på linket support http://chat.jubii.dk/bridge/Default.asp

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-10-03 23:29

Hej Copycat..

Har talt med styrmændene men de ved ikke hvad det er og det hjælper heller ikke at gå ind og opdatere siden derfor er jeg lidt ved siden af..

Men det er jo lidt irreterende ikke at kunne komme ind når man lige sidder og keder sig og kunne tænke sig at Chatte lidt...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 21-10-03 23:38

Ok... Nu siger du at du ikke kan komme ind??? Det kunne jo være pga. di antivirus som også står beskrevet i linket.
Men hvis du kender en del til chatten så ved du vel også det
Har selv tidliger været meget fast inventar inde på skibet. men efter den nye version er kommet er jeg lidt lost

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-10-03 23:41

Kunne måske have noget at gøre med dine fonts settings under IE explorer?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-10-03 23:42

Eller farve på dine fonts!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-10-03 23:43

tedd--> ok hvorhenne kan man ændre det hvis det er det og hvad skal det så stå på

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-03 04:19

Funktioner >> internetindstillinger. Og så kan du vælge Farver og Skrifttyper nede i bunden! Tror nu ikke det er det, men du kan jo altid forsøge at experimentere lidt Prøv at fjerne flueben eller tilføje flueben i Brug windows skrivebordsfarver.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 22-10-03 22:28

Chatten køre med lidt fejl lige i øjeblikket. Højst sandsynligt derfor. Du er ikke den eneste med de problemer. Har selv lige prøvet det Plus en del flere. Jeg snakker med en af deres såkaldte 1 styrmænd der sage det var chatten

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 23-10-03 04:40

Copycat-->

Ok bare iorden men det er bare det at jeg er den eneste som jeg lige kender som har dette problem med det det var sådan set kun derfor og det er også længe siden at det startede det er ca 2-3 mån. siden så derfor troede jeg ikke at det kunne være det for ville jeg mene at de skulle have fået det ordnet Nu ihvertfald men ok...

Nogen Andre bud på hvad det kunne være???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-10-03 05:11

Tja du kan jo selvfølgelig prøve at checke din pc for spyware, trojans og virus med onlineværktøjerne inde på www.spywarefri.dk Tror nu mest det har noget at gøre med dine farver eller fonte! Prøvede du mit tidligere råd? Har forøvrigt lige prøvet jubii chat! Ingen problemer hos mig!

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 130 point
Dato : 23-10-03 17:55

Tror ikke det har noget med han farver og fonte at gøre ved mindre han har ændret i dem tidligere. Og så er der jo flere der har samme problemer en gang imellem. Så Hallob tror det eneste du kan er at prøve igen hvis det ikke virker første gang Og det er selvfølgelig altid en god ide at tømme mappen med midlertidige internetfiler (Temperary internetfiles) Især når man chatter på skibet.

Og du er ikke den eneste

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 24-10-03 16:34

Ok men hvorhenne kan jeg så finde den mappe som hedder det??

Er nu heller ikke lige den Skarpeste til det her computer noget jo

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 28-10-03 00:33

Tak for svaret copycatDK.