/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
TRÅDLØST NETVÆRK !
Fra : aasevh
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 18-10-03 15:16

Jeg har en bærbar PC - som følger mig overalt.
Camperer meget, og den plads, som jeg bruger meget, har lovet at sætte et trådløst net op til mig + til 3-4 personer mere, hvis der bliver behov !
Hvad skal jeg / vi købe og hvor lagt kan det række ??? Er lige uden for bygningen ca. 15 m. fra kontoret ????
Med venlig hilsen
Aase

Kommentar
Fra : aasevh

Dato : 18-10-03 15:21

Venter spændt på svar ! Evt. hvilket mærke, der akn foreslåes!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 18-10-03 20:53

Du kan jo købe en antenne som du kan montere udendørs. Kender ikke lige rækkeviden men et sted mellem 500-1000m. Prøv at gå ind på www.edbpriser.dk og tryk på linket netværk og derefter wireless netværk. der kan du jo søge lidt. Går du så ind på en af forhandlesiderne har de normalt også udvendigt udstyr.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 28-02-04 02:47

Jeg kan se www.redspot.dk skriver om at sætte trådløse netwærk op, på bl.a. campingpladser. Hvis det er dem der leverer et netværk til din campingplads, ser det ud til at du kun behøver et trådløst netkort.

Kommentar
Fra : sniffdk

Dato : 16-01-05 18:17

Hejsa
Flere og flere steder i danmark er TDC ved at sætte HOTSPOTS op og til dem,
skal der kun bruges en trådløst netkort til computeren.
Rækkevidden på HOTSPOT opgives ifølge TDC til mellem 100 - 200m