/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Hurtige Penge
Fra : Hallob
Vist : 948 gange
50 point
Dato : 16-10-03 13:59

Hej nogen der ved hvordan jeg kan skaffe nogen hurtige penge meget hurtige helst på forhånd tak...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-10-03 14:07

Ved at arbejde, bistandshjælp, anden offentlig forsørgelse, understøttelse, lån (men de skal betales tilbage, røveri, tyveri, hæleri, gevindst, arv osv osv.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-10-03 14:10

Hej
Prøv finansiering@ofir.dk Kan ikke garantere noget.
Torben

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 16-10-03 14:11

Ja ok men har jeg jo arbejde men står og skal bruge nogen lige nu og her der er derfor...

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 16-10-03 14:13

Bauchmann: Hvad er der der da altså hvad er det for noget...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-10-03 14:14

1 kr 10 kr 100 kr 1000 kr 10 000kr 100 000 kr 1 000 000 kr.???????????????????????????

Du spørger om noget og om ingenting.

Med mindre det er suspekte ting du skal bruge penge på, vil jeg da tro din arbejdsgiver måske jan hjælpe. Men igen, vi kender ikke engang beløbet.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-10-03 14:14

Når du harbejde, så prøv Pengeautomaten, Nordeafinans m.v.
Torben

Kommentar
Fra : laukjaersgaard

Dato : 16-10-03 14:17

Har du prøvet de gængse kreditselskaber: Pengeautomaten, Handelsfinans, Nordea Finans, Ikano ?

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 16-10-03 14:18

Bauchmann: Har været derinde at kigge men tænkte måske bare på om der måske var noget andet arbejde eller sådan der var men tak alligevel..

3773: Ja det er ca. 5000 jeg står og skal bruge min arbejdsgiver ville ikke hjælpe det er derfor jeg spørger her...

Accepteret svar
Fra : ruder4

Modtaget 60 point
Dato : 16-10-03 14:35

Prøv dem her - de er helt tosset med at låne folk penge.......

http://www.bilgalleri.dk/reklame/ekspreslaan.asp

http://credit-card.dk/a-laan-penge/

Hilsen Ruder4

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 16-10-03 14:50

Tak for svaret ruder4.

Kommentar
Fra : laukjaersgaard

Dato : 16-10-03 15:05

Handelsfinans (Danskebank) og Acceptcard er jo der ligger bag, og det er jo ikke den billigste form for financiering du kan finde.

Når du har fået ordnet det du skal, var det så ikke en ide at du tog din økonomi lidt op til revision for at se om du kunne slippe billigere ?

Hvis du ikke kan overskue det hele, så vil jeg gerne prøve at hjælpe - gratis.
Skriv til Lau.Kjaersgaard@e-mail.dk

Tilbuddet gælder også andre som læser dette - jeg får ikke provision andre steder fra - det er af ren lyst til at hjælpe.
Lau

Kommentar
Fra : shueii

Dato : 21-10-03 23:34

Jeg låner gerne penge ud, men det er ikke billigt?

Kommentar
Fra : fnidder2

Dato : 21-07-04 13:37

Hej Shueii låner du penge ud eller er det bare noget du siger.
Jeg er interesseret og betaler naturligvis en rigtig god rente

Kommentar
Fra : shueii

Dato : 21-07-04 18:50

hvis omstændighederne er er ok og sikkerheden dermed, så låner jeg gerne penge ud!
du kan skrive på min mail rosenkjaer@gjk.dk
Lasse