/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
flere brændere
Fra : ulle55
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 10-10-03 11:11

Er der nogle der ved hvilke programmer der kan brænde et image ud på flere brændere på en gang?
evt hvad det kræver af brænderne, skal de have samme hastighed, skal de begge være SCSI, eller IDE?

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-03 11:29

Hejsa

Padus DiscJuggler, er det progam du søger
http://www.padus.com/index.php

du kan hente en prøve version her
http://www.padus.com/downloads/demo.php
og
http://www.padus.com/downloads/network.php

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 10-10-03 11:32

Puha det lugter lidt det der.........

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 10-10-03 11:45

Er du opmærksom på, at der også findes robot systemer, som selv kan loade brænderne med skiver, og fjerne de brændte skiver igen.

Disse robotter har som regel 4 til 8 indbyggede scsi brændrere og 3-5 stakke af fx. 100 CD at arbejde med.

Den bedste leverandør i DK af sådanne systemer hedder Jes. Det er et par år siden jeg har handlet med ham, så jeg skal på lidt detektiv arbejde for at finde ham. Men hvis du er interesseret, så kan det sagtens lade sig gøre at finde ham.

mvh. Per

Kommentar
Fra : ulle55

Dato : 10-10-03 12:43

Jeg ved godt at man kan få en robot, men det er noget jeg kun skal bruge en dag i år, i forbindelse med et kursus, så det er en lidt for stor inverstering at købe en sådan.

Kommentar
Fra : ulle55

Dato : 10-10-03 12:44

Jeg ved godt at man kan få en robot, men det er noget jeg kun skal bruge en dag i år, i forbindelse med et kursus, så det er en lidt for stor inverstering at købe en sådan.

Kommentar
Fra : ulle55

Dato : 10-10-03 12:44

Jeg ved godt at man kan få en robot, men det er noget jeg kun skal bruge en dag i år, i forbindelse med et kursus, så det er en lidt for stor inverstering at købe en sådan.

Godkendelse af svar
Fra : ulle55

Dato : 07-11-03 09:15

Tak for svaret dk.