/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
er det virus
Fra : lahn
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 08-10-03 10:05

når jeg starte pc op skriver den at den har fundet
fil:c:\windows\system32\system32.exe.

men når jeg søger efter den .alså system32.exe kan den ikke hitte den

der var en der sagde at det var virus og den skulle hede w32/sdbot._5aa

hvis det er rigtig hvad gør man for at fjerne den ??

ps. pc køre som den skal

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-10-03 10:17

Øh! Hvem siger den har fundet hvad?

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 08-10-03 10:26

du skal for guds skyld slette den, jeg har lige kigget mit system igennem for at finde ud af om den ligger i mit system32, det gør den ikke, en exe-fil er kun en der bliver brugt ved installeringen, så mit råd er at smide den ad H... til

mvh. Poul-Arne

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-03 11:16

kør en onlinescan her: http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 08-10-03 11:27

tag også lige et kig her: http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#spyware

Kommentar
Fra : technet

Dato : 08-10-03 11:29
Kommentar
Fra : DagNasty

Dato : 08-10-03 14:20

Har lige haft noget af det samme i "System 32. Min PC gik fuldstændig ned. Blev nødt til at starte Wndows igen med en lavere cpu-speed for at kunne komme ind i Windows.

Godkendelse af svar
Fra : lahn

Dato : 08-10-03 17:43

Tak for svaret catbody.