/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Symbolforklaring til Nokia/ITT fjernsyn
Fra : rosekamp
Vist : 486 gange
50 point
Dato : 06-10-03 19:47

Pludselig forleden slukkede vores fjernsyn, hvorefter der på selve fjernsynet begyndte at lyse et grønt symbol der forestiller et R+en parabol. Hvad i al verden er det?

Nu kan vi ikke tænde fjernsynet igen - hverken med fjernbetjeningen eller på selve fjernsynet. Til gengæld er fjernsynet heller ikke rigtig slukket, lysdioden viser 2 grønne streger og ikke en rød prik.

Model: Nokia/ ITT Digivision

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-10-03 10:35

har I prøvet at trække strømstikket ud?

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 11-10-03 14:36

Tedd -

Du kan da ikke være bekendt at skrive sådan noget. Nu har jeg jo ikke mulighed for at lægge mit spørgsmål over i en anden kategori, uden at skulle af med point!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-10-03 00:20

Jeg tror sgu det virkede!

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 13-10-03 07:48

Nej mon?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-10-03 08:17

Mit svar var skam seriøst ment! På mange TV og VCR kan man resette til fabriksindstillinger ved at trække stikket ud et par timer eller en dag!
Har i prøvet at gå ind på nokias hjemmeside og kigge/spørge under support?
Det ville osse hjælpe at komme med hele modelnummeret, der findes jo mange nokia TV!
Jeg har søgt efter user manuals til nokia men fandt kun betalingssider, men det kan I jo osse prøve hvis I har smidt manualen væk?
Selve symbolet på TV'et kunne tyde på at det havde "sat" sig fast på satelitreciever indgangen, Er symbolet osse på fjernbetjeningen?

Og lige til sidst: De point I har tildelt spørgsmålet her, er allerede tabt! Den eneste måde I kan få nogle af pointene tilbage er at acceptere et svar og så håbe på der er nogle der vil købe svaret!

Forsat god jagt!

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 13-10-03 09:18

Ja, vi har været inde på Nokias hjemmeside. Og jeg har naturligvis også selv søgt efter manualer diverse steder inden jeg lagde spørgsmålet herind. Det er da underligt at sådan noget ikke ligger frit tilgængeligt for forbrugeren, hva´? Folk/firmaerne er da nogle værre ågerkarle. Det kunne være at ens hund havde ædt manualen - eller som i vores tilfælde - at det er et arvet fjernsyn.

Hele modelnummeret er: 7164 S NICAM

Nej, symbolet findes ikke på fjernbetjeningen.

Sidst men ikke mindst. Det er rigtigt at pointene bliver trukket fra, så snart man lægger sit spørgsmål ind. Men, hvis man sletter sit spørgsmål igen, (hvilket man kun kan gøre, hvis der ikke er nogen henvendelser på det), så får man sine point igen! Er det ikke også underligt at Kandu ikke har en kategori, der hedder fjernsyn/tv?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-10-03 09:40

Ja jeg så lige dit Øh spørgsmål Men det var væk da jeg gik ind fra hotmail.
Hva med en annonce i den blå avis med manual søges?
eller hvad med at lægge spørgsmålet ind på et Nokia forum?
Tror egentligt ikke der er noget galt med tv'et! er der en tv/video/sat omskifter på fjernbetjeningen?

Tror ikke jeg kan komme ret meget videre med min hjælp men du kan jo lade spørgsmålet stå åbent i et stykke tid endnu!

Håber Du får løst det uden det koster penge

Jo men må kunne foreslå Kandu en sådan katagori

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 02-02-04 08:04

Nå nu har jeg fået det lavet for 1700 kr. (og så fik jeg endda en brugt fjernbetjening med oveni hatten, da vores var i stykker). Det var en højspændingsdims der var gået en tur.

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 06-01-06 08:25

Mine tv-reparatør fandt fejlen