/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Vækning af processor
Fra : Frehr
Vist : 644 gange
70 point
Dato : 17-04-01 22:56

Når min PC er gået i dvale, har jeg problemer med at vække den til live igen. Det giver sig til kende ved lav temperatur(godt) ,men osse et lydkort der lyder som "pingS" i "hunt for red october".

Hvordan vækker man sådan en fyr???

Kommentar
Fra : Luctatic

Dato : 18-04-01 09:10

Du skal huske det tager en pæn del tid - normalt omkring 30 sekunder. Men hvis det ikke er nok og den stadig ikke kører skal vi lige have mere at vide. Hvad sker der - sort skærm, ingen aktivitet?

Kommentar
Fra : Chucky

Dato : 18-04-01 13:57

Den vil altså ikke starte...selvom om du rykker med musen! Problemet kan ligge i motherboardet (bundkortet), Du skal enten geninstallere el. updatere din driver til motherboarden "HUSK, at du skal vælge den rigtige updatering til dit motherboard, altså navnet til motherboardet f.eks. cuv4x)

Kommentar
Fra : Frehr

Dato : 18-04-01 22:37

Næææh - den kører fint og tænder skærmen, men lydkortet har problemer med at spille wav'er. De bliver hakket op i små bidder så det lyder ganske forfærdeligt

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 19-04-01 10:02

Kan det også betyde at internet forbindelsen (ADSL) bliver slukket? (for det gør min efter ca 30 minutter)

Accepteret svar
Fra : Wccookie

Modtaget 70 point
Dato : 22-04-01 16:57

Hvis du har problemer med Wavfiler, kan du prøve at opdatere din driver til lydkortet.
har du tjekket indstillingerne til dit APM inde i biosen??