/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
sætte film sammen
Fra : grise_bassen
Vist : 512 gange
70 point
Dato : 30-09-03 15:19

hej jeg har downloadet en film men den er i to dele. og jeg vil gerne have den i en del. er det muligt at sætte dem sammen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-09-03 17:29

Eksempelvis Windows Moviemaker kan klare den del for dig

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 30-09-03 20:39

Hejsa

Her får du et link der kan guide dig til næsten alt der har med forskellige film og lyd formater..... Det kræver dog lidt af din egen tid at sætte sig ind i det.....Men det er det værd....:
http://www.dvdrhelp.com/

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 04-10-03 00:50

http://www.doeasier.org/joiner/ og den er skide nem at bruge

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 09-10-03 10:45

Hejsa

Som der er blevet sagt, så brug Windows Movie Maker.
Importer de 2 filer så du får en hel fil.

Inporter den første fil og put den ned til dit storyboard. Derefter den anden fil på samme måde, bare i vindue nummer 2. .....Gem filen et sted du vælger. - Nemmer kan det ikke gøres???

M.v.h Agent2002

Kommentar
Fra : grise_bassen

Dato : 09-10-03 20:18

ved i hvor man kan finde en guid eller sådan noget

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 09-10-03 22:34

jeg har prøvet at sætte film sammen med moviemaker jeg syntes det er en besværlig måde at gøre det på derfor bruger jeg den anden gør det samme bare mere enkelt.

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 25-10-03 20:01

Når jeg forsøger at importere filmens 2. del til storyboardet i Windows Moviemaker fryser programmet, og jeg kan intet stille op. Nogen der har en løsning?

Kommentar
Fra : grise_bassen

Dato : 28-10-03 16:37

du kan også prøve virtualdub du kan hente det på http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=19 der og så en guid

Annuller spørgsmålet
Fra : grise_bassen

Dato : 21-12-06 15:36

fandt jo selv en løsning så anullkere spm