/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
forslag til Duron800mhz bundkort! ?
Fra : Mikael1973
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 30-01-02 21:40

Hej ... Jeg har fået mig en 1400mhz athlon xp, og står zå med en 800mhz duron, som jeg egentligt gerne vil have op og kører igen, men gidder egentligt ikk spilde mange penge på den .... Nogen der har et billigt forslag til et godt bundkort socketA til min cpu med sd ram slots, gerne zåre småt som muligt(atx/microatx) ?..? 8)

pfh tark..

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 30-01-02 22:03

Hej

Chaintec er at anbefale feks :
844 kr hos bj-trading http://www.bj-trading.dk
Chaintech CT-7AJA2 ATX
CPU: AMD Athlon Thunderbird / Duron 600MHz-1,5GHz+
Socket: Socket A
Chip: VIA KT133A
Slots: 5 PCI / 1 ISA / 1 AGP
IDE: 4-Ultra DMA/100
SCSI: None
Ram: 3 x 168-pins SDRAM
Cache: On Chip
Warranty: 2 Years

Ellers besøg: http://www.edbpriser.dk/

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Mikael1973

Dato : 30-01-02 22:11

Hvad med et "ECS K7S5A SIS 735,DDR/SD ATX, 1xAGP, 5xPCI,ATA/100, USB" 579,- ..... Eller kender du nogle ulemper ved det Vestergaard ??? 8c)

Ja http://www.edbpriser.dk/ Er helt klart abefalelsesværdig, men jeg ville nu gerne høre hvad i mente herinde

Kommentar
Fra : Mikael1973

Dato : 30-01-02 22:12

doh abefalelsesværdig ... *LOL* skulle selvfølgeligt have været anbefalelsesværdig...hih

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 60 point
Dato : 30-01-02 22:41

*roflol* --tja -trykfejl kan vi alle lave,--nogle mere særprægede end andre,---men det bedste er hvis man selv kan grine af dem,-*gg*

Ja,---I min ene PC en AthlonTH 1000mhz har jeg et ECS K7S5A, det er et udmærket MB- så det kan jeg klart anbefale. Er det virkelig nede i den pris nu !!! Ja-der kan man se. Men alt i alt et meget stabilt Bundkort.
På min nr.2 PC kører jeg med et : K7S5A Cpu 1700Xp. Hvilket MB har du valgt til din XP ??

Kommentar
Fra : Mikael1973

Dato : 30-01-02 23:08

Jeg har mit ASUS a7a266 ... (Med DDr nu)Ikk et suverænt motherboard, men besparende, jeg fik det da jeg kun havde sd-ram, for på den måde kunne jeg langsomt opgradere. Og det kører sgu fint :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 22:56

ECS K7S5A ikke småt men billigt
K7S5A ATX Socket A / SiS735 / 5PCI-1AMR-1AGP / IDE100 / Audio 579
kr.

--
Mvh
Henrik
"Mikael1973" <Mikael1973.news@kandu.dk> wrote in message
news:6KY58.8936$Eu2.971237@news010.worldonline.dk...
> Hej ... Jeg har fået mig en 1400mhz athlon xp, og står zå med en 800mhz
> duron, som jeg egentligt gerne vil have op og kører igen, men gidder
> egentligt ikk spilde mange penge på den .... Nogen der har et billigt
> forslag til et godt bundkort socketA til min cpu med sd ram slots, gerne
> zåre småt som muligt(atx/microatx) ?..? 8)
>
> pfh tark..
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : Mikael1973

Dato : 30-01-02 23:26

Det er jo det 8)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 23:34

"Mikael1973" <Mikael1973.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:6KY58.8936$Eu2.971237@news010.worldonline.dk...
> Hej ... Jeg har fået mig en 1400mhz athlon xp, og står zå med en 800mhz
> duron, som jeg egentligt gerne vil have op og kører igen, men gidder
> egentligt ikk spilde mange penge på den .... Nogen der har et billigt
> forslag til et godt bundkort socketA til min cpu med sd ram slots, gerne
> zåre småt som muligt(atx/microatx) ?..? 8)

Køb dig et Pc-Chips M810LMR. Det er micro-atx, med alt onboard - lyd,
netkort, grafik. Det har også en AGP sokkel, hvis det indbyggede 64 MB
grafikkort skulle vise sig på et tidspunkt at være for lidt/for dårligt.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.