/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Trådløs controller til X-box!?!?!?
Fra : jumbovorre
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 21-09-03 22:24

Er der nogen der kender noget til dette? Jeg har fundet et Logitech produkt, men der er forskellige specs. afhængig af hvilken side man kigger på (rækker fra 6-15 m alt afhængig af hvor man læser)...

Det jeg leder efter er egentlig en controller, der kører på Radiosignaler!!! Nintindo har lavet en til GameCube!!!

Nogen der kan hjælpe????

Steffen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-03 12:34

Hvis det er en fjernbetjening til din X-box du søger, så kan du få den her

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_BrowseCatalog-Start;sid=sSVfKhXk89lfLCqKf5ecyx_B_jvJEKH4UWo=?CatalogCategoryID=M%2ejD4QjoOQwAAADv5l6BfvWy&filename=productpage_text

Hvis linket er brudt, så kopier hele skidtet ind i din browser.

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 22-09-03 13:46

Nej det er desværre ikke det jeg mener Det jeg snakker om er en TRÅDLØS CONTROLLER.....

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-03 14:10

Sorry! Så misforstod jeg dig
I følge sønnike her i huset, så la' vær' - han siger det er noget "Uganda"

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 22-09-03 14:32

hehe... fair nok....

Men hvorfor er det noget "Uganda"...!? Er det rækkevidden, der ikke er god nok? Er det interferrens (har trådløs netværk (belkin 11mbps) samt trådløs video-distribution (Thomson Vs540)) - de kører begge på 2,4 ghz!!!

Godkendelse af svar
Fra : jumbovorre

Dato : 11-10-03 10:18

Tak for svaret CLAN.