/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nogen der har prøvet Homeworld 2
Fra : ting27
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 20-09-03 22:12

Hejsa. Jeg har anskaffet mig demo'en af spillet Homeworld 2. Jeg syntes at spillet er meget krævende, og vil lige vide om det kan være rigtigt at den ikke kører godt. Den kører dog fint i Standartgrafik som er næsten minimum.
Hvis jeg sætter grafik på max. kan man se at den ikke længere kører flydende, og værre bliver det, når der kommer mange enheder på skærmen, men ok. Måske er spillet bare krævende.

Jeg har:
Pentium 4 2.8Ghz
1GB DDR Ram
Radeon 9700

Accepteret svar
Fra : pctest

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-03 10:21

Jeg er nu ikke sikker. Men jeg mener at den gamel ))homeworld1(( war lavet så den understøtede datidens inwedia grafik kort. så hvis du ikke har et inwedia grafik kort kan dette wære grunden.......
men det kan nu osse bare wære at demo``en er meget LIDT compatible med hardware generalt.
hvis der findes en linux wersio så prøv denne de køre genereal bedre hvis det lykes
en at køre dem......

Godkendelse af svar
Fra : ting27

Dato : 09-01-04 19:51

Den måtte jo hellere lukkes.