/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan ikke læse DVD skive rigtigt
Fra : krasmuss
Vist : 374 gange
220 point
Dato : 19-09-03 15:47

Jeg har en toshiba DVD Brænder. Jeg har problemmer med at den ikke kan læse mine skriver, således at den siger, at skiven er for lille til at indeholde de data, der skal brændes, selv om jeg ved, at dataene fylder 4,4 og skiven er 4.7

Hvad pokker gør jeg

Accepteret svar
Fra : fox_mulder

Modtaget 220 point
Dato : 20-09-03 19:08

det kan skyldes brænder programmet måske er sadt til at tro skiven kun er 4,4 gb stor og ikke 4,7 ?
eller at skiven faktisk ikke er større selv om det står (billige skiver er ikke altid hvad de påstår at være)
held og lykke
mvh fox

Kommentar
Fra : krasmuss

Dato : 22-09-03 10:03

Hej Fox !

Jeg har forsøgt at købe nogle dyre DVD plader uden at dette har hjulpet. Jeg har prøvet at finde et sted, hvor jeg kan ændre mit brænderprogram. Dette er ikke lykkedes.

Andre bud ?

Godkendelse af svar
Fra : krasmuss

Dato : 05-10-03 17:29

Tak for svaret fox_mulder.