/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sommers "rørende" farvel
Fra : ram2
Vist : 1207 gange
1 point
Dato : 18-09-03 23:15

Summer- Exodium fortsætter

Er dette fusk og manipulation???

Når du absolut vil stille din idioti til offentlig skue, så synes jeg også de Kandu brugere der endnu ikke har set hvor bøvet du har ført dig frem, også får den fornøjelse. Så vi tager dem lige pænt ordnet så alle kan følge med.

Samtlige link er klare dokumentationer på Summers fusk og manipulation mellem profilerne Summer og DK93, som han hårdnakket benægter at have kendskab til, og i den forbindelse kalder mig for løgnhals. Jeg har utroligt svært ved at se, at du kan benægte noget som helst, uden at fremstå som patologisk løgner. Enhver kan gå ind i disse link og egenhændig konstatere, at du jonglerer mere eller mindre begavet med de to profiler.

http://www.kandu.dk/dk/spg/15424
I denne tråd giver summer point til DK93. Det er den omtalte fotosag, som du har indrømmet.
Ikke mere om den, om end din forklaring var bøvet.

http://www.kandu.dk/dk/spg/13570
I denne tråd fører DK93 (Summers kone) sig frem som en rutineret IT-supporter, på trods af, at han siger hun er ny i faget – se: http://www.kandu.dk/dk/spg/18671 I kommunikerer indbyrdes i tråden ”13570” med 14 min. mellemrum, og DK93 berigtiger summers indlæg.

http://www.kandu.dk/dk/spg/12733
Her sendes der fra summers profil, men underskrives DK93. Måske en af disse ægteskabelige smuttere, men modsat af hvad du forklarer i tråden: http://www.kandu.dk/dk/spg/18671 kl. 15.46 Tankevækkende.

http://www.kandu.dk/dk/spg/18346 10/7 - 03 kl. 08.41
Fra DK93’s profil underskrives der med Summer
Måske også en af de ægteskabelige smuttere, som Rellom afslørede. Sandsynligt, men igen tankevækkende

http://www.kandu.dk/dk/spg/12907 23/03-03 00:47
Summer kommunikerer direkte i et indlæg med DK93
Her er ikke tale om nogen ægteskabelig smutter, men udelukkende fusk for at forstærke og støtte eget indlæg.

http://www.kandu.dk/dk/spg/17291 23/6-03 10.37
I denne tråd bekender DK93 for åben skærm, at ”hun” er kristen og kender Biblen. Dette harmonerer meget dårligt med Summers udtalelse i tråden:

http://www.kandu.dk/dk/spg/12907#121116 - hvor Summer skriver 23/3-03 kl.00.47
[citat]
dk93, jeg kan da godt forstå at du harmes, hvis du er kristen
[/code]
23/3-03 ved Summer ikke om hans kone er troende, men d. 23/6-03 er hun det i flg. eget udsagn. Og hvor troværdigt er det så lige dette lyder?? Jeg spørger lige Summer, hvad er dit svar?

http://www.kandu.dk/dk/spg/13053 DK93 skriver i denne tråd kl. 15.53:
[citat]
hvis ikke min kone havde friet til mig, og jeg havde ikke mistro om nogen ting, tværtimod var det en lettelse for mig. Jeg skal "røbe" en hemmelighed for dig. Vi mænd kan være noget så seje i optrækket
[/code]
Pudsigt at DK93, som af Summer er angivet værende hans kone, skriver >hvis min kone ikke<….. Samt >Vi mænd kan være<………
Er dette også en ægteskabelig smutter. Ja det tror jeg på, men ikke i den forstand du normalt bruger denne forklaring

Efterfølgende skriver Summer til Franksp i samme tråd kl. 22.39: ” Som jeg skrev, er vi mænd på mange områder lidt seje i optrækket.

Skal nogen købe din forklaring på den der med log in / log ud historien, så har du et gevaldigt forklaringsproblem når du, Summer, underskriver dig med DK93 i et indlæg fra DK93 i stedet for at underskrive dig med Summer. Forklar lige den.

http://www.kandu.dk/dk/spg/12823#120220
DK93 skriver:
[citat]
Lillemor venter med længsel i dobbeltsengen.
mh
dk93
[/code]
Svær at komme uden om - ikke Summer? Hvordan synes du selv det går?? I må da ha’ et forfærdeligt roderi med kønsfordelingen i dobbeltsengen.

http://www.kandu.dk/dk/spg/13621
[citat]
Brian du kæmper for en god sag, men pointsnyderi/misbrug tolereres af Kandu i stort omfang - desværre Jeg har før skrevet til Kandu om snyderi uden at der blev grebet ind
[/code]
Pudsig kommentar fra én der selv i den grad har manipuleret med systemet. Hedder det ikke hykleri?

Fra din tidligere profil citerer jeg dette (Du laver den ret ofte om)
[citat]
Jeg er en personlig kristen. At nogen opfatter mig som utroværdig er deres sag.
Når jeg deltager i Kandu.dk, er det for at lære og også hjælpe andre, hvis jeg kan.

*****Noget jeg virkelig tænder af på, er når nogen er uærlig, snyder*****,

taler grimt om andre - i det hele taget har en dårlig opførsel - så bliver jeg vred.

(***** er indsat af Ram for at markere)
[/code]
Når jeg læser dine stærke ord:

*****Noget jeg virkelig tænder af på, er når nogen er uærlig, snyder*****

så toner ordene løgnhals og hykler frem på min nethinde. Når du kalder dig ”personlig kristen” om end jeg ikke forstår dette udtryk – hvordan kan man være upersonlig kristen – så står det i skærende kontrast til din ageren på Kandu. Personligt har jeg en forventning om, at troende af alle, er ærlige og ikke snyder og dyrker hykleriet.

Ram

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-09-03 23:34

Jøsses du fredsens - læser du til advokat ???

Erling

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-09-03 23:38

>Erling.

Næ, men kunne godt tænke mig det Desværre nok forsent

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-09-03 23:42

Nå, hvad betyder 7 år i det lange løb...

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 18-09-03 23:44

Davzer

Har nu læst en del forskellige indlæg fra begge parter....+ det løse ..!!

Jeg vil på ingen måde tage parti, men har dog lige et spørgsmål..!!

Har summer vundet noget ved at snyde. hvis han/hun har snydt ???? Har personen f.eks vundet en masse præmier..???

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 18-09-03 23:44

*LÅÅÅÅL* Kunne bruge timer på at se alt det igennem. Men har selv lige mistet al respekt for den man/dame.
Hans metoder minder faktisk en del om debitel. Nok om det.

Har skrevet det her i en af hans tråde men nu skriver jeg det lige her.
Jeg synes det er ok manden går af med sine point når han har valgt ikke at være bruger her på kandu mere. Der er jo mange der kunne få gavn af dem især dem med FÅ point.
Nå... Men hvordan kan han skrive HVEM VIL HAVE GRATIS POINT og DET KAN IKKE GÅ HURTIGT NOK. Nå han efter min mening deler dem ud til de mere kendte her på kandu med lidt flere point i forvejen end de fleste. Det kan da ikke diskuteres at han opstiller spørgsmålet som et først til mølle spørgsmål.
For mig ligner det først til mølle metoden.

Jeg tager måske fejl?

mvh Michael

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-09-03 23:55

Ved s´gu´ikke rigtig hvilken metode, der bliver delt ud af. Og man kan vel diskutere, om det overhovedet er værd at bruge det store krudt på at diskutere- Indholdet af hans oprindelige budskab er jo alligevel fuldstændig glemt og erstattet med irritationen over, at det tilsyneladede bare bliver ved.

Erling

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-09-03 00:00

Ram
Hvis jeg nogensinde får brug for en privatdetektiv vil du helt klart blive kontaktet.
Det bliver spændende at se, hvad det næste træk bliver fra denne Summer. Måske han dukker op igen, når han skal have afsat sine returpoint for købte sp.

Hilsen Fridaflip

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 00:06

>mrhan.

Det har intet med point at gøre. Det handler alene om fusk og manipulationer, som du kan se, hvis du kigger på de angivne links, og derefter bevidstløst benægtelse af de faktiske forhold, samt at beskylde andre, incl. mig, for at lyve om hans forhold.

Det er sølle, og usselt, specielt fra en, som udadtil angiver at have så høje moralske værdier.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 19-09-03 00:09

Dette vil jeg gerne tilføje til min tidligere kommentar. Og jeg har skam intet imod de personer. Men derimod summer´s metoder.

briani Superpoint 34687
erling_l Superpoint 11107
als Superpoint 14092
erling_l Superpoint 11107 Igen plus 2 x 500
erling_l Igen igen +500
dk Superpoint 17882
fnollerpige var vist en fejl
briani Superpoint 34687 Igen
dk Superpoint 17882 igen

Det er dem der har fået point. Fair?? og så stødte jeg på et indlæg hvor en sage du må hellere gi dine point til X så der ikke er en der ikke har lavet en skid der får dem. Hmmf. Det vil sige er man ny laver man intet eller? Der er ingen her der er bedre end den næste og man hjælper vel med det man hjælpe med kan.

slut herfra lige pt.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 19-09-03 00:15

Se lige:

Fra : Bjarne_H Dato : 16-09-03 03:26

Spørgsmål : "Afskaf / ændring af pointsystemet!"

Lad os nu få dette pointsystem afskaffet eller ændret!

Ja så er sabbotering af pointsystemet i fuld gang igen - KANDU vær nu venlige at overveje afakafning eller ændring af pointsystemet og dermed også en anderledes måde at deltage i lodtrækningen om månedens præmie!

Efterfølgende har jeg fundet nogle eksempler på det nuværende systems mangler m.m.

http://www.kandu.dk/dk/spg/22647

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-09-03 00:17

ja fejl - det må du sgu nok sige - big time endda

Karina

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-09-03 00:24

copycat> Kan kun sige, at jeg er delvist enig - men ved ikke, hvilken fordeling, der er fair overhovedet - er det fair, at man giver til de i toppen ? Tja.... det vil vel lige så undfair at give til bunden ? Hvorfor skal man "belønne" de folk, som reelt ikke tidligere har bidraget med noget.

Jeg synes generelt, at det er fuldstændigt overflødigt at uddele sine point overhovedet. Er han utilfreds, kunne han bare gå i stilhed - og dermed give mulighed for en fair konkurrence, til os, der nu engang også synes, at det er sjovt

Bjarne/ Karina > Det er lidt let blot at konstatere, at det ikke virker - men prøv engang at give et bud på, hvordan et "skudsikkert" system virker (hvis I da ikke ligefrem vil basere det på total tilfældighed) - der er altid nogen, som både kan og vil misbruge et system, hvis de kan. Hvorfor ikke bruge krudtet på at lege med spørgsmål og svar i stedet ??

Erling

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 00:25

>Fridaflip.

"Orange" Dikketivarb.- OK. Bare sig til.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-09-03 00:34

Hej Erling - øøhhh uden at love for meget - men det er jeg sikker på at Bjarne og undertegnede har været inde på 117 gange i tidligere indlæg - jeg har altid været af den mening at de hersens point var en kilde til evig kævl og ballade.... men det ser ikke ud til, at noget rigtigt hjælper på det - men er ellers enig i dine betragtninger om, at krudtet bør lægges i at hjælpe fremfor al det her bøvl.....

- eftersom jeg har været her længe håber jeg at jeg i et vist omfang har hjulpet nogen, men har da osse deltaget i masser af endeløst åndssvage tråde.... ril min store fortrydelse.

Erling - skulle du en dag have tiden og lysten dertil så gå trådene igennem - der er der masser af forslag om forbedringer af systemet fra mange af os - men de er aldrig rigtigt blevet hørt - lidt er ændret hist og her - men .... tja...

Godnat

Karina

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 19-09-03 00:35

>Erling

Du har da vist ikke fulgt med i timen - prøv lige at se under Kandu-gruppen:

http://www.kandu.dk/dk/emne/20605 - der er nok at gå i gang med!

Der er angivet op til flere forskellige forslag som Kandu og øvrige kan arbejde med!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 00:36

Hejsa copycatDK

Du skriver
"Det er dem der har fået point. Fair?? og så stødte jeg på et indlæg hvor en sage du må hellere gi dine point til X så der ikke er en der ikke har lavet en skid der får dem. Hmmf."

da jeg kan se at det handler om den kommentar jeg kom med til Summer
http://www.kandu.dk/dk/spg/22829
Vil jeg da lige skrive det ordret hvad jeg skrev

Citat
Hejsa Summer
Jeg syntes at du skal give dine point til
erling_l
Det ville da ikke være fair at han bliver overhalet indenom
Fra en bruger der måske ikke har lavet en pind for sine point

Brian

Så skulle det være sat på plads

Mvh Brian

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 19-09-03 00:39

erling>> Når han nu skal af med de point og på den måde han har lavet opslaget på sit spørgsmål ja så er det mest fair den der svare først får dem. Når han nu selv vælger så ville det være fair at give dem med betydelige mindre point. Det ville jo også være ret motiverende for den lykkelige ejer. Og som nævnt tidligere så tror jeg folk hjælper hvor de hjælpe kan. Jeg føler mig frks ikke ny herinde. Det er lidt tyndt med mine point. Men når jeg nu kommer forbi kandu så kigger jeg da om der er noget jeg kan hjælpe med det er derfor jeg har tilmeldt mig. Så det har ikke noget at gøre med at folk ikke laver en skid. Men der er bare nogen der bruger flere timer herinde end andre fordi de måske også har bedre tid. Men vi kan jo selvfølgelig ikke være lige kloge alle sammen.

mvh Michael

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 19-09-03 00:46

>Copycat.
Der var faktisk en enkelt, der foreslog at Summer skulle give point til nye brugere, men han havde jo den dersens underlige forklaring, at så ville Ram beskylde ham for pointfusk mellem dobbelt profiler!!!!

>Erling
Det kan da godt være, at du har bidraget med gode svar til mange spørgsmål, men jeg ser det lidt ligesom Copycat er inde på. Nemlig at Summer bare sad og ventede på, at Rams eventuelle modstandere skulle komme på banen, så de kunne få pointene til en videre kamp mod ham.

Du havde i et tidligere indlæg udtalt dig om et "ubehageligt" møde med Ram, så jeg er ret sikker på, at du i Summers øjne har givet ham den opbakning han så tydeligt havde brug for.

Blyb

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-09-03 00:57

Bjarne > læste godt tråden fra før (men ellers har I ret - jeg synes faktisk ikke, at det er de mest ophidsende strenge). Men tag nu et eksempel fra strengen :

Men man kunne måske også nemt lave pointsystemet om til f.eks. at et accepteret svar gav 1 point og et tip der har fået min. 3 stjerner gav 1 point og lad så diise samlede point være basis for lodtrækningen, ja så tror jeg vi undgår dette point-fnidder. (hvordan laver I kassen omkring til fremhævning ?) (Ups, det må jeg jo hellere sætte de 1500 point på højkant for i en anden tråd)

Hvis du summer og hans kone har en 15 -20 point ved månedens udgang, hvad gør de så: Jo naturligvis fyrer konen 15 ens spørgsmål af : "Hvem vil have en god feedback for rigtig svar". Den går Summer ind og svarer: "MIG" på i dem alle - og får mærkeligt nok 15x2 point = 30 - nok til en topplacering !!!

Derfor holder det heller ikke - jeg fastholder min pointe: Hvor der er menneskelig indflydelse kan der ske snyd !!

Michael > Jeg mener fortsat, at det er selve uddelingen, der er tumpet - uanset hvad, vil du ikke få en retfærdig fordeling.

Erling

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 19-09-03 01:03

>Erling

Der er mange flere forslag - og lige den du nævner med 1 point vil da give en mere retfærdig mulighed for at vinde månedens lodtrækning når man eks.v. fra bla. Summer kan tjene 500 nemme point og i dit tilfælde 3 x 500 point sammenlignet med brugere der har brugt timer på et at hjælpe med et spørgsmål der eks.v. giver 50-100 point.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-09-03 01:10

Jamen, det er jeg da ikke nødvendigvis uenig i - jeg siger bare: Du har heller ikke der sikkerhed for, at ikke snydes - og mener faktisk, at overnævnte eksempel viser det.

Men nu er jeg lidt træt af at høre på mig selv (synes der går lidt selvsving i dette)

Hyg jer - godnat

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 19-09-03 01:22

>Erling m.fl. OK [hør]

Det er meget svært at lave et sytem der er 100% sikret mod snyd; men det er nemt at lave et andet og mere retfærdigt system end nuværende.

Mvh
Bjarne

og selv godnat og sov godt

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 01:22

Husk nu på kære venner
det er kandu der bestemmer
der er kommet mange mange gode forslag fra brugerne af
hvad der kan gøres bedre herinde
men det er meget sjælden de lytter efter
selv om de skriver

Citat
Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros om hvad der er godt, og hvad der kunne gøres bedre tages imod med kyshånd.
http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

Men jeg tror snart der er noget nyt på vej
i en email til mig skriver de
jeg kopierer lige lidt fra brevet

Citat
Undskyld den lange ventetid, vi er i fuld sving med at lave kandu.dk om, og
det tager desværre det meste af tiden herinde.

Mvh og godnat når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-09-03 09:06

G'morgen
Rigtig god fredag og kommende weekend til jer alle.
Mon ikke Summer dukker op igen? Kan kan da ikke undvære Ram
Når han så dukker op, så kan han jo helgardere sig med kone + det løse, ved at kalde sin profil AnnSummers
Hygge... og life must go on
Søren

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 19-09-03 09:47

Har du virkelig ikke andet at give dig til ram2?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-09-03 10:45

blyb > bare lige tilbage i denne uendelige streng med en kort kommentar til dit indslag 19-09-03 00:46 :

Jeg anser hverken mig selv som ven eller fjende til nogen af de, der er med her på kandu - heller ikke af Ram. Det er rigtigt, at jeg har irriteret mig over Rams indlæg i http://www.kandu.dk/dk/spg/22546 og det er så det (jeg synes nok, at det var en rimeligt ironisk indslag i forhold til, at det eneste, der var sket, var, at jeg havde trykket 2 gange) - og det står jeg gerne ved.

Om summer har anset det, som "fjendesignal", tja.... - det kan da godt ske - ingen ved vist helt, hvad der foregår inde i ham i øjeblikket.

Erling

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 19-09-03 15:42

Hej Erling.

Jeg tror/mente heller ikke, at du anser dig som værende hverken ven/fjende med Ram.

Derimod virkede hele summer's show som et latterligt forsøg på, at give Ram kam til håret (sikke jeg da kan rime). Derfor tror jeg, at han helst så sine point gå til dem som han tror/mener har samme opfattelse af Ram som ham selv.

Hilsen Blyb

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 17:51

>kpm10.

Er det noget du oprigtig ønsker at vide noget om, eller skal du bare vise, at du kan finde nogle taster, der refererer til nogle bestemte bogstaver.

Mens du har gang i tastetræningen, kunne du jo passende gå ind og lukke dine næsten 1 år gamle spørgsmål. Eller føler du dig for fin til at lukke efter dig, når du har raget hjælp til dig.

Da du sikkert ikke selv kan finde ud af, hvad det drejer sig om - det er jo også kun et lille års tid siden - kan du få dem her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/7147

http://www.kandu.dk/dk/spg/7556

Og så lige til sidst, hvis du ikke har noget, der er mere interessant end dit indlæg i denne tråd, så klap i.

Kommentar
Fra : moony

Dato : 19-09-03 18:00

Ram
Hvordan er det dog du bruger mund???
Tror næppe, at kpm10 klapper i fordi du beder ham så "pænt" om det.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 18:14

>moony.

Næe, det tror jeg såmænd heller ikke, men det kunne være at han blev så træt af mig, at han i hvert tilfælde afholdt sig fra en så intetsigende kommentar, som den han leverer i denne tråd.

Hvad tror du, han havde forestillet sig, at jeg seriøst skulle svare på hans spørgsmål?

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-09-03 18:17

Moony
Jeg synes du skal skynde dig, at koncentrere dig om andre tråde end lige denne, ellers risikerer vi bare at Ans kommer på banen med en rynket bekymret pande og løftede øjenbryn.

M.v.h Fridaflip

http://www.kandu.dk/dk/spg/21847
CITAT: Dato : 03-09-03 18:33

Samtidig stiller jeg mig selv det spørgsmål: Hvem er patriar? Pinnochio glemmer jo det brugernavn, som han/ hun har brugt. Der skulle nok have stået Fridaflip som brugernavn, så Fridaflip kunne få point.
På nuværende tidspunkt tror jeg at Pinnochio, fridaflip, patriar og moony er samme person.

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-09-03 18:36

Ram
Har lige set på, hvad det var denne kmp havde hevet op fra "godteposen".
Kunne du ikke bare have svaret:
"jow,men ikke noget der ikke kan udsættes til i morgen"

Fridaflip

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 18:49

>fridaflip

Jo du har da ret, men jeg har jo også et rygte at leve op til, så jeg kan jo ikke bare lige pludselig blive den pæne mand.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 18:58

Glem aldrig, at bag Ramses´ hårde stilistiske ord-avancementer banker et hjerte af iskoldt og knaldhårdt kvarts.. (Men det kan blødes op... Jeg garanterer)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-09-03 19:27

Ram (har ikke kendt dig længe nok til at ville kalde dig Ramse)

Den "pæne" mand....Så må vi vist til at se på familiefotos
I øvrigt ligger der endnu et spørgsmål i de seneste 25, hvor der igen igen, er en som

har Ram problemer. Det er godt nok stillet i katagorien "Andet Hardware", hvilket jeg selvfølgelig ikke skal kunne sige om "vores" Ramse(ups) kan katagoriseres under.

M.v.h Fridaflip.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 19:32

Ikke Ramse.. men Ramses (efter en eller anden monsterond farao fra det gamle Ægypten )

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 20:31

>skingur.

Hør nu her din lille lommepsykolog - nu bevæger du dig vist uden for pensum

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 20:35

> fridaflip.

Må jeg be' mig fritaget for dette utidige "dusseri" og kælenavne. Det kommer først på tale når vi har været i infight - men det må vi jo så se at få ordnet

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-09-03 20:55

Ram
Infight = "dusseri" "kælenavne"

Jamen så pyt da, lad os bare få disse "formaliteter" overstået.
Kan desværre ikke blive i aften, da jeg er på vej ud af døren.
Kom De bare an en anden dag Hr. Ram....

M.v.h
Fru Fridaflip.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 20:58

>Fridaflip

God fornøjelse i aften, og på gensyn.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 22:43

Jeg kommer i tanke om, at det vist ikke var Ramses, der var nederdrægtig... men vi kan jo for pokker ikke kalde dig "Tut", vel????

De sødeste og uskyldigste hilsner,
Christina (må lave en "hundeøjne-smiley"!!!)

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 20-09-03 00:08

Briani din lille kryster, om nogen er du en rejemand, som virkelig spiller på alle tangentene for at stikke folk i ryggen.
Ram har da trods alt modet til at stå distancen modsat dig, føj for satan

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 00:14

>skingur.

Tut... neeeej - Klinger ikke rigtigt. Fortsæt du bare med Ramses

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 20-09-03 06:36

>nettepost... hvad er en rejemand?????
Og hvem er det lige Brian stikker i ryggen og hvorfor? Har du overvejet at dokumentere og eventuelt uddybe dine mærkværdige påstande?
i dyb undren, Christina

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 20-09-03 08:34

Skingur brug indersiden af hovedet, så kan det være den komemr i svingningr og du ser sagens sammenhæng...
Dette kræver jo lidt aktivitet, rotflmao

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 20-09-03 08:34

Skingur brug indersiden af hovedet, så kan det være den kommer i svingninger og du ser sagens sammenhæng...
Dette kræver jo lidt aktivitet, rotflmao

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 08:56

Smut nu over hvor du kommer fra Findsvar.dk

smart at kandu fandt ud af at lave findennar om til en gabende smiley

ikke noget at sige til at du bliver sur over det.

og hvis du tror jeg beklager at jeg har stukket dig i ryggen
så må du tro om igen.

men når man som dig opretter en profil
hvor man bruger en andens navn og efternavn
så er man sku en tand for dum.
jeg græmmes og væmmes

så dum har ingen lov til at være i dagens Danmark

du er så dum,at hvis man sparker dig i rumpetten
ja så vender du dig om og siger undskyld.

så dum så dum
at kun en mor kan holde af dig

få dig nu et liv.

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 09:31

>Skingur.

Nettepost skriver i denne tråd blandt andre typiske latterlige ting:

[citat]
føj satan
[/code]

andersjensen skriver her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/20004#184403
FØJ FOR SATAN.

andersjensen skriver her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/20004 9/8 -03 16.09
rotflmao

andersjensen skriver her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/18598 11/07 -03 07.37
ROTFLMAO

zonker skriver her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/9804#93126 7/1-03 12.09
rotflmao

Vi har lige set en anden bruger, der syntes det var så smart at bruge flere profiler. Fælles for ham og nettepost er at deres intelligens ikke kan klare den udfordring det er, at operere med mere end 1 profil, samt at deres nossebeholdning er så stærkt reduceret, at de ikke tør stå ved deres kommentarer og indlæg med deres rette profil.

En tid troede jeg, at førnævnte bruger (summer) var den nye nettepost, men kan nu klart se, at der kun kan være tale om psykopaten zonker, knaldhætten, anderumpen, hansandersen22, andersjensen, samt de profiler jeg har glemt, og nu nettepost.

Da deres intellekt er stærkt begrænset, er de ikke i stand til at formulere sig så meget anderledes, at de ved et nærmere eftersyn ikke kan genkendes.

Der er kun 1 der tidligere på Kandu har brugt udtrykket: ”Føj for satan”, og den samme bruger gentager udtrykket: ” rotflmao” så ofte, at det bliver en del af genkendelsesprocessen i vedkommendes indlæg.

Så lille latterlige dysfunktionerede (et klassisk udtryk jeg bruger til at beskrive personer som nævnte) zonker – ”Smut Pom Frit” (som Fnolle ville ha sagt) tilbage til din rodeforretning af et skodsite ”Find En Nar” . Du er igen afsløret. IDIOT.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 09:38

Hejsa og godmorgen ram2

Det var den der rolfmao
der fik mig til at lægge to og to sammen=Zonker

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 09:40

Hejsa og godmorgen ram2

Det var den der rolfmao
der fik mig til at lægge to og to sammen=Zonker

Brian

PS-Zonker hvem er det nu lige der ikke kan bruge indersiden af hovedet
når man gang på gang bliver afsløret ??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 09:57

>Briani

God morgen.

Zøllezonker - Han er bare for nem

På den anden side, det er jo ikke megen skade han kan forårsage med det stærkt begrænsede ordforråd han råder over, og viser i sine kommentarer.

Jeg kunne godt foreslå ham at foretage sig et eller andet han MÅSKE kan finde ud af (er ikke populært i visse kredse på Kandu at nævne), men hans arme er vel proportionerede som hans hjerne, og så kan han jo ikke nå.

PS
>zonker: Kan du ikke tage din senil demente bydreng rfou med tilbage til Find En Nar. Han tåger rundt et eller andet sted på Kandu, og er helt rundt på gulvet over alt det der sker her i den virkelige verden. Der sker jo noget på Kandu, i modsætning til aktiviteten på dit beskyttede værksted "Find EN Nar".

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 10:11

Og lige til summer - (han lurer sikkert ude fra kulissen)

Hvis du nu tror, at du nu er brettiget til en 25 megaton undskyldning, fordi nettepost viste sig at være en af zonkers nye profiler, så lige inden du hopper ud af dobbelsengen (hvis du og dk93 har fundet ud af hvem der er hvem) i euforisk fryd, så må jeg skuffe dig.

Du har i den grad, selv bragt dig under mistanke for at dobbeltprofilere, så at antage, at du var nettepost er ganske selvforskyldt, og derfor ikke berettiget til en undskyldning. Surt Show.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 11:43

Ram.
Det ender sgu med, at jeg dør af latterkrampe.
Er lige vågnet efter en heftig bytur og fik kaffen galt i halsen, da jeg lige måtte et smut forbi for at reklamere, at jeg igen er "fit for fight"
Ram din slemme dreng. Nu har du jo ikke tid til vores aftalte "infight" men det er måske meget godt endda, da jeg faktisk har lidt ondt i håret.

Er du iøvrigt helt sikker på, at denne Nettepost alligevel ikke er Summer. Det kunne jo være, at han lægger fælder ud, som allesammen snubler over i deres iver for igen at afsløre denne Zonker. (bare en tanke, fra en hjerne der grundet gårdsdagens begivenheders "fungerer" omend på lavblus)

Mvh
Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 12:13

>Fridaflip.

Summer lægge fælder ud

Hvis han skulle fange en kanin, ville han sætte sig ned og sige som en gulerodo og undre sig dybt over, at der ikke var gevinst.

100% sikker kan man vel aldrig være, men det jeg har set indtil nu, sammenholdt med Brians samme iagttagelse, rækker såmænd rigeligt til mig.

Nå så du har natten igennem hvirvlet dig i ethanolens hæmningsopløsende lyksaligheder - Tjae - Jeg behøver jo ikke drikke for at være dum, men vil alligevel også overveje en god flaske rødvin i aften.

Folk der ikke drikker, aner ikke hvad de går glip af - de får aldrig den fornøjelse det er, at få det bedre op ad dagen.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 12:26

Ram (moster Tut) eller hvad vi nu blev enige om.

Du har ganske ret i, at det er en fornøjelse, at få det bedre op ad dagen
Angående Summer - Zonker, er jeg nu ikke så sikker. Synes det virker underligt, at bruge ordet "Rotflmao", hvis det da ikke er fordi man vil genkendes.

Sofaen ånder mig i nakken, så jeg tror jeg vil gøre den selskab, så hjernen får en chance for at rykke sig væk fra "stand By"

Mvh
Fridaflip...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 12:57

>fridaflip.

At skrive "Rotflmao" er netop et af zonkers karakteristika, og som jeg skrev, ikke brugt af andre på Kandu, bortset fra i en kommentar fra skingur, som omhandlede en mængde af disse cyber-forkortelser. Samtidig skal du tænke på den ubegavedes ubevidste modvilje mod at fornægte sig selv.

Zølle Zonker vil gerne operere skjult, men hans indre jeg, kræver, at det kan ses, at det er ham der er manden (stort ord om ham med den reducerede testiculibeholdning) bag den nye profil.

Det går igen i samtlige profiler han har oprettet herinde, og gælder for den sags skyld også summer.

Men OK - en vis usikkerhed vil der jo altid være. For den sags skyld kunne du såmænd teoretisk også være zonker, men men men skriftsproget ville ikke kunne komme fra hans hovede. "Rotflmao"

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 14:17

>fridaflip.

Statistik kan bruges til mange ting, bl.a. til at afsløre en padde som zonker. Kig her:

Siden 24/11-00 (næsten 3 år) har der været 132 tråde på Kandu, hvor ordet "rotflmao" indgår. Heraf hidrører de 104 fra DK.News.

De resterende 28 tråde fra Kandu indeholder kommentarer hvor i "rotflmao" indgår.
Gæt engang, hvor mange gange zonker deltager i disse tråde....... Rigtigt gættet.. 28 gange.

Næste svære spørgsmål er nu - Er du klar?? Hvor mange gange forekommer "rotflmao" i de 28 kommentarer zonker skrev??? YES YES YES RIGTIGT GÆTTET.....

28 gange ud af 28 mulige Fantastisk.

Er du stadig i tvivl?? (om at han er for dum )

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 14:28

>Fridaflip.

SHIT - Jeg lavede utilsigtet en statistisk manipulation. Det er faktisk "kun" 27 ud af 28 gange. Skingur tegnede sig jo for den sidste "rotflmao".

Beklager det utroværdige materiale

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-09-03 14:31

Ja Ram - ved du hvad - nu kommer du altså til, at tage dig sammen - sidde der med din statistikker og så holder de ikke engang vand - hvad er det med dig ???

Wake up and smell the coffee....

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 14:40

>Fnollerpige.

Jeg er dybt nedbøjet, og det er virkelig et hak i min faglige stolthed. Overvejer at kontakte Sct. Nicolai Tjenesten, men så begynder jeg vel også bare at regne på dem.

Hån mig ikke mere, da det kan have uoverskuelige konsekvenser for min selvtillid.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 14:42

Nu mangler vi bare en kommentar fra nettepost

men han sidder nok og græder over at han atter er blevet afsløret

og tænker på hviken nyt profilnavn han nu skal oprette

og det kan da godt blive meget meget svært vil jeg mene
han har jo næsten brugt alle de navne der findes i den danske ordbog.
til at oprette profiler med.

Mvh Brian

Ps-Kan også lige se at Uffe29 er tilbage igen
det farvel skulle nok have været på gensyn

Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-09-03 14:46

Jahh ok - så slipper du for denne gang .... men at sidde der og fyre så noget af over for den stakkel til Zonker - det kan du altså ikke være bekendt ... han ( Zonker ) har det sørme svært nok i forvejen ... og du ved jo nok man ikke træder på folk der ligger ned vel.....

Altså det har været svært for Mogens det her, og han trænger til ro omkring sig, jeg er i hvert fald sikker på Mogens er kommet videre - for nu staver han da i det mindste RIGTIGT til ROTFLMAO .... vi er kommet langt siden ROTFLMOA!!!

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 14:55

>Fnollerpige.

Tak for din medmenneskelige indstilling.

Zonker har så sandelig også øvet sig i at skrive "ROTFLMAO" - Kan vi se!

Som jeg engang tidligere har tilsluttet mig, så skal man, som du siger ikke træde på folk der ligger ned. Men når de samme personer igen og igen og en gang til, smider sig foran en, så er det vel fordi de vil trædes på. Så ville det jo ikke være pænt at afslå deres ønske.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-09-03 15:02

Naaaah men nu var det osse ment ironisk Ram2 - det må du aldrig være i tvivl om - for min skyld så træder du bare derudad .... det skal du aldrig høre et ondt ord for - og jeg er sikker på at Zonker wouldn`t want it any other way .....

Tror faktisk vi ville skuffe ham, hvis vi opførte os anderledes ....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 15:11

>Briani.

Ja - havde du regnet med andet?? Uffemand har det med Kandu, som mange har det med sladderbladene hos frisøren - Ingen læser dem, men alle ved hvad der står i dem.

Samtidig er det jo ikke så ringe, i det vi så ganske gratis kan trække på hans statsfinansierede (skattebetalte) tilfuskede uddannelse (som han selv veltilpas beskriver det i en eller anden tråd).

Var det i øvrigt ikke kun ep. der tog et "summershow" - gav det en kogevask og kaldte det "Farveller"??

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-09-03 15:17

*LOL*

ja måske en kort bemærkning - men da den nu dækker - la`r jeg det blive ved det.....

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 15:36

Jo du har ganske ret
det var kun e.p og ikke Uffe

Man skal jo passe på i disse tider med at have dobbeltprofiler
det kan sku komme til at smutte
med den der log ind og ud

Mvh Brian

Jo jo Uffe29
Fik skam en meget meget billigt udannelse på kommunens-skatteborgernes regning
Beløbet var kun på 140.000

http://www.kandu.dk/dk/spg/19331

men så sage Uffe også stop

Citat
Der er heller ikke plads til flere titler på visitkortet, så nu er det tid til at stoppe med at læse

It-Administrator
Datanom
CCNA certificeret
MCSA

Citat
Kommunen betalte heldigvis..... Jeg har gået meget sygemeldt, så jeg fik lige en revalidering.....
Bare MCSA uddannelsen kostede 140.000,- min nye rådgiver var også ved at falde bagover da hun fik en regning på 1/4 år....35.000,- kroner.....hun havde ikke oplevet noget der bare lå tæt på

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 15:50

>Briani.

Og ikke at forglemme den store "kamp" - samt "kontakterne" indenfor systemmet der "gemte" - og så er han jo som han selv siger:"lidt snu *G*"

[citat]
Jeg har måttet kæmpe meget for at få min igennem, det var både anke, lægebesøg, scanning af hovedet *G* (sandt)

Jeg må så indrømme at jeg er en af dem som ligger lige på stregen mellem afslag og godkendt, men jeg har så haft nogen kontakter indenfor systemmet som har hjulpet mig med at fremhæve det gode og "gemme" alt andet (ikke svindel, men blot papir-nusseri)............

...........Jeg har været meget meget meget meget heldig....og lidt snu *G*
[/code]

Det havde været klædeligt, om de (ep og uffe29) var gået lidt stille med dørene.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 16:04

Ja man skal sku være lidt snu idag

Så er det man sidder og tænker på den der med
"scanning af hovedet *G* (sandt)"
Nu vil jeg ikke skrive at jeg tror, man fandt noget
så det lader jeg være med.

Men noget har der da været galt
siden man kan skrive sådan noget herinde.

på mandag vil jeg op til kommunen
og lave en ansøgning om en ny bil
jeg har forelsket mig i en til kun 375.000
og det har jeg sku ikke,selv råd til at betale

Mvh Og en forsat god lørdag
PS-Kryds lige finger for mig på mandag
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 18:06

Ram
Nu har du igen været på "Dikketivarb."
Siden 24/11-00 (næsten 3 år) har der været 132 tråde på Kandu, hvor ordet "rotflmao" indgår. Heraf hidrører de 104 fra DK.News.

Brian :http://www.kandu.dk/dk/spg/12907
CITAT: Fra : briani Dato : 23-03-03 12:31

Jeg syntes personlig at ham der Ram2 er meget meget grov i sine utagelser.Er man ikke enig i de synspunkter han har så er løs.
Det der for alvor fik mig til at ”hade Ram2” (o.s.v o.s.v)

Ram: Er det denne slags udtalelser, der efterfølgende berettiger til "dusseri" "kælenavne"
ps. Det ser ud til, at jeg alligevel ikke behøver hyre dig til "Orange" Dikketivarb.*lol*

Mvh
Fridaflip

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 18:12

Fridaflip.

Du kan da kalde mig lige det du lyster (hører alligevel kun efter hvis det passer mig)

Vil det sige, at du selv har ordnet det, som jeg (måske) skulle have skulle lavet (orange)?

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 18:43

Til FridaFUP
www.Findsvar.dk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 18:54

Jamen kæreste Brian......Hvis de skrevne ord keder dig, skulle selv en "halvhjerne" som som dig, vel nok kunne finde på noget andet at lave
Hvorfor taler du ikke bare lidt med din fugl???? (eller kan det være du har kedet den den til døde)

Mvh
Fridaflip

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 19:08

Ja Ja FridaFup

Nu varer det ikke længe inden den helt store overraskelse kommer
nemlig at afslører hvem du også er herinde
jeg må indrømme da brikkerne faldt på plads
ja så blev jeg sku noget overrasket
og det er der også mange andre der vil blive herinde.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 19:15

Brian

Er du RIGTIG klog, hvor du får mig til at ryste i bukserne.
Skulle "alle" mine profiler blive afsløret!!!! Kommer de så til at figurere i min straffeattest?????

Mvh
Fridaflip

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 19:19

>Briani.

Jamen Brian - ved du hvem Fridaflip er?? Det skulle fan... ikke undre mig -men så sig det dog, det kan jo være nogle brikker (omend de er få) faldt på plads.

Du bilder mig ikke ind, at det er zonker - sprogbruget hænger slet ikke sammen med det han hidtil har leveret. "rotflmao"

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 19:20

Ja ja Fridafup

Den der ler sidst
er den der ler bedst

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 19:21

Brian

Kom nu... Ud med sproget. Vi venter alle spændt.

Fridaflip

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 19:24

Jeg begynder sgu helt at føle mig som en kriminel

Kan mit dobbeltspil medføre fængsling????

Mvh
Fridaflip

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 19:26

Tror du jeg kan afsone min straf i Jylland, så kunne du jo komme på besøg fra tid til anden.
Mvh
Fridaflip

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 20-09-03 19:26

Sikken en masse intetsigende ting du kan få ud af en forkortelse.....

rotflmoa er såmænd en forkortelse som betyder :

Rolling On The Floor Laughting My Arse Off....

Men da du ikke ved hvordan man bruger en søgemaskine, skal jeg gerne hjælpe dig :

http://www.google.com/search?q=rotflmoa&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pt-BR&lr=

J'ai ne pas regrette rien.......pourqui j'ai suit n'pas Kim Ramgil.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 19:38

Nu er det jo ikke kriminel
At have dobbeltprofiler herinde vel

Og så er det jo også mig der ligger inde med puslespillet
Hvor brikkerne passer sammen
Og dermed også mig,der bestemmer,hvornår det skal vises.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 19:40

Brian

Hvis du er en mand??? burde du VISE dig som en mand.

Hvorfor har du ikke tidligere oplyst, at du arbejder tæt sammen med Kandu Teamet ansat i (Internal Affairs)

Navnene Brian!!!! Kom nu med navnene.........

Fridaflip

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 19:44

Brian

Du er og bliver en dødkedelig rille i en plade!!!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 19:51

Ram

Jeg glemte jo helt, at svare dig på om jeg skal have udført "Orange DikketivArb"
Not at the moment....Men det ser ud til, at Brian har brug for hjælp

Mvh
Fridaflip

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 19:56

Til

Nettepost alias Zonker

Hold da helt op hvor må du have en kedelig liv

ingen grund til at hænge folk ud med deres rigtige navn

kan da lige oplyse at en e-mail er sendt til Kandu

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 20:08

Brian

At have et kedeligt liv, er når man som du sidder og piller i sin navle

Eller når man ikke har andet at lave, end at sende Kandu den ene mail efter den anden

Fridaflip

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 20:21

Til Fida fup

Du syntes måske at det er helt i orden
At alle dem der kan bruge indersiden af hovedet
Nu kan gå ind og se hvor ram2 bor???
På grund af den fladpande som Zonker

Nu ved jeg
At ram2
Bor-gade navnet begynder med T
Husnr ender med 2
Telefonnummer ender med 06

Ja det kan da godt være du kan accepterer sådan noget
Jeg kan ikke
Og derfor er en email sendt til kandu
Heller en email for meget en en for lidt

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 20:25

Briani.

Tag det roligt - Jeg har mad nok til gæster, men sprut og øl må de selv tage med

Men der er ingen fare for at zonker dukker op - det er han for nosseløs til

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 20:32

Nej men sådan en som ham du lavede en anmeldelse på
kan ikke lige huske navnet.
kunne vel godt finde på at opsøge dig ikke??
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 20:33

Brian

Med det du lige har skrevet, er du ikke en skid bedre end denne Zonker.

Du er i dine egne øjne den søde, rare og hjælpsomme mand- der kun vil alle andres bedste

Hvis ingen før havde regnet ud, hvad det hele gik ud på, ja så har du netop med din hjælpsomhed oplyst alle der gider læse denne tråd, at det er Ram2 der er talle om.

Du er og bliver en "Giant Nut"

Fridaflip

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 20:34

Brian

Med det du lige har skrevet, er du ikke en skid bedre end denne Zonker.

Du er i dine egne øjne den søde, rare og hjælpsomme mand- der kun vil alle andres bedste

Hvis ingen før havde regnet ud, hvad det hele gik ud på, ja så har du netop med din hjælpsomhed oplyst alle der gider læse denne tråd, at det er Ram2 der er talle om.

Du er og bliver en "Giant Nut"

Fridaflip

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 20:38

Ram
Nej men sådan en som ham du lavede en anmeldelse på
kan ikke lige huske navnet.
kunne vel godt finde på at opsøge dig ikke??
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 20:46

Ja men så må man da bare bede kandu om at slette alle indlæg
i det her spørgsmål
Selv om de siger det ikke kan lade sig gøre
jamen så har vi jo set at det kan nemt lade sig gøre.

Jeg skrev overstående kommentar
fordi du ikke syntes at det ikke var iorden at sende kandu en email

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-09-03 20:49

Bria

Jamen så synes jeg da virkelig, at du skal sende Kandu endnu en mail

Fridaflip

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 20:53

>Briani.

Jeg har da ikke sagt, at du ikke skulle sende nogen mail - hvor har du det fra??

Helt ærligt, så tror jeg ikke der komer nogen buldrende her. Når jeg anmeldte det forholdet med scooter, var det af principielle grunde.

I øvrigt skal de være heldige, hvis de skal træffe mig hjemme. Jeg er væk herfra langt over 2/3 af tiden i en uge.

At du sender Kandu en mail er fint nok, men du tror de ikke slv at de gør en dyt ved det. Højest strækker de sig til af blokere skribentens IP, og det ved Gud og hver mand, at det kun er et spørgsmål om at fixe en anden IP, så er vedkommende på igen.

Jeg spekulerer på, om der er hjemmel i en eller anden lovgivning for at kunne udstede et polititilhold til en bruger, der af Kandu ønskes udelukket, men ikke overholder dette Ved det ikke, men var værd at undersøge.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-09-03 20:56

Sorry, min staveplade er til rensning.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-09-03 21:17

Ja i det her tilfælde nettepost
Er det kun den profil der bliver slettet
Men kandu har jo slettet mange af de der profiler oprettet af ham den skøre
Og lige meget hjælper det.

Hvis jeg var dig
Ville jeg sende en PÆNT brev til kandu(da du jo ved af erfaring at det kun er pæne email,de svarer på)
Og bede dem om
At få slettet det her spørgsmål
Og den der hvor zonker bruger dit navn som profilnavn.

Den der med polititilhold kunne du jo også nævne

Brian

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 20-09-03 23:34

>ram2

Nu har jeg lige haft en pause fra kandu.dk i en 24 timers tid, så har først set dine kommentarer nu her....

Hvad har du imod mine tidligere spørgsmål?

Er det problem for dig at der rent faktisk er nogle der bruger kandu.dk til noget seriøst?

Du er da for latterlig når du forsætter dine "lege" herinde i det forum som vi faktisk er nogle der prøver at bruge efter hensigten, nemlig at få viden og give viden! Jeg er overbevist om at det rent faktisk var det der var hensigten da kandu.dk blev oprettet!

Hvorfor en i h...... skal du ram2 komme her og ødelægge det geniale koncept?

Skete din defekt allerede da du gik i skole hvor de andre børn havde det godt sammen og du ikke måtte være med? så sker der jo lige nøjagtig det som der sker lige nu, nemlig at du ødelægger det for os andre!

Find et andet sted og hver latterlig!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-09-03 06:49

kmp

Hvis du er seriøs og gerne vil have lidt mere viden- Så vil jeg foreslå dig, at fise væk fra katagorien "smalltalk".
Det kan sku da ikke være særligt svært, vel

ØDELÆGGE hvad for andre???????
(Du skriver:Du er da for latterlig når du forsætter dine "lege" herinde i det forum som vi faktisk er nogle der prøver at bruge efter hensigten, nemlig at få viden og give viden!)

Det er da vist kun dig, der er dum nok til at tro du kan give / modtage viden i "smalltalk". Det nemmeste for dig og andre af samme mening- er at holde snotten væk fra det dine sarte øjne ikke kan tåle, meen det har DU vist nok liiidt svært ved ikke sandt

Er det ikke gået op for dig, at Kandu måske netop oprettede katagorien "smalltalk" for at du og andre ikke skulle føle jer generet af den form for "snak" i de seriøse
katagorier, hvor du påstår, at du færdes!!!!

Fridaflip.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-09-03 07:41

>Fridaflip.

Tak. Så er jeg fri for at bruge tid og kræfter på kpm10. Du skriver som talt ud af mit tastatur. Hvis jeg ikke vidste bedre, så var Fridaflip et pseudonym for Ram.

Kan du ikke gøre en undtagelse, og på adressen zonker@hihi.dk som jeg har oprettet til lejligheden, lige gi et hint om hvem Fridaflip er pseudonym for??

Det blir ml. os 2

Mvh og god morgen
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-09-03 13:15

Hejza Ram

Det vil da ikke være fair overfor Brian,
som i øjeblikket arbejder på højtryk for
at vise sig som en ægte "MR NICE GUY"
der kan afsløre, hvem FridaFup også
arbejder sammen med herinde.

Man skal jo passe meget på herinde,
da man ellers meget hurtigt kan blive
forvekslet med både revl og krat.
Et skrevet ORD, tidligere brugt af andre
Kandu medlemmer- og VUPTI har man
i Brian's univers pludselig fået sig en
siamesisk tvilling, men det skyldes måske,
at han ser verden i "Fugleperspektiv".

Nu har selvsamme Brian jo været så venlig,
at oplyse os om hvem du er, så måske jeg
dukker op til en kop øl- så kan vi jo også lige
tale om det der "Orange" du ved nok!!!!

Venlig hilsen Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-09-03 13:34

>Fridaflip.

Hvem pokker siger det skal være fair??

Med hensyn til evt. øl, så giv mig lige et praj i forvejen. Da jeg er en meget mådeholden mand, (i alle sammenhæng ) er det ikke altid huset fører slige hæmningsopløsende stoffer.

PS. Kom nu med den mail - Jeg siger ikke noget videre - A garanterer.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-09-03 13:49

Ram

Hvad er det du gerne vil vide??? Sig nu ikke, at du ikke kender til PINNOCHIO.

Selv om Brian godt nok skriver, at han blev meget overrasket over sit "Puslespil",
Så ká A garanterer, at mine evt. andre "Profiler" ikke deltager i noget der bare ligner
noget af det (FY-SKAM) jeg har deltaget i.

P.s. Jeg tager selvfølgelig øl med til os begge to

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-09-03 13:58

>Fridaflip.

Aiiii Frida - Pinnochio tæller ikke med. Det vidste jeg (og andre) sgu da godt.

Jeg var sikker på (og er stadig lidt), at både Fridaflip & Pinnochio er gl. vin på nye flasker - Det var det, jeg var nysgerrig efter at vide noget om.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-09-03 14:22

Ram

Der tager du altså fejl kære Ram- og Brian ligeså (Cross My Heart).
Hvad i alverden har dog givet dig den idé, at jeg har været her før!!! Og hvem skulle det i så fald være??? Vel ikke ham den utiltalende du ved!!!

Nu tror jeg nok, at de fleste herinde anser mig som en af dine "Rygklappere"- Og det vil da være interessant at vide om én sådan har været forsvundet herfra Kandu- og alle nu tror at han/hun er kommet tilbage forklædt som FridaFup.

Ps. Kan du ikke lære mig, hvordan man laver de der >CITATER< i grå kasser. Kan dælme ikke finde ud af det.

Hilsen Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-09-03 14:51

>Fridaflip.

Ja ja så må jeg jo tro dig på dit ord.

3773 blev også anset for at være en af mine rygklappere, men det viste sig, at han bare kiggede efter det bedst egnede sted, til at dolke mig bagfra.

SÅ slap du bare helt af.

De der "kasser". Joeee - Prøv først at gå ind på "Kom godt igang" i venstre kolonne af Kandu siden. Gå til nederste link, der står en brugsanvisning til div. smileys og disse kasser.

Ellers sådan:

[citat**]
den tekst du ønsker citeret....
......
.....
[/code**]

Sådan skal det se ud. Du skal blot FJERNE stjernerne. citat og /code SKAL komme lige over og under din tekst - Altså 0 linjeafstand.

Du kan øve dig uden at blive til grin hvis du opretter et nyt spørgsmål og laver dine øvelser der. Du skal selvfølgelig ikke sende spørgsmålet, men kan der gå ind og rette, hvis det ikke blir som du vil ha det - de første 20 25 gange

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-09-03 15:01

[citat]
Du kan øve dig uden at blive til grin hvis du opretter et nyt spørgsmål og laver dine øvelser der. Du skal selvfølgelig ikke sende spørgsmålet, men kan der gå ind og rette, hvis det ikke blir som du vil ha det - de første 20 25 gange
[code/]

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-09-03 15:04

YES YES

Tak skal du have Ram.
Dolke dig i ryggen!!! Det var ikke pænt gjort

Skylder dig vist point for dette her...

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-09-03 15:06

Hallloooo sømand - DU kan bare det gylle der

Men nu er jeg jo osse ret god til at forklare og lære fra mig

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-09-03 15:16

>Fridaflip.

Nu skal det siges om 3773, at han ikke mener det så slemt, som han udtrykker sig. I øvrigt er jeg vant til det - Har af samme grund, fået tranplanteret et lag "Kevlarhud" på både fronten og agten, da jeg ellers hulmæssigt ville have lignet et hyttefad.

Og er negativ kontakt forresten ikke bedre end ingen??

Point - Glem det. Har lige af en venlig og høflig bruger fået 400 point for IKKE at svare. Hvad skal man så med point for at svare.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-09-03 17:08

Ja Ja

Her får man bare lige lyst til at skrive ROTFLMAO.

Inden den helt store forestilling

Den der ler sidst ler som sagt bedst

Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-09-03 09:28

jeg venter spændt på den helt store forestilling, men det ser ud som om tråden er gået i stå?
Mvh

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-09-03 09:37

>Briani.

Ja Brian - Nu må du ud med noget - Hvad sker der??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-09-03 10:34

Tidspunktet for forestillingens start
Kendes endnu ikke….

Vil blive annonceret
Under seneste 25 spørgsmål

Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-09-03 11:53

Jammen det glæder vi os til, Brian

- vi har jo kun det skkæg vi selv sidder på.....

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-09-03 19:05

og nu er klokken 19.... sker der noed eller hwa?!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-09-03 23:32

Og nu er klokken rigtig mange...

Hvor mange brikker er der i dit puslespil Brian??? Der må jo være mere end to, siden din forestilling lader vente på sig
Tjek lige din fugl bare sådan for en sikkerheds skyld (måske den sidder på den sidste brik!!! eller endnu værre - Den kan i al uskyldighed have kedet sig sååå meget, at den i leg er kommet til at ÆDE den)

Mvh Fridaflip...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-09-03 01:03

Ja FridaFup og nu er den 00.58

Som sagt er det mig da ligger inde med det færdige puslespil
Hvor alle brikkerne passer perfekt.

Forestillingen bliver med garanti meget meget spændende
tænker meget på at kalde den dobbeltmoralsk

Men hvornår jeg vælger at afslører dig
Ja det må tiden vise.

PS-Hvis du kikker tilbage i nogle meget gamle tråde
Så vil du opdage at jeg ikke har min papegøje mere
Så skulle det være sat på plads

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-09-03 04:03

>Briani.

Nu kan jeg ikke klare mere spænding - It's SHOWTIME

Eller bluffer du??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-09-03 07:02

Nu har jeg søgt på
briani parakit
briani fugl
briani papegøje
under "alle emner", uden gevinst. Der står heller intet i brians profil. Fridaflip må altså være en gammel bruger med en omfattende insiderviden om brians forhenværende fugl....
(Så nu må ramses gå på dikkitivarb., orange, for mig!)

Hvad der undrer mig, er at jeg kun kan komme i tanke om en enkelt med et pænt sprogbrug, der ikke er så forelsket i brian, men det er så langt ude at jeg end ikke vil antyde noget i den retning, og hvis det er det samme brian tror, tror jeg han tager fejl!

mvh Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-09-03 07:15

>Skingur.

Nu må du vågne lidt op. Kig her på Brians papegøje

Nye brugere kan jo godt finde gl. links

http://yff.dk/web_pages/kandu/

Må jeg så høre hvad du tror - giv mig et hint på zonker@hihi.dk

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-09-03 07:23

Hm.. er ikke helt vågen og er ikke enig med mig selv lige nu.
Synes det jeg tror er for langt ude!

MEN...
Fridaflip/ Pinnochio må vær een, der har sit kontrafej på den af dig benævnte side. Eller har haft ihvertfald, nogle er jo - så vidt jeg ved - efter eget ønske blevet slettet.
Det skal også være en, der morer sig over dine ordtryllerier.
Det skal være en, der ikke er særlig imponeret af brian.

Kan du føje flere til?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-09-03 07:27

http://www.kandu.dk/dk/spg/21936

Kan man gå ud fra, at de implicerede i denne tråd IKKE er fridaflip, eller er han så snu, at det er det alligevel?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-09-03 07:30

>Skingur.

Du er jo igang med håndbog for amatørdetektiver

Slettet fra zonkers billedside - gætter på 8-10 stk.
Morer sig over mine ordtryllerier - 3 stk.
En der ikke er særlig imponeret af brian - 50.000

Den er svær Ik?

Nej du, fortæl mig hvad du tror, på førnævnte mailadr. Jeg siger det ikke videre, men skal nok kommentere, om jeg tror du har ret eller ej.

Mvh
Ram

PS. Skal du ikke se at komme i skole??
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-09-03 07:34

Jo, men gemalen har brugt alt det varme vand og jeg har svedt som en hest inat, så for de andres skyld er jeg nødt til at vente til jeg er blevet spulet! Jeg mailer dig...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-09-03 07:38

>Skingur.

Små søde piger SVEDER ikke - de kan højest transpirere en anelse

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-09-03 07:42

Damn! jeg SKULLE være taget på husholdningsskole så.. lært de kvindelige dyder osv osv.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-09-03 07:45

>Skingur.

Ja - Mariaforbundet f.eks, så kunne du have kaldt dig "Mariehøne" - Det må de, når de har bestået deres eksamen, og så kan de vride en karklud op på den ENESTE rigtige måde.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-09-03 08:04

nå Brian... var det en fis i en hornlygte oder was?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-09-03 10:21

Nej da
Mine beviser er 100%
Og kan ikke pilles fra hinanden,så godt passer de sammen.

Og nu kan man også maile til ram2
Og fortælle hvem man tror det er.
Til det vil jeg bare sige
ROTFLMAO.

Når jeg vælger at lade tæppet gå,til min forestilling
Dobbeltmoralsk (du må ikke-jeg må godt)

Er jeg sikker på at min Mailboks vil blive brand hamrende varm.

Personen er i mine øjne
Meget meget naiv
Og en her kommer jeg type
Og hvor en eneste eneste ”ven” er internettet
Her kan man nemlig gemme sig,og skrive alt det pis man vil
Få folk til at tro man er noget stor
Ja mulighederne er mange.

Og hvis denne person
Tror at man bare kan pisse på mig
Uden at jeg pisser tilbage igen
Ja så tro om igen

Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-09-03 22:06

Jeg ved ikke hvad det er I ryger herinde *GG - men lad vær´at giv mig noget af det!!!! - aldrig har jeg hørt så meget uklar tale om så lidt - hvem er det du mener du ved dem du taler om er (*pust*), Briani ....?!?

Hvis du ved noget - skal du ikke nødvendigvis dele det med os andre, men da du har "svunget og vinket" ret så heftigt med en vognstang - kommer du da osse herinde til at "sk... bogstaver" - al det der "mail mig" og "mailbox-sladder" det er da snyd!!!

Jeg mailer ikke med nogen ..... og hvis det er meningen man skal være "insider" og medlem af en eller anden "mail-kæde" så er det da uretfærdigt.... håber svar og forklaring kommer herinde i denne tråd.

Fortæl nu hvad du ved, Brian *G

Sig det - Sig det - Sig det - Sig det - Sig det - Sig det - !!!!!

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-09-03 22:55

Hold da helt kæft Brian, hvor er du bare fuldkommen og aldeles på afveje i din efterforskning
[citat]
Når jeg vælger at lade tæppet gå,til min forestilling
Dobbeltmoralsk (du må ikke-jeg må godt)
[/code]

Du tror jeg er Zonker (indrøm det dog din paddehat)
Jeg skrev tidligere i denne lange tråd, at du ikke er en skid bedre end nettepost, da det faktisk var DIG Brian - og ikke nettepost der udtalte sig om, hvem der blev hentydet til i indlægget hvor der dukker et privat navn op.

Mig bekendt blev der ikke henvist til nogen specifik i indlægget fra nettepost
Fra : nettepost Dato : 20-09-03 19:26

Sikken en masse intetsigende ting du kan få ud af en forkortelse.....

rotflmoa er såmænd en forkortelse som betyder :

Rolling On The Floor Laughting My Arse Off.... Men da du ikke ved hvordan man bruger en søgemaskine, skal jeg gerne hjælpe dig :

http://www.google.com/search?q=rotflmoa&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pt-BR&lr=

J'ai ne pas regrette rien.......pourqui j'ai suit n'pas Kim Ramgil.

Du er sgu da blæst i toppen er du. Prøv at scrolle tilbage i tråden - og du vil opdage, at der er flere der har deltaget i denne tråd foruden Ram!!!

Fridaflip.

[/code]

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-09-03 00:42

Nu behøves du ikke at lære mig,hvad de forskellige forkortelser betyder

NEJ du er ikke Zonker
Men dit liv er garanteret lige så kedelig som hans.

Jeg syntes at jeg kan begynde at spore en hvis nervøsitet
I dine kommentarer
Er det tanken om at du måske snart skal til at lege andre steder
Der gør dig helt ked af det.

Når nettepost alias Zonker kommer med en kommentar
Og slutter med et privat navn
Så er det en helt klar bevist handling fra fladpanden Zonkers side
Derfor skrev jeg også længere oppe,at jeg har sendt kandu en email
Da jeg ikke mener man skal hænge brugernes navne ud herinde
Men det brøs du dig ikke om..
OG DET FORSTÅR JEG IKKE.

ruller rundt på gulvet og griner min røv i laser

Til Karina og skingur
Jeg forstår sku ikke sådan et par kvikke hoveder som jer
Ikke kan lægge to og to sammen

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 07:03

Brian.

Da jeg gik i børnehave, var der en dreng der hed Brian som altid havde snot rendende ud af næsen. Vi kaldte ham for BrianSnot.
Denne Brian, rendte altid ind og sladrede til de voksne så snart legen blev lidt for voldsom, så når du undres over, hvorfor jeg ikke klapper i mine hænder hver gang du lige indskyder:

[citat]
kan da lige oplyse at en e-mail er sendt til Kandu
[/code]

Ja så er det fordi, at du bringer billedet af denne højest irriterende Møgunge frem i mit sind.
Må jeg ikke godt kalde dig for BrianSnot??? Du har jo helt egenrådigt givet dig selv lov til at kalde mig for FridaFup, så det har du vel ikke noget imod, vel!!!

Iøvrigt kan jeg ikke opspore nogen form for nervøsitet i mit legeme.
Kan du påstå det samme BrianSnot??? Det er jo trods alt dig, der har lovet det helt store Show - som du jo godt ved, at du får meeget svært ved at levere...

Du har meget svært ved at forstå ting - har du ikke Brian?
Se blot hvad du skrev i dit sidste indlæg:

[citat]
Nu behøves du ikke at lære mig, hvad de forskellige forkortelser betyder
[/code]

Det var jo ikke mig der belærte om ordet Rotflmao, men kom endelig igen og SPØRG, hvis der er andet du ikke forstår.

FridaFup.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-09-03 09:57

så er din helt store forsvarstale gået i gang

nervøsitet kan jeg spore en masse af i dine kommentarer.

så er det jo en skam du ingen rigtige venner har
som kan trøste dig.

Nu ved jeg næsten at du i flere dage har tænkt
Hvad er det jeg har gjort forkert,siden Brian har så stærke beviser imod stakkels lille mig.

En lille hjælp kan du da godt få
Se på dine slå-tastefejl-ord-og dine logind tidspunkter.

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-09-03 09:58

Briani.

Man må sige, Brian - Du kan virkelig holde på en hemlighed.

Eller er det fordi, der slet ikke er noget at holde på?

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-09-03 10:02

>Briani.

Du kan da ikke se Fridaflips log in tider, men udelukkende hvad tid der bliver kommenteret......
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-09-03 10:05

Jeg får i øvrigt ikke mails, når der er nye indlæg - Er det kun mig der har det sådan??

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-09-03 11:54

Næh, det får vi heller ikke på fastlandet - så noget er i udu.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-09-03 12:32

Brian - kvikt hoved - jooooh, men jeg sporer immervæk intet i Frida's indlæg der vækker mistanke .... jeg er usigeligt ligeglad og uinteresseret - jeg vil bare vide om du ved noget "spændende" *G

så hvem han/hun er - er mig så tindrende ligegyldigt - jeg forholder mig bare til profilen.... det jeg eftersøgte var den viden du givetvis sidder inde med - eller ikke sidder inde med - kom nu med det hvis du ved noget ....

Nej Zonker er det selvsagt ikke - det er nærmest indlysende....
og hvem er så tilbage ????

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 16:49

BrianSnot

Har lige læst nogle af mine tidligere indlæg.
[citat]
Brian

Er du RIGTIG klog, hvor du får mig til at ryste i bukserne.
Skulle "alle" mine profiler blive afsløret!!!! Kommer de så til at figurere i min straffeattest?????

Mvh
Fridaflip
[/code]

[citat]
Jeg begynder sgu helt at føle mig som en kriminel

Kan mit dobbeltspil medføre fængsling????

Mvh
Fridaflip
[/code]

[citat]
Brian

Hvis du er en mand??? burde du VISE dig som en mand.

Hvorfor har du ikke tidligere oplyst, at du arbejder tæt sammen med Kandu Teamet? ansat i (Internal Affairs)

Navnene Brian!!!! Kom nu med navnene.........

Fridaflip
[/code]

[citat]
Tror du jeg kan afsone min straf i Jylland, så kunne du jo komme på besøg fra tid til anden.
Mvh
Fridaflip
[/code]

Nervøsitet (NOT)
Ironi (MAYBE)

Fnollerpige
[citat]
Brian - kvikt hoved - jooooh, men jeg sporer immervæk intet i Frida's indlæg der vækker mistanke .... jeg er usigeligt ligeglad og uinteresseret - jeg vil bare vide om du ved noget "spændende" *G
[/code]

ØØhh.... Er der ikke ligesom et modsætningsforhold i dette indlæg???

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 16:51

Hold kæft, hvor det bare kører med at lave CITATER
Tak for det Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-09-03 17:29

Du ryster dirrer og sveder noget så kraftig

Selv hjernen er kortsluttet

Tankerne løber rundt og rundt
Kan ikke finde på hvad man nu skal skrive
Derfor er man nød til at gentage det man har skrevet engang før
Og så i citater
Som du påstår du lige har lært at lave
Nej nej
Dem har du lavet mange gange før.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 17:44

BrianSnot

Alle herinde ved sgu da, at du ikke ved en skid
Du henviser jo ikke til de "nevøse" indlæg, vel!!! -Og selvom mange opfordrer dig til at gå i gang med dit Show, så sker der ikke en dyt, vel!!!

Gå endelig i gang BrianSnot. Jeg holder dig skam ikke tilbage. Tværtimod ved jeg jo som den eneste, at du IKKE kan starte dit Show,- fordi du ikke har noget Show.

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-09-03 18:14

Nu behøves jeg jo ikke at gentage mig selv,hvad jeg før har skrevet.

Jeg syntes du har godt af at sidde og svede

Og gå rundt i din egen lille lukkede verden
Og ikke ane
Hvornår jeg slår til.

Det eneste der kan få mig til at aflyse det store show
Og dermed glemme det hele
Er en undskyldning
Men den kommer nok næppe.

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 18:32

BrianSnot

Her er en ledetråd: Jeg sveder ikke - jeg transpirerer
Du vil da aldrig komme til at gentage dig selv, for du har aldrig oplyst i hvilke indlæg det er jeg udviser nervøsitet, vel!!!

Det der med en undskyldning...(øøhh, hvad tror du selv??? NOT)
Skulle jeg undskylde, at du ikke kan levere dit Show...(Aiii Brian nu strammer du den sgu lige vel meget)

Ps. Jeg kan ikke se, hvad det er jeg skal undskylde, men har andre et bud på hvad det er BrianSnot taler om - hører jeg gerne fra jer.

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-09-03 19:08

>Briani.

Helt ærligt Brian - Har du ikke overspillet dine kort?? - Nu skal du ikke komme så langt ud, at det ligner summers show. Han fastholdt jo sine løgnehistorier så længe, at han ikke kunne trække i land mere - og hans sørgelige skæbne kender du jo.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-09-03 19:27

Den med undskyld var jeg godt klar over du ikke ville give
Da det jo ikke er din stærke side.

Jeg skrev det nu også mere fordi jeg syntes du skulle have en fair chance for at bevare din legeplads

Og vil man ikke høre ja så må man føle

Så hvornår Briansnot slår til over for Fridafup
Ja det er helt jo op til mig.

Og nej det er ikke en løgne historie
Mine beviser er gode nok

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 19:31

BrianSnot(dum)

Endnu engang. Hvad er det du vil have at jeg skal undskylde??? Helt seriøst- Jeg aner det ikke...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 19:56

http://www.kandu.dk/dk/spg/22044

[citat]
Fra : briani Dato : 13-09-03 21:41

Til Fridaflip
Jeg stopper denne diskussion nu
Man får jo ikke svar på det man spørger om
Men det er jo en typisk adfærd hos folk der lyver
Brian
[/code]

Det samme kan vist siges i denne tråd...

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-09-03 19:59

Til FridaFup(dum)

Du kan jo starte med at sige undskyld
For den du lavede med det syge barn.

Og så kan du jo forsætte med
At undskylde
At du i den forbindelse snød med point.

Og så har dine kommentarer til mig ikke været så pæne
Men det har mine jo heller ikke været til dig
Så på denne konto står vi lige

Prøv det
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 20:06

Du deltog ikke i tråden med "det syge barn" vel!!!
Det er kun i dit hoved, at man ikke må snyde med points IK'

Du tror, at alt er glemt med dit lovede Show, men niks BrianSnot den vil du høre for i al evighed...

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-09-03 20:23

Hvorfor jeg ikke deltog i debatten med det syge barn
Det har jeg jo fortalt dig engang
Længere er den ikke.

Du skriver
” Det er kun i dit hoved, at man ikke må snyde med points IK'”
Nej,mange kandubruger er imod dette.

”Det show bliver garanteret aldrig glemt”

Det håber jeg så sandelig heller ikke den gør
Brugerne vil altid være efter dig og den jeg ved du også er
Når tæppet går.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-09-03 20:28

Tillæg
Citat
Man må oprette lige så mange brugere man har lyst til hos kandu.dk, så længe man ikke begynder at snyde med dem indbyrdes. Der er flere som har oprettet 2 profiler, en profil til at stille spørgsmål, og en til at svare på spørgsmål, dette er fuldt ud lovligt.

Med venlig hilsen

Paw K.
(HR direktør)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-09-03 21:30

Jo Frida - der er modsætning i det jeg sagde - flot - så nu er jeg altså røget totalt på halen over dit lysende intellekt!!!
Du er eddermanme ikke nem at skjule noget for .....

men så forklarer jeg : jeg er uinteresseret i din person, Frida - vil blot vide om, Brian har noget spændende at sige - dog tror jeg det ikke - jeg er ret sikker på du ikke "er" nogen særlig ....

Det eneste der undrer mig er .... naaah glem det - det går nok i sig selv igen, sådan har det været så ofte før.

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-09-03 22:03

Godt gået Fnoller.

Så gik der endelig en "PRÅS" op for dig også.

[citat]
men så forklarer jeg : jeg er uinteresseret i din person, Frida - vil blot vide om, Brian har noget spændende at sige - dog tror jeg det ikke - jeg er ret sikker på du ikke "er" nogen særlig ....
[/code]

Præcis som du selv. Måske lige med undtagelse af.... Naah glem det....Du vil sikkert bare komme med et modargument.

Fridaflip

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-09-03 22:57

*LOL* - jammen lille Fridapigen, dog - jeg er helt bestemt nogen særlig - det var du slet ikke klar over??

Naaahh gids ikk`- så mine modargumenter vil jeg glæde dig med at holde for mig selv .....
Den PRÅS gik op for mig for "majet" længe siden .... du er nøjagtig ligeså hamrende røvsyg og uinteressant som mig selv.

Rettelse: du er en lille smule mere røvsyg måske

Karina

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 25-09-03 09:23

Halløjsa.
Hold da op en masse indlæg... flere er dog af svingende kvalitet
Men underholdningsværdien er absolut i top!!

Fortsat god dag til de fleste

Mvh
Bue

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-09-03 19:04

Citat:
Fra : briani Dato : 13-09-03 21:41

Til Fridaflip
Jeg stopper denne diskussion nu
Man får jo ikke svar på det man spørger om
Men det er jo en typisk adfærd hos folk der lyver
Brian

Det samme kan vist siges i denne tråd...

Frida

....så Brian, nu ligger bolden jo hos dig. Har du noget du vil af med, eller er det ordskvalder? Du forplumrer tingene ved vedholdende at væve rundt, som katten om den varme grød. Har du facts eller et temmelig tydelig puslespil - som du kalder det - så frem med det. Alt det der dobbelt-pis er ved at være anstrengende.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-09-03 19:15

Jamen 3773

hvis du syntes det er anstrengende
og kan du ikke klare vente tiden
Så står det da frit for en
at fjerne fluebenet-så får du ikke flere email herfra dette spørgsmål

Mvh Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 09:40

Fint nok at du væver uden om Brian, men konklusionen for den læser, der er bare en lille smule vågen, må efterhånden være at du ikke har en skid. Al råberiet mellem dig og Fridaflip er lig fuldebøtternes "loven hinanden klø" nede på den lokale bodega, fredagen efter lønningsdag.

Bedrøveligt Brian, jeg opfattede dig som en rimelig seriøs "Kandue", men det her lal, med trusler og væveri som så alligevel, åbenbart har en skid bund i noget virkeligt, er langtfra seriøst. Trist Brian.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 09:42

.....og Brian, det der er anstrengende er alle de dobbelt-login's. Jeg bryder mig ikke om at folk laver underlige numre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 09:45

læs: som så alligevel IKKE har en skid bund i noget virkeligt, er langtfra seriøst.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 11:48

Da jeg tilsyneladende er den eneste, der kan tirre mandslingen til at komme frem fra sit hul, skal jeg da gerne gøre endnu et forsøg...

BrianSnot betyder din stilhed at en storm er på vej?? Eller håber du-
(ganske forståeligt set i lyset af, at der ikke sker en dyt)
at vi bare glemmer, VI har et show tilgode???

At jeg er en utroværdig person kommer vist ikke bag på nogen, MEN at du vil gøre et stort nummer ud af det faktum- har ikke ligefrem gjort dig mere troværdig, vel!!!

Frida.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 11:53

Nej Frida, ikke med den metodik Brian igen igen anvender......

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 11:53

Kom lige i tanke om noget.
Du kan jo prøve at maile til Ram. Måske han så vil være så venlig at lukke denne tråd.

Du Ved- "Ude af øje ude af sind"

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 11:56

Hvad du får ud af at læse overstående kommentarer
Er jo helt op til dig
Også om jeg er seriøs eller ikke.

Jeg ved at du også selv i en tidligere tråd
Har prøvet at lægge to og to sammen
Det har jeg også
Og fandt resultatet

Om dette skal afsløres nu eller på et senere tidspunkt
Det er helt op til mig

Mvh Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 12:00

Nu kan vi jo så konstatere, at jeg i hvert fald ikke har samme identitet som 3773
Vi kan nemlig sende indlæg på samme tid...*GGGG*

Frida

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 12:14

Brian, jeg spurgte trods alt de dengang involverede om sammenhængen. Den afviste man over for mig, ergo rørte jeg ikke mere ved det. Jeg kunne dengang kun konstatere at ordvalg og slåfejl lignede Ram's. Sidder du inde med samme formodning, har dette jo været oppe og vende i "Herskab og Tjenestefolk". Der siger man "Nej, Ram er ikke Pinnochio/Fridaflip". Er du uenig heri, må du jo bede Kandu checke om der er ugler i mosen - og om dette accepteres.

Det der efter min mening er noget bøvl, er at du væver rundt Brian, og spiller kostbar. Siger du har uigendrivelige beviser på et eller andet. Hvad er formålet Brian? Er der andre en dig selv der kan det geniale i dette?

Hvis du mener at Fridaflip/Pinnochio har flere alias, så skriv det da for fanden, så denne åndsforladte "svinen hinanden til" kan stoppe.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 13:08

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 13:50

Aiii altså Mango.
Gad du virkelig læse mere end 170 indlæg for derefter at komme med så kraftfuld en kommentar???

Det tager jeg sgu hatten af for.

Frida.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 13:55

Nu ved vi det Fridaflip. Brian er overbevist om at ram = fridaflip = pinnochio.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 15:06

Yeep... aiijj altså, jeg har fulgt med fra sidelinien

Jeg synes det er vældig underholdende...faktisk!!
Knus
Mango

Hvis det er tilfældet at Ram er den samme som frida og Pinno...så vil jeg altså møde den mand, og det kan ikke gå for stærkt!
Hold da kæft der må være krummer i ham!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 15:31

Hej Mango

Nåå nåå. Du er en rigtig Lurendrejer hvá??

Jamen, hvis du gerne vil møde Ram, Så hit skoene på fødderne og tag med til en kop øl. Skal vi sige i morgen???

Frida.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 15:40

Frida..hmm det er jo helt ovre på øen ikke? jeg er jo jyde, sååe, tror jeg venter, men ellers tak for invitationen

Ellers havde jeg da klart været med på ideen!! Kunne da være sjovt at mødes, såen i virkliheden!

Venligst Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 15:44

[citat]
Fra : 3773 Dato : 26-09-03 13:55
Nu ved vi det Fridaflip. Brian er overbevist om at ram = fridaflip = pinnochio.
[/code]

Så er det jo ikke så mærkeligt, at Showet la´r vente på sig. Der må jo stadig være nogle brikker, som ikke vil på plads- ikke engang, om så BrianSnot finder hammeren frem.

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 15:47

Sus

Du kører sgu da bare på en "Orange" (skide billigt)

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 15:54

Ja...det skal jeg vist liige vende med le´famili ..kunne skisme ellers være sjovt..jeg har da brobiss, skulle den ikke tappe min konto automatisk for en ORANGE når jeg kører hjem samme dag??

Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 15:54

>Frida, Brian kører et eller andet "se er jeg ikke dygtig" spil og væver frem og tilbage for holde dampen oppe. Sidste nye er at nu blander summer sig også med et totalt ulæseligt indlæg.

>Brian, uanset om du skulle have ret i dine påstande, har du efterhånden gelejdet dig selv ud på det rene overdrev.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 16:00

"Summer" øhh hvorhenne?? Troede han var blevet skræmt væk...

Frida

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-03 16:07

http://www.kandu.dk/dk/spg/23247 her frida.

Kan du oversætte det. Jeg tror Mango har opgivet.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 16:30

Tak skal du ellers há.... Den må jeg også melde pas til.
Manden må da have drukket eller spist noget ganske rædsomt

BrianSnot
Nu må du altså tage dig sammen!!! Ram har ingen IP på min adresse- Og det kan da godt være, at Ram "sveder", men jeg har sgu da fortalt dig, at jeg "Transpirerer"
Det er en TØS du skriver dine kommentar til

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 16:54

Men det kunne jo være løwn .. altså at du transpirerer!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 17:07

Ans opdager Fridafups snyderi
Den 03-09-03
Siden den tid har du og frida været efter og skældt Ans ud

Du skælder Summer ud for dobbeltprofil/misbrug
Fordi han ikke kunne lide dit ordforbrug,og din person
Straks får du fra en forholdsvis ny bruger Fridafup
Total opbakning
Det der er sjovest er at lige så snart du kommer med en kommentar
Så går der ikke ret længe inden Frida også kommer med en
Og kommer frida med en,ja så går der ikke længe inden du også kommer med en
Ja selv tidlig på morgenstunden,er i begge oppe
For at besvarer hinandens kommentarer

Frida har en masse viden om gamle bruger herinde
Selv om hun kun har været her så kort tid
Oprettet den 16-08-03
Kan hun alligevel udtale sig kort tid efter om Ram
”Han er den fedeste person herinde”

Næsten alle får en tur under jeres spørgsmål
Herskab og tjenestefolk

Skingur-rellom-Fnollerpige-Jernladyen-Bantam-og mig selv

Og lige denne lille bemærkning derommefra

” Til alle omtalte Herskaber og Tjenestefolk. Har i glemt, hvilke "tråde" i tidligere har deltaget i?”

Hvor får fridafup dog alle sine point fra
Det koster jo hvis man skal ind og læse samtlige tråde om alle.
Jo jo kvik pige der på sin korte tid,har været hele kandu arkivet igennem.

Også meget mærkelig at Ram skælder både Summer og andre ud
Fordi de har dobbeltprofiler
Men ikke lille fridafup
Intet bliver nævnt om hendes dobbeltspil/pointfusk

Heller ikke en kommentar fra Ram om fridas spørgsmål
Om det syge barn

Heller ikke selv om der bliver indrømmet at der er snyd med.

I tænker ens
Har den samme ordforbrug
Stilmæssig ens
Jeres viden om brugerne
jeres kommentarer er næsten opstillet på den samme måde
selv diverse slå og tastefejl er ens
det er sku ikke tilfældig

Så til min påstand om at Ram og frida er den samme
Vil jeg da personlig mene at
Jeg har ret

Mvh Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 17:12

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 17:13

Vor herre bevares BrianSnot.
Var det, hvad du kunne levere

Frida

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 17:14

Din bevisførelse mangler vist lidt henvisninger... her i landet bliver ingen så vidt jeg erindrer dømt på indicier!

Så kunne jeg også være frida... jeg står også tidligt op!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 17:15

Det værste SHOW jeg endnu har oplevet.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 17:42

Havde helt overset Skingur's kommentar
[citat]
Så kunne jeg også være frida... jeg står også tidligt op!
[/code]

Ja Skingur. DU - og sikkert også mange andre!!! *GGGG*

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 17:51

Ja den der med tidlig om morgenen
ser lidt tynd ud
det indrømmer jeg
og man skal jo tidlig op
hvis man har et lille barn
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 17:55

Brian, åbner du ikke en ny tråd? Loadtiden er ved at være urimelig lang på denne... din afsløring skulle jo også hedde "du må ikke - jeg må godt".

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 18:13

>Briani.

Brian – Far er ikke vred – Far er dybt dybt skuffet!!!!!!!.

Alle disse ”brianfacts”, og så forkert konklussion. Var det virkelig hvad du kunne præstere og det grundlag, hvorpå du har holdt hele Kandulandet i åndeløs spænding. Hold da kæft en gang grøn the.

Summmers indlæg i tråden: http://www.kandu.dk/dk/spg/23247 er bedre og meget klarere formuleret, end den gang bavl du efter intens efterforskning lukker ud.

Desværre Brian, Fridaflip har ret – Du er dum som snot.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 18:21

Og som jeg skrev tidligere.. man skal have meget klare beviser før man kaster sig ud i sådan en omgang pinligheder. For det er , hvad det er Brian - PINLIGT!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 18:43

Ja Skingur
Ikke noget at sige til at du holder med Ram2
Nu er i jo lige blevet så gode venner
Og det er næsten ikke til at bære for dig
Hvis denne venskab skulle blive ødelagt.

Hvad er det som du syntes er PINLIG ???

Kom da ikke og fortæld at det jeg skriver
Er tilfældighedernes spil

Til Ram/Frida/lystløgner

Nu kan vi jo ikke alle sammen være lige så dygtige som dig
Til at sætte en velskrevne kommentar op
Og indrøm far er vred
Hvis du mener det jeg skriver i mine påstande er usandt
Så kom med nogle modargumenter
I stedet for alt det andet P.. du skriver.

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 18:54

>Briani.

Skulle jeg komme med modargumenter

Du må sgu da ha' drukket af natpotten

Dem leverer du så glimrende selv

Stop nu inden du blir' helt til grin, hvis det ikke allerede er forsent

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-09-03 19:06

jamen brian, du har jo ikke bevist en dyt! Bare kommet med anklager... dit "bevis" er, at de nogle gange begge logger ind om morgenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 19:08

Ja men så må man jo gå ud fra
At du er tilfreds med svaret

Når du ikke kan pille mine påstande fra hinanden

Så leg endelig videre

Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 19:11

Det her er til at gå i druk over
Brian..det er måske nu du skal komme med en undskyldning, eller få undersøgt tingene ordentlig...du har jo sådan set haft tid nok
Jeg gider altså ikke tage parti for nogen som helst, da jeg synes dette her er ganske morsomt..men min gud hvor er det dog sølle..

Mange venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 19:12

Det her er til at gå i druk over
Brian..det er måske nu du skal komme med en undskyldning, eller få undersøgt tingene ordentlig...du har jo sådan set haft tid nok
Jeg gider altså ikke tage parti for nogen som helst, da jeg synes dette her er ganske morsomt..men min gud hvor er det dog sølle..

Mange venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 19:19

Ja Brian lav lige en ny tråd...der gik så lang tid, at jeg kom i tvivl om jeg havde fået trykket på send

Sus

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 19:28

Hej Skingur

Den der med tidlig om morgenen
Har jeg jo indrømmet,kan virke lidt tynd
Men hvad med de andre?

Det kan da godt være at du syntes at det er påstande jeg kommer med.

Men jeg syntes at der er en masse ting som passer godt sammen
Og er i mine øjne
Beviser nok.

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 20:08

Hej Mango

Det var nu ikke meningen at du skulle falde på druk

Komme med en undskylding Hvorfor?

Jeg er kommet med mine påstande
Og dem står jeg ved.

Hvis der er en der skal undskylde
Så ved jeg godt hvem.

Ingen grund til at oprette et nyt spørgsmål
(Selv om jeg have lovet dette)

Da Ram jo aligevel ikke kan pille mine påstande fra hinanden

For kan han det
Så skal jeg være den første som kommer med en stor undskyldning.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 20:14

Oki..lyder godt

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 20:47

Hold da kæft BrianSnot.
Pille dine påstande fra hinanden!!!
Hvorfor spilde tid på det??? For som du selv siger, er det jo kun påstande. Ingen håndgribelige beviser, som du ellers kørte dit SHOW på gennem flere dage.

Du havde håbet på, at jeg havde trukket snotten til mig for længe siden, men Nix BrianSnot. Jeg tager gerne imod røvfuld for Fridaflip og Pinnochio's dobbeltspil, men når du kører HETZ med påstande der ikke holder vand, så hænger jeg på til den bitre ende.

Jeg mener bestemt ikke, at du skal undskylde over for mig, MEN jeg MENER fandme, at du bør undskylde overfor RAM...

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 21:18

Nu er jeg sådan set bedøvende ligeglad med hvad du mener.

Man kan ikke som en helt ny bruger
Gå ind og lave en total efterligning af ram
på så kort tid
Den skal du længere ud på landet med.

Jeg har været med herinde længe
Og har kendt Ram lige fra hans første logind dato
Og jeg kender ham endda ikke så godt som du allerede gør

Du er da velkommen til at hænge på til den bitre ende
Det kan jeg ikke hindre dig i

Så den der undskyldning
Kan du godt glemme alt om

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 21:42

Jamen kære BrianSnot
Så er det sgu lige før jeg får ondt af dig.....

Frida

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-09-03 22:43

>>
Aaiii Brian - det var det jeg var bange for, at du skulle tro Fridaflip, Pinnochio (staves egentlig Pinocchio) skulle være Ram - det kan du altså godt glemme alt om ... du skriver noget en meget ens måde at udtrykke sig på - HVOR er det lige du ser det ?!?

Jeg kan altså garantere dig at de ikke er samme person - så længe har jeg dog kendt Ram, at jeg vil, og tør udtale mig om det.

De ikke engang minder om hinanden - du tager fejl Brian.

Hmm, havde håbet på noget godt *GG - men den der skal du længere ud på bøhlandet med.... nok er Ram en farverig og festlig (indimellem for nogen) en enerverende, hæmningsløs og "smågrov" mandsperson - men latterlig det er han ikke.... kom nu - det ved du osse godt Brian....

Nok ville/kunne han (Ram) finde på at lave lidt ballade herinde - men Friadflip - naaah no way - så længe ville Ram slet ikke fortsætte - dertil er han for kontant og temperamentsfuld.....

Og det er altså 10-4 eller hvad man siger i Esbjerg....

Karina

Citat
Gå ind og lave en total efterligning af ram

Den kan jeg altså bare helt og aldeles ikke få øje på, Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 22:51

Fnoller har ret.

Du ved da godt, at Ram aldrig ville sige noget grimt om hende IK...

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-03 23:06

I BR-legetøj kan man købe spillet "Hvem er hvem"

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 23:11

Fnoller
Nu ved jeg jo af gode grunde ikke, hvor du har gået i skole, men at påstå stavemåden er forkert i Pinnochio - Aiii do den går altså ikke.
I hvert fald kommer det an på, hvilken Pinnochio vi taler om.

http://www.nadyalec.com/imagining/sexscenes/pinnochio.html

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 23:13

Rigtigt Ans. Det kan man.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-09-03 23:18

Fridaflip - jo det ville han faktisk - jeg har osse haft mine ture med Ram (men det ved du osse godt - nu du har været så grundig i din færden) - den færden der gav dig "evnen" til, at definere hvem der er Herreskabet og hvem der er Tyendet, ikk`!!

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 23:18

Hej Karina

Jamen der var så din mening
Og den har du selfølgelig lov til at have.

Det ændre ikke noget ved det som jeg har skrevet
Da jeg stadigvæk godt kan se en sammenhæng.
Både på sproget og det stilmæssige

Mvh og 10-4 herfra
Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 23:22

Jeg sidder altså med en grim mistanke af at det er Zonker der er inde for at lave en masse ballade...ved det ikke, men min intuiotion er ret god idag
Er der nogen der har forsøgt at undersøge det?
Med frygt for at blive til grin ..
Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 23:23

Uha Uha Fnoller
Du tåler da vist dårligt kritik!!!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-09-03 23:26

Her var det måske passende
At Frida gik ind og afslørede hvem hun så er
For med den kendskab hun har herinde til brugerne
Ja så er hun ikke en ny bruger
det kan jeg da se

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-09-03 23:28

Here We Go Again

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-09-03 23:29

Hej Brian

Som du nok har konstateret, er du røget i caramboulage med Ram2´s
lille, overspændte inderkreds.

Samtidig med at de udtrykker deres store respekt for manden, anser
de ham åbenbart for et forvokset pattebarn, der ikke kan klare sig selv,
siden de finder det nødvendigt ustandselig at komme ham til undsætning.

Karina mener ikke, at "latterligt" er ordet - det mener jeg i høj grad det er.
Faktisk kan jeg slet ikke finde noget bedre.

Men uanset hvad, Brian, så drop det!
For du kan med garanti sagtens finde noget bedre at bruge din tid på.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-09-03 23:29

*GGG JA Friad det kommer an på hvilken Pinocchio - din PornoPinnochio staves på den måde du hævder .... og på den slags sider er det vel næppe pointen, det må være noget helt andet folk der besøger den slags sider kommer efter, ikk`....

- men den rigtige Pinocchio staves altså på en anden måde ...

Hvor jeg har gået i skole ?? Herlufsholm Kostskole sæ'fø'lig - hvordan kan du dog spørge om så noget - der går børn af herreskaberne jo

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 26-09-03 23:31

>Mango.

Du blir' ikke til grin - herinde er alt muligt.

Jeg tøffer i seng - mit liv er lidt for kort til dårlig rødvin og brian(snot) Gaaaab jeg gider ikke engang finde en smiley frem.

Drik dig bar en lille pind på Mango, så blir'det nemmere at håndtere det der briani og hans hund ,der finder spor, som de gør noget ved *GGGGG* GaaaaaaaaaaaaaaaB

Tak for i dag.
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 23:32

Hmm, ingen reagerer..se lige denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/23278
Jeg synes det vrimler med alle mulige fnidder fnadder lige nu...
Føles som om der er en der forsøger at sætte lus i pelsen herinde..gør det ikke?
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-09-03 23:35

Jamen Ram sov nu sødt..alle er uskyldige i søvnen
Sus

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-09-03 23:38

Jooow Frida (ikk`Friad, sorry) - jeg tåler rent faktisk kritik - der er der ingen der er død af

*GG Rellom - se det tænkte jeg godt en eller anden ville komme og sige!!! og at det liiige blev dig - er ingen overraskelse

Jeg mente bare at Ram da går til angreb på folk, men fortsætter sjældent sine angreb i det lange løb, det er sådan mere - lige på og råt, det kendetegner ikke just Frida... der bliver ved og ved.... ja kort sagt - der er ikke mange lighedspunkter mellem de to -så jeg er stadig ikke enig med Brian...

Karina

Og Mango - no way - det er ikke Zonker - for han staver ikke ligeså godt som Friad - men det kan være Yttepigen tager mod diktat

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-09-03 23:43

Skod.... nogen har byttet om på på A og D på mit tastatur...

Måske jeg faktisk er Zonker - jeg kan nemlig heller ikke stave

ROTFLMAO ...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 00:04

Hejsa rellom

Jamen alt det du skriver kan jeg kun give dig ret i

Men en jyde er stædig,så jeg skal nok klare det

Og nu har jeg også lagt mine påstande på bordet
så kan ram2 tilhængerne-tro hvad de vil
så det vare ikke længe før jeg fjerner fluebenet.

Karina skriver at Ram går til angreb
Ja det plejer han
Men der er sku ikke meget angreb,jeg har set i denne lange tråd
Heller ikke efter jeg har kommet med mine påstande
Så har der faktisk været meget stille
fra den næsten altid råbende ram.
Så mon ikke jeg har ram plet

Så hygge og godnat når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 00:18

Jamen så sov rigtig godt BrianSnot.

Rellom
Kanon, at du lige kommer med en kommentar, som gør at Brian igen kan holde sig selv ud.

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 00:25

Jamen i lige måde lille FridaFup/Lystløgner

Skal du sove i ske med ramse eller din bamse

Og en ting er sikker
jeg kan altid holde mig selv ud
det kan man nemlig når man er ærlig
prøv det

Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-09-03 00:25

Altså Brian - nu har vi to jo "kendt" hinanden længe - og du ved jeg ikke er tilhænger/fan af nogen ... *GGGG - du har i dagevis luftet dine mistanker - og så kom det endelig frem - det er bare det jeg siger - din mistanke er efter min mening forkert - men bevares du tror på det du tror på.... og det skal du altså osse bare have lov til - ingen tvivl om det.

Ram siger ikke noget ?? Nu må du da ikke bilde mig ind at du tror at det faktum at man er tavs nødvendigvis er det samme som, at give medhold eller tilkendegive at man er enig.

Jeg har ikke sagt noget om nu at Ram IKKE er Frida fordi jeg er tilhænger af Ram - nu må du sgu`styre dig *GG

Jeg har sagt hvad jeg mener og der er ingen - none what so ever - sammenligning. Men det er du selvfølgelig nødt til, at vedblive med, at hævde - nu du endelig gav os "ren besked" .... så nej du har ikke ramt *høhø* plet....

Karina

P.S
og ang. Ram's tavshed - jeg er sikker på han nyder at undlade at svare dig - for et eller andet sted - afslår han jo faktisk det du vil ikk`.... såh er sikker på han hygger sig big time, fordi han netop ved du vil reagere som du gør.

Godnat selv - når du selv når dertil....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 00:29

Ramse eller Bamse
Well Who Knows

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 00:38

Dette her er noget af det dummeste jeg længe har brugt tid på... og alligevel kan jeg ikke la´vær´

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 00:41

Hejsa igen Karina

Ja enig bliver vi nok aldrig ved det her spørgsmål
Men pyt,vi kan jo ikke være enige hver gang vel

Nu behøves Ram2 jo heller ikke at sige det helt store
Når man nu også har profilnavnet Fridafup
Der fint klarer det hele for dem begge

Så om jeg har ram t rigtig
Det er jeg næsten sikker på.

Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 00:47

lige ved og næsten slår ingen mand af hesten!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-09-03 00:55

Ja nu vakler du Brian - før var du sikker - nu er du "næsten" sikker *GG

Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 01:04

ja du har ret i at jeg vakler Karina
og det er ind i min seng
Og det er jeg sikker på

nat nat
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 01:14

godnat... og sov godt!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-09-03 01:22

Godnat Brian og sov godt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 01:32

brian...prøv lige rent nøgternt at opsummere, hvad der er din bevisførelse!
Som jeg forstår det:
Brugerne logger ind på tidspunkter, der ligger snært op af hinanden.
Brugerne besidder begge et sprogligt dansk, der må betegnes som formfuldendt.

Det er nok til at du synes, det må være ram2, der er skurken. Uden at ville skyde dig noget i skoene, vil jeg nok mene at såvel min forståelse for syntaks som grammmatik er noget bedre end din, og dermed vil jeg mene at du IKKE haqr ret. Deres sprog har intet andet tilfælles, end at de begge staver aldeles udmærket (og bemærk, at det IKKE hedder ud_e_mærket!!!) og er i stand til at lave "bandeord" af ganske almindelige verber... som du ser det, ihvertfald, for et ord som "snot" er faktisk ikke særlig avanceret.

Jeg har også lavet "orange detektiv arbejde" (ifald det skulle være gået nogens øjne forbi!!!) og jeg havde da - blandt mange - Ram2 på listen. men jeg kan sjovt nok IKKE få det til at passe med logintidspunkter, sprogbrug etc etc.

Fridaflip & Pinnochio kan STADIG være hvemsomhelst - ingensomhelst- mig eller en anden, men Brian, hvis du skal have nogen til at tro på det, må du sørme komme med nogle lidt mere håndfaste beviser end at du "næsten er sikker". Og jeg synes stadig det er pinligt at bruge 5 dage på at hidse den ganske interne kandu.verden op til et show, hvor du ikke har en fløjtende fis at have en dyt i - ud over at du næsten er sikker. Men jeg er imponeret over at du har holdt vores opmærksomhed fangen så længe.

Med venlig hilsen, Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 01:37

og nu :

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 09:56

Ja ja
Kære venner
Nu er det ligepludselig mig der er frida & pinocchio

http://www.kandu.dk/dk/spg/23103

For det er man når man bruger sætningen
Hvis dit liv var en film,gad du så gå ind og se den
Citat
FRA SKINGUR 27.09.03 kl. 00.44
aiiii brian... så er det jo dig selv, der er frida & pinocchio.... det var dem, der spurgte Ans; "hvis dit liv var en film, gad du så se den?"

Citat
Fra Ans 27.09.03 kl. 08.38

Hej skingur

Ja, jeg har købt mig til dette svar. Da jeg læste Brians svar til nettepost fik jeg den samme tanke.

> Brian, hvis du stadig læser denne tråd. Det er en dårlig ide at efterligne en bruger, som du ikke synes om.Jeg har ikke set andre end pinnochio bruge sætningen: Hvis dit liv var en film, gad du så se den?
Hvorfor så bruge den, hvis du vil være uden for mistanke?

mvh ans

Mine samlede kommentarer til disse to høns
Citat
Nej så dybt kunne jeg ikke falde.

Brian

Hejsa kære lille Ans

Nu er det jo ikke forbudt at bruge de sætninger,som andre herinde bruger VEL.

Og nej sætningen har jeg ikke fra den bruger du snakker om.

men derimod fra en foredragsholder i en radiooptagelse fra Radio syd
Foredraget hed faktisk
hvis dit liv var en film
gad du så gå ind og se den.

og tror du mig ikke kan du jo sende radio syd en e-mail

Så jeg kendte den i forvejen

Længere er den ikke.

Brian

Og så lige denne her
Som viser hvor jeg har hørt sætningen
Citat
Han er Danmarks mest flittige foredragsholder, han har klæbehjerne og taler som et vandfald. Navnet er Arne Schumann. I 18 år var han rektor for Handelshøjskolen i Århus, men han anser psykologi-studiet som det mest meningsgivende af alle.
"Hvis dit liv var en film, gad du så gå ind og se den?". Det handler om danskernes livsbetingelser, og om hvordan man skaber sig et godt liv.
Arne Schumann har i dag sit eget firma, Frihedsinstituttet i Århus, Aps, hvor han og de ansatte
konsulenter arbejder ud fra Grundtvigs tankegods - som foredragsholdere, virksomhedsrådgivere og undervisere.
Foredraget er optaget på Saksborg Kro ved Bylderup-Bov.
Genudsendelse fra den 22.03.03

Mvh og velkommen til en ny dag
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 10:22

Til Skingur
Tak for din forsvarstale
Sådan skal man jo skrive
Når man er medlem af Ram2 fanklub

Prøv nu lige at tage de rigtige læsebriller på
Og så prøv at gå de mange forskellige tråde igennem
IKKE KUN DEM PÅ DENNE SIDE
Nej alle de steder hvor FridaFup har deltaget
På hendes meget korte liv som kandubruger.

Nu ved du jo af gode grunde,ikke hvad min udannelse er
Så den holder jeg for mig selv.

Prøv lige at tænke tilbage
På den der svada du fik af Ram2 da du vandt præmien
Denne gang kunne du ikke lide Ramse
Og for at undgå sådanne nogle svadaer i fremtiden
Har du valgt at blive hans lille kanduveninde

Nu kunne jeg jo skrive
At jeg syntes du er en lille dum og naiv gås
Men det vil jeg ikke,så det skriver jeg ikke.

Et lille godt råd her til sidst
VÆR DIG SELV

Mvh Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 10:36

Jeg kan egentlig ikke se at jeg forsvarer ramses mere end frida og pinnochio - det er såmænd ikke fordi jeg er med i nogens fanklub, min retfærdighedssans bliver bare trigget når nogen kommer med påstande, der ikke er ført bevis for.
jeg husker da så udemærket den svada jeg fik af ramses, og jeg er endda gået så vidt som til at komme med et lille klemt om at han måske havde en ganske lille smule ret i at jeg var temmmelig pointfikseret. Men som jeg har skrevet til andre - kan man ikke klare at den kloge narrer den mindre kloge må man enten acceptere det eller forlade det. Multibavl er ikke et skældsord. Sløjfekørende ej heller. Men det tog da lidt tid at acceptere det for mit vedkommende - og så kom jeg i tanke om at det her er NETTET; der er ingen der skælder nogen ud face to face. Og så bliver det meget lettere at leve med! Ram og jeg er kommet på talefod efter jeg begyndte at beherske mig og ikke jage point for enhver pris - ligesom vi to sikkert kan komme på nogenlunde normal talefod, hvis denne historie ender med en fornuftig slutning. Og den er ikke fornuftig, som det ser ud nu.
mvh

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 10:42

vær dig selv.. jeg er ikke ret god til at være andre!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 10:45

>Briansnot.

[citat]
Nu ved du jo af gode grunde,ikke hvad min udannelse er
Så den holder jeg for mig selv.
[/code]

Aha kloge åge - Du skriver at Skingur ved ikke hvad du er uddannet som, og netop derfor holder de det for dig delv - Edderdyleme begavet formuleret. Nej det ved Skingur og andre ikke, men en ting ved vi, du er ikke dansklærer
Mage til Ebberødgårddansk skal man da lede længe efter. De som har antydet at du skulle optræde som Fridaflip & Pinnochio, kan godt glemme det. Du vil aldrig være i stand til at skrive så meget som 1 linje der ligner deres skriftsprog.

Du argumenterer og bavlersom et børnehavebarn. Enhver idiot kan søge på sætningen: "Hvis dit liv var en film" og fluks kommer DR Regioner Syd frem med den tekst du har kopieret over i dit indlæg. I øvrigt har sætningen fornylig været brugt på Kandu, og så syntes du lige, at det lød rigtig smart, og indbyggede den i dit indlæg i denne tråd

Nu er du også lige den inkarnerede foredragslyttertype, der sidder i de mørke efterårsaftener og lytter til foredrag.

Hvordan følger du egentlig med - Du vil jo ikke kunne forstå sammenhængen i et middelmådigt foredrag, med det kendskab du på Kandu viser at have til ord, der i antal ligger uden for Anders And niveau.

Nææe du. Gå ned på biblioteket og bed bed niblioptekaren om af forklare dig hvad ordet "BEVIS" betyder.

Du er komplet til GRIN

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 10:52

>Briansnot.

Bemærk at jeg indbyggede nogle slåfejl, så du har lidt at pusle med i weekenden.

Og til din orientering kan jeg fortælle dig, at Skingur har betydelig mere mod og mandshjerte end du. Ganske vist har du øffet noget om, at du er i besiddelse af nosser, men det må i så fald være en skrumpeudgave, der giver pibestemme og lyse bløde hår på overlæben.

>Skingur. Hvordan vil du kunne komme på talefod, med en der ikke kan tale?

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 10:56

Jeg kender KUN EN herinde
der er til grin
Og det er dig lille ramse
log nu af så vi kan få en lille kommentar fra fridaFup

Til Skingur
Nej du er netop ikke dig selv
det har din gode ven fået lavet om på.

Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 11:32

Tænk at du kender mig så godt at du ved lige præcis hvem jeg er og hvordan jeg interagerer i diverse sammenhænge. Tænk at ram er blevet min gode ven efter nogle måneder i dette forum. Livet er dog mangfoldigt og uforudsigeligt hva´ ?

Selvom den vigtigste del af livet jo tilsyneladende er her på kandu vil jeg nu alligevel tage ud til hestene og se Nordisk Mesterskab i terrænspringning med faste, høje forhindringer.

med venlig hilsen, Christina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 11:37

Hej Skingur
jeg kan huske hvordan du var da du startede herinde
men efterRam2 svadaen er du blevet en helt anden person.

Mvh Og en rigtig god tur
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 11:39

Jamen lille Ramse

Du er så klog så klog når du selv skal sige det
Ingen er som dig heldigvis.

Hvor har du dog al din viden fra
Når du kun igennem dit lange liv
Har været flaskedreng i NETTO

Jeg syntes det er godt at du endelig har fundet dig nogle venner herinde fra
Som tror på alt hvad du siger
Og gør som du befaler
Du må jo føle dig som en konge
Når de forskellige ligger på knæ for dig.

Ja ja nettet er en vidunderlig gave
Her kan man te sig som man vil
Og gemme sig bag en skærm.

Brian
PS-Gider du selv rette mine stavefejl

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-09-03 11:43

jeg er nok skizofren.....
jeg smutter for idag! (øh... VI smutter!)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-09-03 12:09

Hej Christina

Kernen i Ram2´s overfald på dig, da du vandt månedens præmie,
var ikke, at du var pointfikseret, men at du havde SNYDT dig til
pointene ved at få accepteret reelt ubrugelige kommentarer som svar.

Så din evne til at læse indenad virker sandt for dyden ikke særlig veludviklet.
Og det samme må man sige om din påberåbte retfærdighedssans.

I denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/22844 går du skarpt i rette med
Rfou, fordi han affyrer en enkelt mindre heldig bemærkning mod Ram2.
At Ram2 i samme tråd sviner Rfou til på det groveste, anfægter dig derimod
ikke. Tværtimod finder du det tilsyneladende helt okay, at Rfou nedgøres
udelukkende på grund af sin alder. Fx udråber Ram2 ham gentagne gange
til at være "senil dement".

Så hvis det virkelig er sansen for retfærdighed, der driver dig, så synes din
retfærdighedssans at være af en meget selektiv karakter. Lad mig sige det sådan.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 12:38

Her blev så stille

Jeg tro sku Ram2 har indkaldt sine rygklapper
Til et lille møde i fanklubben
Som er en telefonboks i det indre København
Oven på boksen er der et lille skilt med teksten
Du må ikke-Jeg må godt
Dagens emne
Kunne være
Skal vi oprette flere profiler
Og dermed få større opbakning

Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 12:46

Hej Rellom
Du har ellers holdt dig pænt på sidelinien i denne "Smalltalk"
Hvorfor nu denne pludselige blanden sig???

Ordet "Senil Dement" bruges efterhånden i flæng af mange,- og slynges ligeså meget i hovedet på også helt yngre mennesker. Dybt forkert Ja måske, for det er jo en ganske rædsom sygdom.

I din kritik af Skingur glemmer du dog, at kommentere dette:
[citat]
Fra : skingur Dato : 27-09-03 10:36

min retfærdighedssans bliver bare trigget når nogen kommer med påstande, der ikke er ført bevis for.
[/code]

Hvis du havde fulgt med fra starten, ville du vide, at det netop er essensen af de sidste ca. 170 indlæg.

Frida.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-09-03 12:50

Og mig der troede den her tråd var død igår - men man kan blive så overrasket - ang. det der Fan-møde - hvorfor filan er jeg ikke inviteret....

Nå, men der er vist næppe mere "kød" på den her historie - eller er der??

Karina

- ha' en dejlig weekend allesammen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-09-03 13:05

Hej FridaFlip

Nej, jeg har ikke glemt at kommentere det citat, du anfører.
Faktisk er det netop det, jeg har forholdt mig til.

Min pointe er nemlig, at hvis Skingur ønsker bevis for, at
du og Ram2 er den samme person, så burde hun også kræve
bevis for, at Rfou er senil dement.

Der er stor forskel på, at kalde et ungt menneske senil dement
i spøg og så på at hænge en person ud som senil dement, blot
fordi man ved, at vedkommende er 70 år gammel.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 13:34

Hej Rellom

Det kan du da have ret i, men nu er det jo sådan, at herinde på Kandu er det mere interessant at lave ballade, end noget andetsted jeg kender...

Hvor om alting er, har det været,- og er stadig min identitet Brian drager i tvivl,- og som sagt tidligere tager jeg gerne Røvfuld for Frida & Pinnochio (Pinocchio for at glæde Fnoller),
Men jeg har sgu mildest talt meget svært ved at se Brian's påstand som noget han virkelig selv tror på...

Brian dit fjols - Med alle de mails du har sendt til Kandu Teamet i din tid herinde, så forstår jeg sgu ikke, at det kan være så svært at sende endnu en afsted??

Når du så får svar på denne mail, så gør os allesammen den tjeneste, at kopiere indholdet til denne tråd,- Også selv om indholdet skulle være skuffende...OKAY

Frida.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 13:54

Til Frida

Du skriver
"Med alle de mails du har sendt til Kandu Teamet i din tid herinde"

Hvor ved du det fra????

immervæk er du alså en af de gamle bruger
og når du siger du ikke er Ram-hvem er du så???

Kom nu Frida ud med sproget

Mvh Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 13:58

Pinnochio

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-09-03 14:06

Måske det er Melander ---- naaah Bantam.... eller Strarup (nej, Strarup det er nok den eneste man kan være HELT sikker på det IKKE er *GG)
det kan osse være det er ooohhh Rasmus eller Søren, måske Maria fra Kandu Teamet !!!! Eller måske Ram2's kone - måske er Frida eller jeg eller en helt anden hans kone --- naaaaj "noia'en" breder sig *G
Du ved ligesom med summer og DK93

........................................
>>>>Frida

Tak Frida .... det er altid rart når nogen gør noget for at glæde andre - og i dette tilfælde var det en lille ting ... men sødt af dig alligevel

Måske man osse bare når man nu VED bedre skulle lade Brian forblive i den verden hvor han nu engang har bestemt så for at du er Ram ... og hvis Brian gør som du anbefaler: skriver til Kandu er problemet jo så osse løst.

-----------------------------------------------o0o
>>> Brian

Hvis jeg nu havde skrevet
ovenstående på den her
måde - ligesom Brian gør
- er jeg så lige pludselig Brian, Brian?
Det ville være nogenlunde den samme
bevisførelse at hævde det, som du har
af beviser for Frida er Ram.
Så simpelt kan man vist ikke sige
tingene er, vel ?

Hvis jeg nu skrev:

Er Du en af De mange der gerne vil lære om Internettet, så er Du velkommen til at kontakte Mig, og sidder Du inde med andre spørgsmål om Seniorer er Jeg villig til at hjælpe Dig på vej.
er jeg så pludselig Rudolf ??

"Og hvis jag nu flibbede total ud og skrivede fram og tilbae med en masser satvefelj og med fomrulerinnger som skaper mere kaos end fortståesle og Heeeey det er bare såadn nemt ikke noget prolember" ligesom NeonMan
- er jeg så ham eller en af dem der ofte bliver haglet ned fordi de ikke staver ligeså godt som vi andre!!!!!

Det der med logind tidspunkter - det er noget af et tyndt grundlag.

Og hov - kommer faktisk til at tænke på: HVIS Ram var Frida hvad så - hvad kunne der egentlig ske ved det ??

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 14:07

Og BrianSnot
Din uddannelse kan ikke have været særlig lang, hvis du synes, at det er så vanskeligt at få kendskab til, hvorledes manbrugerf Kandu-Systemet.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 14:09

SLÅFEJL
Tá lige den med i puslespillet

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-09-03 14:12

Frida...Kan godt være du ikke er Ram..det tror jeg heller ikke du er, men...du er en der har været her før ikke sandt?

Venlig hilsen
Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 14:16

Som Fnoller skriver.

Hvá hvis jeg virkelig er Ram??
Har du så vundet noget??

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 14:21

Til Mango

Nej det har jeg ikke, men jeg har skam tænkt mig at blive her.
Man har jo kun det skæg man selv sidder på!!!
Og Brian. Nej jeg er ikke Fnoller,- Lånte bare lige hendes sjove formulering.

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 14:31

Det er da godt i hygger jer i fanklubben
Og at der er nogle ganske få ikke-medlemmer
Som gider at blive ved med at lege med jer
Det må i da være glade for IKK

Nu ved jeg godt FridaFUP
Hvordan man bruger kandus søgesystem,så det behøves du ikke at lære mig
Men jeg ved også at mange af disse spørgsmål er lukket
Og koster en del ledige point at komme ind og læse
Og da du kun har været så kort tid
Så undre det mig hvor du har alle disse ledige point fra.

Hvis du virkelig er Ram
Så holder mine påstande jo vand,længere er den ikke

At du stadigvæk bliver ved med at lyve om at du er ny,og ikke har været her før
Skal du meget langt ud på landet med.

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 14:35

>Lille Briani.

tør nu næsen.

[citat]
immervæk er du alså en af de gamle bruger
og når du siger du ikke er Ram-hvem er du så???
[/code]

Jeg ved - Jeg kan bevise - Jeg har sammenlignet - Bare vent - Du ryster - Du sveder - Frida du er Ram. Hvad sagde jeg - Hermed bevist.

Lidt senere: "Jamen øhhhh, når du ikke er .... hvem er du så - men du er da en af de gamle, er du ik"?

[citat]
immervæk er du alså en af de gamle bruger
og når du siger du ikke er Ram-hvem er du så???
[/code]

Hvordan synes du selv det ser ud på tryk lille briani - tør nu næsen, og stik piben ind -du er stadig til grin.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 14:39

Kan det trøste dig, at jeg meget snart tager på ferie i 14 dage??
Håber sørme ikke, at Ram skal på ferie samtidig.

Frida

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 14:48

Jamen lille Ramse kram nu din bamse
og vær glad for at jeg gider at bruge denne herlige lørdag.til at lege med dig.

Kan da også lige oplyse

At jeg ikke sender kandu en e-mail

Det i har gjort er jo ikke ulovlig vel
Da man må have lige så mange profiler man vil herinde,bare der ikke snydes med point

Og den ene gang hvor der blev snydt
Var jeres Fan medlem Skingur,så venlig at sende en e-mail til kandu
Bliver hun nu smidt ud??

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-03 15:05

Til noget, der er sjovere. Der er "nye" billeder af kandubrugere på http://yff.dk/web_pages/kandu/

mvh ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 15:15

Nej det gør hun ikke BrianSnot.
Blev jeg smidt ud???

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 15:17

Er du helt rablende - der er hverken hoved eller hale på dit ævl. Hold dig fra de svampe - du kan ikke tåle dem.

>>At jeg ikke sender kandu en e-mail<< Og hvad så?????

>>Det i har gjort er jo ikke ulovlig vel<< Nå!!!!!!

>>Da man må have lige så mange profiler man vil herinde,bare der ikke snydes med point<< Nå!!!!!

>>Og den ene gang hvor der blev snydt
Var jeres Fan medlem Skingur,så venlig at sende en e-mail til kandu
Bliver hun nu smidt ud??<< Af hvad?? Hvis Skingur påviser noget der er ulovligt, er det vel ikke hende, der skal smides ud din TORSK.

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-09-03 15:24

Ans...når jeg logger ind på den side er der ingen billeder...var det , det du mente??
Venligst
Sus
Ram..kan du ikke fortsætte denne tråd i en ny? Det tager femten år og en ostemad at loade siden

Venligst Sus

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 15:25

Jamen jeg prøver da gerne igen,da i åbenbart er så tykhovedet
At det ikke kan trække ind

Når jeg skriver
” Og den ene gang hvor der blev snydt
Var jeres Fan medlem Skingur,så venlig at sende en e-mail til kandu
Bliver hun nu smidt ud??”

Var det fra jeres lille latterlige klub

Og ikke fra kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-03 15:33

>mango
Ja det var det jeg mente. Den har tidligere vist billeder af nogle af brugerne. Nu er billederne bare pist væk.

mvh ans

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 15:37

Hvad koster det at blive medlem i Rambiksen ?

Intet

Bare du giver ham ret i alt hvad han skriver herinde

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-09-03 15:40

Hmmm igår var de der...gu ve hva der er sket??

Ja der sker dælme godt nok noget her..og hold k...man sidder her, hvor er vi mennesker dog underlige
Men nu vil jeg køre en tur til Skanderborg, der er utroligt smukt her om efteråret, og hente min datter,som har været til fødselsdag hos sin kusine.

Ram..få så lukket den her tråd, vores liv går til spilde på den her måde
Venligst
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 15:43

>Mango.

Jo det kunne jeg godt, men jeg lukker meget snart.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 15:47

Lille Brian har fået forklaringsproblem. Fridaflip kommenterede kl 15.15, og jeg kl. 15.17 - Lidt fantastisk ik??

Jeg skriver et indlæg og taster på send - der går mindst 1 min. før det er på - derefter skal jeg logge fridaflip af - logge Ram2 ind - det tager ikke under 1,5 minut for begge operationer - dernæst skal jeg skrive et indlæg som Ram2 ca. 1 min. og derefter sende det. Det tager igen mindst 1 min.

I alt bliver det, fra Fridaflips indlæg er på, til mit er på, til en operationstid på ikke under 4,5 min. den sidste kommentar til Mango tog næsten 2 minutter for at dukke op på KAndu

Så er det lige jeg spørger BrianSnot, hvordan der kun kan være 2 min. imellem de to indlæg, hvis Ram2 og Fridaflip er den samme?? Kom så Kloge Åge.

Er du til grin eller er du til grin??

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 16:09

Det er sku da meget nemt at forklare

Begge indlæg har du selvfølgelig skrevet i forvejen

Så er det da meget hurtig at logge af
Logge på-og så kopierer
Og en enkelt klik på send.

Den næste mulighed er

Du har to computer.

Så det er stadig dig der har et forklaringsproblem.

Så du er stadig til grin
Og har været det meget meget længe

Brian

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 27-09-03 16:17

Lille Brian.

Sådan fungerer det slet ikke, men hvad din lille osv ikke kan rumme er, at man kan have Kandu åben i to vinduer og være logget på med 2 forskellige profiler - så lidt kredit får du, selv om det ikke var den model du i al din visdom fandt frem til.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-09-03 16:26

*LOL*

Ja - se der er endelig een med lidt hjemme på den øverste!!!! .... du kan da bare være på i 10 forskellige vinduer med 10 forskellige profiler - tidsafstanden mellem de enkelte profilers indlæg er så reduceret til den tid det tager at hoppe fra vindue 1-2-3-4-5-6-7-8-9 og 10 .....

Så når alt kommer til alt er vi måske kun 15 mennesker herinde hvoraf de fleste har mange profiler ... *GGG

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 16:30

Hvad pokker Ram

Du har mange profiler herinde

nu er du også stalk

Ja man skal sku altid huske hvem man er logget ind som
Inden man underskriver-og klikker på send

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 16:43

Briani

Nej lille brian det var helt bevidst, for at du rigtig skulle få noget at spekulere over - næste gang bliver det med en helt 3-4-5 profil

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 16:44

Hejsa igen Ram

Var det en hel ny medlem af biksen (stalk)

Som du lige skulle have herind,for at give dig noget opbakning

Og så gav du også lige en opvisning i
Hvordan man kan være logget på med flere profiler på engang

der var bare en stor smutter,du kom til at underskrive dit eget navn

DU MÅ VÆRE MEGET MEGET FLOV NU

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 16:51

Ja det skal du jo sige
ellers så bliver du da mere til grin end du er i forvejen

Men jeg siger en stor smutter fra din side

kunne jeg se dit ansigt lige nu
så vil jeg gætte på at den så sådan ud

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 1 point
Dato : 27-09-03 17:04

Ram !!! ???

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 17:15

Lille Brian

Hvis du kiggede lidt tilbage på Kandu, vil du se, at jeg for en tid siden i en tråd hvor 3773 deltog annoncerede og offentliggjorde, at jeg havde flere profiler, og i hvilken udstrækning jeg havde brugt dem, og så er der vel ikke så meget mere at komme efter.

Du vil lejlighedsvis blive konfronteret med alle de andre jeg har - Dog ikke Fridaflip & Pinnochio, da disse profiler tilhører en anden. Dette sidste er så bare det der endnu ikke er trængt gennem din 5 meter tykke pandeskal. - Du fatter ikke en skid af noget som helst. Nar

Ram (hvis du vil) Eller en anden.

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 17:32

>Mango. Undskyld.

Vi lukker ned, og for lille brians skyld laver jeg lige en anden tråd hvor han fortsat kan udstille sin stupiditet. Det er ikke gået op for ham endnu, at han ikke har bevist noget som helst, at han er komplet til grin, og at hele substansen i hans ævl er gabende kedeligt.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-09-03 17:36

Ja Ram2

Og den bortforklaring vil du så have at en vestjyde hopper på-Din nar

jeg kender godt den omtalte tråd med 3773
som også troede på at du var Fridafup/Pinnochio
men med lidt elegant og snilde fik du ham fra disse tanker.
Og er nu en af dine gode rygklapper

Det jeg fatter kan der skrives tykke bøger om.

Nej indrøm du har trådt grundig i spinaten

Og at du har et forklaringsproblem.

I mine øjne er du stadig Frida/ Pinnochio også
Ingen tvivl om det

Jeg syntes du skal gå en smut hen i skammekrogen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-03 17:43

Ram du var så tæt på at nå 300 indlæg i samme tråd.

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 17:49

SÅ giv da for helvede op Brian!!!
Send dog Kandu den mail så du kan få fred i sindet...

Jeg er også vestjyde BrianSnot,- faktisk bor jeg ikke så langt fra dig, men gæt lige om jeg er stolt af det(NOT)

Det er dig og ikke Ram der skal gå i skammekrogen, med dine latterlige BEVISER og BESKYLDNINGER.

FÅ SÅ SENDT DEN MAIL---Det kan sgu da ikke være så svært,vel!!!

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 17:53

>Ans.

Ja det må man sige. Sån' en gang ævl kan trække, men det var jo osse den store entertainer "Briansnotdum", der var på plakaten det meste af tiden.

Men nu kan ævle videre i samme gramofonrille på den nye tråd i smalltalk. Og der hører hans ævl afgjort hjemme.

Burde være en tråd der hed SmallBraintalk - Undskyld slåfejl - Skal hedde SmallBriantalk - selv om det faktisk er det samme.

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-03 18:05

Ram fik du svar på dit oprindelige spørgsmål?

Lidt trist over at der ikke blev bingo ved 300.

ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-09-03 18:37

>Ans

Trådens indlæg 1, er et spørgsmål af retorisk karakter, og giver jo selv svaret.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-03 20:50

For en ordens skyld så er spørgsmål/svartider noget hurtigere, end nævnt i kommentar > "Ram2 - 27-09-03 15:47"
Den hurtigste spørgsmål/svartid jeg har oplevet er ca. 10 sek.
Det kan ses i dette "spørgsmål":
http://www.kandu.dk/dk/spg/21142
Det er prøvet uden snyd, dog var testpersonerne parat.
Emesen.
PS. Det kan lade sig gøre at have 2 profiler åbne på een gang på 2 skærme fra samme computer og begge kan sende næsten samtidig. Dette er også afprøvet.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-09-03 22:07

Jamen mange tak for denne oplysning Emesen...
Hvorfor komme med denne kommentar??? Nu hvor der slukket og lukket...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-09-03 22:19

Nå ja - det tænkte jeg da ikke på, men da jeg læste det i gennem, kom jeg til at huske på den lille hastighedstest. Det var bare det.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-09-03 00:07

> emesen det var da en sjov test.

> ram så blev det vist indlæg nr. 300 i denne tråd.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-09-03 22:09

>emesen.

Som fridaflip bemærker, er din kommentar ligesom lidt ligemeget, når der er lukket og slukket her.

Samtidig angiver du tider for den hurtigste svartid - Det var nok mere interessant at notere sig den langsomste tid i denne sammenhæng.

Tiderne du angiver, kan vel også være forskellige fra forbindelse til forbindelse. Så alt i alt, er der ikke meget nyt under solen i din kommentar.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-09-03 23:13

Ja - spørgsmålet er jo lukket og slukket - men jeg har da forstået, at der stadigvæk er mulighed for at skrive et indlæg (iflg. teksten lige over denne box).
Og da det jo ligger under smalltalk kan det vel ikke gøre så meget, med en lille bemærkning. Den langsomste tid er jo noget sværere at teste. Det var nu heller ikke meningen, at det skulle opfattes som noget særligt.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-09-03 23:24

>Emesen

Selvfølgelig kan du fortsætte med indlæg - og det er da osse rigtigt at det er smalltalk - og din oplysning er da velkommen - Jeg kan blot ikke se, at den har nogen betydning - det kan være andre kan - da det er den langsomme forbindelse der ville umuliggøre, at 2 profiler kunne nå at logge ind og afgive en kommentar tilnærmelsesvis samtidig.
Da jeg så opdagede, at 2 profiler fra 1 Pc kunne være logget på samtidig, var spørgsmålet, eller svaret om du vil, pludselig helt ligegyldigt.

Ram