/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Støtte af ny virksomhed?
Fra : SubZero69
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 18-09-03 22:53

Sidder der nogle business angels derude som gerne vil støtte en ny idé?
Eller er der nogen der kender nogle steder, man kan søge støtte til en god idé?

Jeg laver nogle analyser for lokale virksomheder.

Jeg er startet efter jeg har gået på HHX, og har fået en aftale med Ribe Handelsstandsforening.

Folk der har interesse kan kontakte mig på mail@localconsulting.dk

Der må sidde nogle iværksættere derude, der selv har været i denne situation, og i dag har fået succes. Hjælp os andre.......

Tjek www.localconsulting.dk

Kommentar
Fra : netper

Dato : 18-09-03 23:07

Kære SubZero69

Hvordan havde du tænkt dig at nogen skulle tage dig seriøst ??

Først poster du en masse tips omkring et eller andet pyramidespil, som du ikke engang gider at bruge tid på at forklare hvad er.

Nu spørger du så om støtte til en virksomhed som du har startet.

Måske du skulle have tænkt dig lidt om hvilken rækkefølge du skulle poste disse tips og spørgsmål i

Per

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 19-09-03 10:32

Jeg er ikke med i noget pyramidespil eller MLM, hvis det var det du troede.
Det var for at hører andres mening, og deres erfaring.

Kommentar
Fra : iris0203

Dato : 27-10-03 01:25

Kære subzero69

Hvis du vil i kontakt med business angels, kan du f.eks. kontakte Vækstfonden. Men det skal være seriøst og velforberedt det du har at byde på - og så skal der selvfølgelig være en mulighed for at investor tjener gode penge, hvis det går godt. Din præsentation på din hjemmeside er bestemt ikke et godt udgangspunkt. Finansiering til at komme videre med det, må du nok klare selv sammen med din bank og din rare onkel i USA eller hvor han nu bor

Accepteret svar
Fra : iris0203

Modtaget 100 point
Dato : 27-10-03 01:25

Kære subzero69

Hvis du vil i kontakt med business angels, kan du f.eks. kontakte Vækstfonden. Men det skal være seriøst og velforberedt det du har at byde på - og så skal der selvfølgelig være en mulighed for at investor tjener gode penge, hvis det går godt. Din præsentation på din hjemmeside er bestemt ikke et godt udgangspunkt. Finansiering til at komme videre med det, må du nok klare selv sammen med din bank og din rare onkel i USA eller hvor han nu bor

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 27-10-03 10:34

Tak for svaret iris0203.