/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem vil have point 7
Fra : summer
Vist : 483 gange
500 point
Dato : 18-09-03 22:46

Jeg har stadig en del point på kontoen som skal uddeles inden jeg forlader Kandu og det kan ikke gå hurtigt nok. Det er mig meget magtpåliggende, at min pointkonto er tømt inden.

mvh
summer

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 510 point
Dato : 18-09-03 22:55

Hvad med lidt til mig?
mvh als

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 18-09-03 22:57

Du ser ud til at have været en flittig bruger. Hvorfor vil du ikke kandu mere??? Og jatak

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-09-03 22:59

vi prøver igen

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 18-09-03 23:06

Du er dælme da vist nok en halvgammel rådden kartoffel

Blyb

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 18-09-03 23:06

Tak for svaret als. Godt du meldte dig

Hav det godt

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-09-03 23:15

Tak i lige måde summer. Held og lykke fremover.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 18-09-03 23:18

Hvaaaa.... Kunne du ikke lige så godt sætte navn på hvem der skulle have point for hvert spørgsmål da det for mig ser ud som om du kun sidder og venter på at der er nogen af de bekendte der lige smider et indlæg..

Og med overskriften Hvem vil have point. Og det du skriver teksten med det ikke kan gå hurtigt nok. må da næsten gå over i betydning med først til mølle..

ret mig hvis jeg tager fejl.

mvh michael

Kommentar
Fra : als

Dato : 19-09-03 05:49

copycatDK> Jeg er ikke en af summers bekendte bare til du ved det. Summer ønsker nok at give mig points fordi at jeg har gjort brug af hans råd og vejledning, fordi jeg har givet udtryk for at svaret han lagde var godt og fordi jeg har sagt pænt tak for det, og måske fordi jeg snakker et rimelig pænt og kultiveret sprog
Hermed er du blevet rettet som du jo ønskede det. Ha' en god dag.
mvh als