/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
gammel AT 250w powersupply
Fra : mugge302
Vist : 264 gange
10 point
Dato : 17-09-03 11:41

Er der nogen der ved hvor man kan få en gammel strømforsyning, en 250watts AT til en gammel computer...??

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 19-09-03 00:34

I princippet så kan du vel bare wire en ny strømforsyning, så den kommer til at passe til de gamle stik. En ny ATX strømforsying har jo alle de volt typer som der var på den gamle AT type.

www.brinck.dk kan have de stumper som du har brug for.

mvh. Per

Kommentar
Fra : mugge302

Dato : 19-09-03 08:15

Mange tak for det... Det vil jeg så prøve.

Tak for hjælpen!!

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 21-10-03 07:00

Hej mugge, fik du svar på dit spørgsmål?

mvh. Per