/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
leverandør af router
Fra : staabien
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 16-09-03 15:04

Jeg har fundet en router som jeg kunne tæmke mig at købe men jeg kan ikke finde nogen som sælger den. Det drejer som routeren der henvises til på nedenstående link.
http://www.escodirect.com/index.html?target=p_349.html&lang=en-us

Jeg har kontaktet 5 forhandlere, der alle har meldt tilbage, at de ikke kunne hjælpe, så nu vil jeg hører om der er nogen herinde, der kender en forhandler, der kan skaffe routeren eller om den kan fåes over nettet fra et UE-land. Jeg kunne selvfølgelig bestille den fra firmaet i linket, men det er fra Malta, og dermed kommer der en masse afgifter på, når det er udenfor EU.

Mvh. Staabien

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-03 16:43

Skriv Surecom router på google og der kommer 11.000 sider at vælge på.
Nogen af dem må da sælge.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-03 17:22

På ebdpriser.dk findes forhandlere af Surecom routere.