/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Anal???
Fra : SWonder
Vist : 10161 gange
100 point
Dato : 15-09-03 16:06

Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål.
Men Hvordan slipper de for i p-film at det sviner når de tager hinanden i rumpen??
Der er aldrig det mindste.. Er det med en flaskeranser eller hvad??

Til Kailla1. Undskyld hvis der er stavefejl!!!

Kommentar
Fra : 888

Dato : 15-09-03 17:17

Har hørt de tager afføringspiller i stikpilleform (de virker MEGET hurtigt) og "spuler" med vand, med en pipette( hedder det ik det?!)

Kommentar
Fra : DeeOne

Dato : 15-09-03 18:15

De 2 tuber glidecrem de bruger, hjælper vel også....

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 15-09-03 18:38

Ja afføringsmiddel og udpuling før analsamleje (kaldes lavement eller på engelsk enema) det er en god opskrift. Ofte gøres det også bagefter aht smitte - kondomer er dog bedre som beskyttelse mod det (og evt. svineri)

Kommentar
Fra : Kemi

Dato : 27-09-03 19:50

Du kan f.eks. tage en bruser og skrue selve brusehåndtaget af, så du kun har slangen plus den yderste metalring (der normalt sættes sammen med brusehåndtaget). Metalringen kan nu føres op i (pigens?) endetarmsåbning og skylle rent. (Det er væsentlig nemmere på den måde end at føres hele brusehovedet ind Ellers skal der ***** bruges godt med eksplorationscream. Men ok - "Det er ikke størrelsen - det er smørrelsen" :P )

Kommentar
Fra : mr.x

Dato : 04-10-03 16:28

jeg VED hvad de gør i p-film de bruger ca. 2 timer hvor de renser deres tame med vand, det er bare en slange el. bruser, men hvis de kommer noget glidekrem (ikke 2 tuber) men bare nok til at den glider så kommer der heller noget på.

Er det noget du har prøvet el. vil.

H mr.x alles helt.

p.s.
skriv tilbage

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 06-10-03 09:47

Jeg kan forstå at anal sex er meget anmindligt. Men hvad gør man der hjemme hvis man gerne vil prøve, men ikke syntes om at der skal svine.

Kommentar
Fra : kanuni58

Dato : 07-10-03 09:33

Jeg vil gerne kommentere det. Anal sex er det bedste man kan prøve men det skal gøres rent før man gør det

Kommentar
Fra : Majlind

Dato : 10-10-03 11:03

Hey!
Pas nu på med det analsex ikke,.. Man skal ikke sammenligne sig med pornoskuespillere.. røven er ikke designet til at blive udvidet på den måde... Ringmusklen bliver slap, og kan i værste tilfælde springe; Og så får du for alvor problemer med afføring!!!

Hvis du ikke kan lade være, så kan du få endetarmen ren hvis du 24timer op til akten kun drikker masser af vand, grøn the og revet æble..
Det er ihvertfald den billigste løsning

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 20-10-03 06:10

Har nu godt nok hørt, at det med at ringmusklen skulle blive slap af analsex, skulle være en skrøne på linie med at man skulle kunne blive gravid af at gå på offentligt toilet

Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 20-10-03 15:27

det værste 2 bøsser kan komme ud for er hvis den ene har tynd mave eller va

Kommentar
Fra : Nocturnal_Mind

Dato : 20-10-03 21:27

det er sg* da ikke særligt lækkert for heterosexuelle par *oh*

Kommentar
Fra : Vibeke48

Dato : 01-11-03 16:03

Uanset hvor meget jeg har kneppet eller fingerkneppet min egen kærreste i røven, er der aldrig kommet det mindste afføring ud, og hun gør sig ikke ren inden. I øvrigt vil hun heller ikke bruge glidecreme - vi kan bare gøre det lige med det samme, så dette var blot et eksempel på hvor forskellige vi alle sammen er.

Kommentar
Fra : lejski

Dato : 03-11-03 22:08

Jeg har kneppet min kone i røven idag, hun lå på alle 4, og onanerede sig til orgasme samtidig. Det er bare en fed start på dagen,prøv det og lad høre dig......

Kommentar
Fra : Alice8

Dato : 12-11-03 23:52

Hej med dig.
Nu skal du høre her.
Ringmusklen kan blive slap ved analsex, men du kan træne den igen ved at lave knipeøvelser ligesom man træner underlivet. Hvis du gerne vil have en ren røv at trutte i skal du gå i bad. Tag dig god tid og tænd for vandet. Du skruger nu bruseren af og sætter slangen for huldet og spuler forsigtigt op i hullet til du kan føle at du er ved at eksplodere. Du presser så vandet ud igen og forsætter til vandet er helt klart. Tro mig det virker. Det er faktisk en nem form for tarmskylning. Held og lykke.
Knus Alice

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 13-11-03 22:29

Det er ikke kun før analsex, at det er godt at skylle med vand. Jeg gør det ofte uden at have planer om sex, for man føler sig så dejligt ren og frisk bagefter.

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 19-11-03 13:57

sviner det ikke utroligt meget ude i brusekabinen når man presser det ud igen??

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 12:01

SWonder...
Du skal selvfølgelig sætte dig på wc'et og presse ud.
Vi har taget en lille dildo..og lavet et hul i spidsen..og sat et stykke slange på, og så sætter vi den på studsen til bruserslangen.... den kommer nemt op, da den er lille i str. og når du føler du ik kan holde på mere vand...tar du dildoen ud.... og holder så på det, så længe du kan, så det der evt er .. kan opløse sig.
Tro mig... det virker fint...
'
Men man skal jo heller ik bare mase på... nogen kan klare det, andre kan ikke... så forbered jer godt, og tag den tid det tar med at få "fido" op.... )

Ja, ringmusklen kan godt blive slap, hvis man har analsex ofte...

mvh lamse