/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
lydløs mus?
Fra : UlrikSan
Vist : 1316 gange
100 point
Dato : 13-09-03 19:21

Det lyder måske som en joke, men jeg er på jagt efter en fuldstændig lydløs mus.

Knapperne siger normalt "klik", og det er et problem, fordi den skal bruges i et radiostudie.

Håber, nogen kender noget!

Mange venlige hilsner
UlrikSan

Kommentar
Fra : wal

Dato : 13-09-03 20:34

Hej jeg mener du kan få en mus med finger TUCHT. Undskyld hvis der stave fejl.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-03 21:30

Hej UlrikSan

Prøv at kigge her: http://www.danbit.dk/produkter/1614.phtml
Det er de 2 trackpoint jeg tænker på. Prøv eventuelt at ringe til dem, hvis du hellere vil have en med touch-knapper.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 13-09-03 23:31

Hejsa

Der er jo osse den mulighed at tilslutte en bærbar computer.....der kan man jo klikke uden at klikke ved at tappe på selve kørefladen......bare et forslag

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : wal

Dato : 14-09-03 09:21

Hej jeg mener også du kan få et system hvor man bruger selve skærmen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-09-03 22:04

Hej Wal
Det kan man også. ELO laver nogle rigtigt lækre touch-skærme til 10.000 kr, men til en radio-vært/teknikker er det alt for langsommeligt. De skal have noget hurtigt og robust, tror jeg

mvh srhansen

Kommentar
Fra : UlrikSan

Dato : 15-09-03 13:06

Tak for svarene!

Touch-skærm er lige i overkanten. Vi ville egentligt bare have en mus, der ikke siger ”klick”.

Teknisk set, så har srhansen fundet en løsning, selvom vi ikke benytter os af den. Så point til ham!

Gode dage til jer!

/UlrikSan/

Godkendelse af svar
Fra : UlrikSan

Dato : 15-09-03 13:07

Tak for svaret srhansen.